Το δράμα ήρθε και για την ομάδα της Hyundai στην 15η Ειδική Διαδρομή την προτελευταία του 2ου σκέλους, όταν οι Νεβίλ-Γουάιταγκε είχαν τη στιγμή τους και βγήκαν από το δρόμο.
Τώρα πια, ο Τάνακ οδηγεί τον αγώνα με 4 μόλις Ειδικές Διαδρομές να απομένουν για το τέλος του αγώνα.
Είχαμε γράψει το πρωί, πως η μόνη ομάδα, που συνέχιζε χωρίς απώλειες ήταν η Hyundai.
Και να που σε μια αριστερή στροφή, έστειλε τον Νεβίλ, που ήταν άνετα πρώτος εκτός αγώνα.
Ο Βέλγος υπερέβαλε σε μια αριστερή στροφή ανοίχτηκε και βρέθηκε με τη σειρά του κολλημένος σε αρδευτικό χαντάκι.
Οι θεατές έτρεξαν αμέσως να τον βοηθήσουν να ξεκολλήσει για να συνεχίσει τον αγώνα. Ο Νεβίλ κατάφερε και έβγαλε από το χαντάκι το αυτοκίνητό του- που ήταν επικίνδυνο για τους υπόλοιπους οδηγούς- και έφερε το i20 του μερικά μέτρα πιο κάτω σε ασφαλές σημείο.
Όλα πήγαιναν ρολόι για τον Νεβίλ, που ήλεγχε τον αγώνα και τον team- mate του.
Μάλιστα ο Τάνακ στο μεσημεριανό σέρβις παραπονέθηκε, πως το αυτοκίνητό του είχε πρόβλημα με τη μετάδοση. «Είναι σα να μην οδηγώ τετρακίνητο» είπε ο Τάνακ «δε ξέρω να πω ακριβώς τι έχει, αλλα σίγουρα δεν δουλεύει καλά».
Αυτές οι δηλώσεις προκάλεσαν τα γέλια του Νεβίλ που είπε: «Δεν νομίζω να έχει ο Τάνακ κάποιο πρόβλημα με την μετάδοση. Αν έχει το αυτοκίνητό του κάποιο πρόβλημα, τότε εγώ τρέχω με τρεις κυλίνδρους». Αυτά δήλωνε ο Βέλγος, που πίστευε, οτι ο Εσθονός είχε ξεκινήσει τα γνωστά παιχνίδια μυαλού, που συνηθίζει να εφαρμόζει στους αντιπάλους του.
Τελικά, είτε με πρόβλημα στην μετάδοση του i20 του, είτε όχι ο Τάνακ, αυτή τη στιγμή, είναι στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης του αγώνα. Μια θέση, που κυνηγούσε από τη δεύτερη Ειδική Διαδρομή του αγώνα, όταν είχε πάρει τα ηνία του ράλι ο Έβανς.
Ο οδηγός της Toyota είναι πλέον δεύτερος και σίγουρα θα σκέπτεται , πως αν δεν είχε δεχθεί την ποινή για καθυστερημένη άφιξη στην αφετηρία της ειδικής διαδρομής, τώρα αν μη τι άλλο θα ήταν πρώτος.
Τα +8.2 που τους χωρίζουν στις επόμενες 4 ειδικές διαδρομές δεν είναι μια διαφορά, που δεν καλύπτεται.
Άν μάλιστα, έχει όντως πρόβλημα ο Τάνακ, τότε όλα μπορούν να συμβούν και ο Έβανς να σπάσει τό ρόδι φέτος.
Πάντως, αν ο Τάνακ καταφέρει και κρατήσει την πρώτη θέση μέχρι το τέλος του αγώνα, θα έχει καταφέρει να κάνει τρεις επικές νίκες, μία στην απαιτητική Σαρδηνία, μία στην ιστορική Φινλανδία και μία εδώ στο Βέλγιο.
Θα έχει κερδίσει με τις δυο τελευταίες νίκες του, μέσα στα σπίτια των αντιπάλων του. Αυτό θέλει, δυνατά νεύρα, πολύ μυαλό και κυρίως χέρια για να το πετύχεις.
Όμως αύριο δε θα είναι μια εύκολη μέρα για κανέναν.
Οι Ειδικές Διαδρομές μπορεί να είναι μόνο 4 – μαζί με την powerstage- αλλά τα χαντάκια και τα κοψίματα καραδοκούν να φιλοξενήσουν και άλλα αγωνιστικά αυτοκίνητα.
Θα καταφέρει ο Τάνακ να κερδίσει και αυτόν τον αγώνα; Ο Λάτβαλα θα διατάξει για φουλ επίθεση τον Έβανς ή θα αρκεστεί στους σίγουρους βαθμούς για το πρωτάθλημα των κατασκευαστών;
Μη ξεχνάμε, οτι ο Λάπι πλέον είναι άνετα στο βάθρο και η Toyota θα φύγει με τους βαθμούς της δεύτερης και της τρίτης θέσης και ότι μαζέψει από την powerstage.
Στην τέταρτη θέση είναι ο Σόλμπεργκ, που έτσι και καταφέρει να τερματίσει και να κρατήσει τη θέση του, θα έχει κάνει το καλύτερο του αποτέλεσμα για φέτος.
Ο Φορμό είναι ο μόνος, που οδηγεί Puma και είναι στη δεκάδα – μετά τα προβλήματα του Γκρίνσμιθ και την εγκατάλειψη του Μπριν, ο Γάλλος ελπίζει να καταφέρει να φέρει τους βαθμούς στην ομάδα του. Το λες και μικρό άθλο;
Με τόση διαφορά από τους πρώτους μάλλον ακόμα μια καταστροφική προσπάθεια της Μ-Sport για κάτι καλό είναι.
Mετά τον 6ο Κατσούτα με το Yaris, τη δεκάδα συμπληρώνουν οι οδηγοί της WRC2, 7ος ο Λεφέβρ, 8ος ο Μίκελσεν, 9ος ο Ροσέλ και 10ος ο Μίνστερ.
Όπως είπαμε, αύριο είναι μια άλλη μέρα με 4 ειδικές διαδρομές. Θα αντέξει την πίεση ο Τάνακ ή θα κάνει κι αυτός με τη σειρά του λάθος; Μείνετε συντονισμένοι, ο αγώνας δεν έχει ακόμα τελειώσει.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 2ου ΣΚΕΛΟΥΣ
1 Τάνακ-Γιαρβέογια Hyundai i20
2 Έβανς – Μάρτιν Toyota Yaris +8.2
3 Λάπι-Φερμς Toyota Yaris +1.09.8
4 Σόλμπεργκ-Έντμοντσον Hyndai i20 +2.51.6
5 Φορμό-Κορία M-Sport Puma +3.05.9
6 Κατσούτα-Τζόνστον Toyota Yaris +5.39.3
7 Λεφέβρ-Mαλφί Citroen C3 WRC2 +7.46.2
8 Μίκελσεν- Eρικσεν Skoda Fabia WRC2 +8.11.9
9 Ροσέλ-Σαρέντ Citroen C3 WRC2 +8.50.9
10 Μίνστερ- Λούκα Hyundai i20 N WRC2 +9:12