Μετά από 5 χωμάτινους αγώνες, το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι έχει ραντεβού στο Βέλγιο για τον 9ο γύρο του θεσμού.
Ο αγώνας είναι ο τελευταίος πριν τα πληρώματα «κατηφορίσουν» για την Ελλάδα και το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, 8-11 Σεπτεμβρίου με Υπερειδική στο ΟΑΚΑ.
Ο αγώνας του Βελγίου περιλαμβάνει 20 ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές σε στενούς αγροτικούς δρόμους με πάρα πολλές διασταυρώσεις, συνολικού μήκους, 281,58 χλμ.
Στον αγώνα αυτόν η Pirelli ταξιδεύει με 3.050 ελαστικά, από τα οποία 750 αποκλειστικά για τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Rally1 (Ford Puma, Hyundai i20, Toyota Yaris)
Συνολικά 28 ελαστικά θα μπορεί να χρησιμοποιήσει στο μάξιμουμ το κάθε πλήρωμα, συμπεριλαμβανομένου και του shakedown.
Θα επιλέξουν από
28 P Zero RA WRC HA (σκληρή γόμα)
22 P Zero RA WRC SA (μαλακή γόμα)
Ενώ θα έχουν στη διάθεσή τους και 12 Cinturato RWBs για βρόχινες καταστάσεις.
Για τα πληρώματα με τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Rally2 ο μάξιμουμ αριθμός είναι 26, που στον αριθμό αυτό συμπεριλαμβάνονται και τα ελαστικά για το shakedown.
Tα πληρώματα θα επιλέξουν από
26 P Zero RA5 (σκληρή γόμα)
18 P Zero RA7+(μαλακή γόμα) και για τις βρόχινες Ειδικές Διαδρομές 12 Cinturato RWB/RW1.
Ο Τερέντσιο Τεστόνι, υπεύθυνος του τμήματος ράλι της ιταλικής εταιρίας τόνισε: «Το Ράλι Βελγίου, λόγω της απρόβλεπτης κατάστασης του καιρού προσφέρει πολλές δυνατότητες στρατηγικής και επιλογής ελαστικών στις ομάδες.
Αναμένεται σημαντική επιδείνωση των συνθηκών στα δεύτερα περάσματα, καθώς η επιφάνεια της ασφάλτου θα γεμίσει χαλίκια και χώματα από τα πρώτα περάσματα, ενώ θα δοκιμαστούν στα απότομα φρεναρίσματα και στις απότομες εναλλαγές στροφών»
Διαβάστε ακόμα