Η Βρετανική ομάδα, έχει κάθε λόγο να ελπίζει για ένα καλό αποτέλεσμα στο ράλι Βελγίου, που ξεκινά αύριο από την ιστορική πόλη Ιπρ.
Ο 9ος γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι στο Βέλγιο, διαθέτει 20 ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές, σε αχανείς γεωργικές εκτάσεις, με πονηρά γεωργικά αυλάκια, που μπορούν να τελειώσουν την προσπάθεια του καλύτερου πληρώματος του αγώνα.
Αν το πρώτο πέρασμα, από τις Ειδικές Διαδρομές, είναι δύκολο, τότε τι να πει κανείς για το δεύτερο, όπου οι δρόμοι γίνονται ύπουλοι και επικίνδυνοι και αυτό γιατί η αγωνιστική γραμμή, συνήθως καλύπτεται από το γαρμπίλι του πρώτου περάσματος.
Η Ford Μ-Sport κατεβαίνει στο Βέλγιο με τρία Puma. Oι Μπριν-Ναγκλ, Φορμό-Κορία και Γκρίνσμιθ-Άντερσον είναι τα τρία πληρώματα, που θα αγωνιστούν για τη βρετανική ομάδα.
Οι Μπριν-Ναγκλ έχουν κάθε λόγο να πιστεύουν, οτι στο Βέλγιο θα φέρουν ένα καλό αποτέλεσμα και αυτό γιατί, αντιμετωπίζουν τον αγώνα με περίσσια αυτοπεποίθηση εξαιτίας των πολύ καλών τερματισμών, που έχουν καταφέρει εδώ. Πέρυσι ήταν 2οι, ενώ το 2019, που ο αγώνας δεν μετρούσε ακόμα στο WRC, είχαν κερδίσει.
«Έχω τρέξει πολλές φορές στο Ιπρ, είναι ένας αγώνας, που έχω καλή αίσθηση και τέτοια εμπειρία, που ευελπιστώ σε ένα καλό αποτέλεσμα φέτος.
Οι δρόμοι είναι πολύ τεχνικοί και γρήγοροι. Έχω καλές αναμνήσεις από τον αγώνα. Το 2019 τον είχαμε κερδίσει και πιστεύω, πως φέτος θα φέρουμε ένα καλό αποτέλεσμα και θα δείξουμε πόσο γρήγορο είναι το Puma Rally1».
Aν ο Μπριν νοιώθει σαν στο σπίτι του στο Βέλγιο, τι να πει και ο Φορμό, που το πατρικό του σπίτι απέχει μόλις 40 χιλιόμετρα από το σέρβις παρκ του αγώνα.
«Οι Ειδικές Διαδρομές μου είναι πολύ οικείες, λίγα χιλιόμετρα πιο πέρα είναι το πατρικό μου σπίτι και ελπίζω οτι θα δω πολλούς φίλους μου στις Ειδικές του αγώνα. Χαίρομαι που θα τρέξω στο ράλι του Βελγίου.
Είναι ένας αγώνας με πολύ τεχνικές Ειδικές Διαδρομές, με πολλές διασταυρώσεις και γρήγορα σημεία, που στενεύουν απότομα.
Θα πρέπει να είμαστε πάρα πολύ συγκεντρωμένοι και προσεκτικοί.
Στόχος μας είναι, να καταφέρουμε έναν καλό τερματισμό και να αποκομίσουμε εμπειρία και γνώση από τον αγώνα».
Οι Γκρίνσμιθ-Άντερσον πιστεύουν, πως έχουν να κάνουν με ένα πολύ δύσκολο αγώνα.
«Ο αγώνας στα χαρτιά φαίνεται εύκολος, ενώ στην πραγματικότητα είναι επικίνδυνος. Εύκολα στους στενούς και ύπουλους δρόμους του, μπορείς να κάνεις το λάθος. Όμως διαθέτουμε ένα πολύ καλό αυτοκίνητο στην άσφαλτο και ελπίζουμε σε ένα καλό αποτέλεσμα στο Βέλγιο».
Ο Χούτουνεν με τον Λούκα στο δεξί μπάκετ επιστρέφει στη μικρή κατηγορία μετά από μια παρένθεση με τη συμμετοχή του στο WRC, με Puma Rally 1, στη Φινλανδία.
«Μετά τον πραγματικά υπέροχο για μένα αγώνα στην Φινλανδία και το ντεμπούτο μου με αυτοκίνητο Rally1 στο WRC, επιστρέφω στην κατηγορία WRC2, όπου αγωνίζομαι» είπε Χούτουνεν «Στο Ράλι Βέλγιο πέρυσι είχαμε ένα πολύ δυνατό αποτέλεσμα και ελπίζουμε να κάνουμε το ίδιο και φέτος. Θα πρέπει να προσαρμοστούμε πρώτα στο αυτοκίνητό μας και μετά βλέπουμε, πως θα πάει ο αγώνας».
Ο αγωνιστικός διευθυντής της Ford M-Sport Ρίτσαρντ Μίλνερ είπε:
«Είναι η πιο σύντομη μετάβαση στο φετινό πρωτάθλημα από το ένα ράλι στο άλλο.
Θέλω να ευχαριστήσω τους ανθρώπους της ομάδας μας, που δούλεψαν σκληρά για να καταφέρουμε να πάρουμε μέρος στον αγώνα.
Το ράλι Ιπρ είναι το πιο κοντινό στην πατρίδα μας και πιστεύω, οτι το ταξίδι προς το Βέλγιο θα το κάνουν και πάρα πολλοί φίλοι των ράλι.
Είναι πραγματικά πολύ ωραίο, που ξαναβλέπουμε τις ειδικές διαδρομές γεμάτες με κόσμο και που θα δούμε αγαπημένους φίλους ξανά στα βουνά.
Το Puma Rally1 είναι ένα πολύ δυνατό αυτοκίνητο στην άσφαλτο και περιμένουμε να έχουμε καλά αποτελέσματα και γιατί όχι, να γυρίσουμε στην Κούμπρια με τα έπαθλα στις αποσκευές μας».
Το ράλι Βελγίου, στην Υπρ ξεκινά στις 18 Αυγούστου με το shakdown.
Διαβάστε ακόμα