Η Hyundai μετά τη νίκη στην Φινλανδία έχει σαν στόχο, την πρωτιά και στο Ιπρ. Μπορεί άραγε στην πατρίδα του Νεβίλ.
Η Hyundai Motorsport ταξιδεύει λοιπόν στο Ιπρ για το Ράλι Βελγίου, με θετική ενέργεια και πνεύμα, μετά το νικηφόρο αποτέλεσμα στο Ράλι Φινλανδίας.
Οι τοπικοί ήρωες Νεβίλ-Γουάιταγκε κέρδισαν στα πάτρια εδάφη το 2021 και θέλουν όσο τίποτε άλλο να το επαναλάβουν και φέτος.
Εκτός από τους αντιπάλους των άλλων ομάδων θα έχουν να αντιμετωπίσουν, το εξαιρετικά φορμαρισμένο πλήρωμα του άλλου i20 Rally1 των Τάνακ- Γιαρβέογια, που ήδη μετράει δυο νίκες στο φετινό πρωτάθλημα (Σαρδηνία-Φινλανδία), με την τριάδα των πληρωμάτων να τη συμπληρώνουν οι Σόλμπεργκ-Έντμοντσον
Η Hyundai, μετά την ιστορική για την ομάδα νίκη στη Φινλανδία- ήταν η πρώτη της ομάδας στον απαιτητικό φινλανδικό αγώνα, έρχεται στο Βέλγιο με μεγάλες προσδοκίες. Το ασφάλτινο ράλι στην Ιπρ, δεν έχει βέβαια καμία σχέση με τα σκληρά χώματα της Σαρδηνίας ή τα αμμώδη εδάφη με τα τεράστια άλματα της Φινλανδίας.
Όμως η κορεάτικη ομάδα έχει στόχο να κερδίσει και αυτόν τον αγώνα και μάλιστα να το πετύχει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά.
Παρά το γεγονός ότι φαίνονται κάπως «απλές» στο χαρτί, οι Ειδικές Διαδρομές του βελγικού αγώνα, είναι ιδιαίτερα απαιτητικές.
Τα βαθιά χαντάκια και οι ολισθηρές συνθήκες, απαιτούν ακρίβεια από τα πληρώματα, ενώ το χώμα και το γαρμπίλι, που γεμίζει τους δρόμους με κάθε πέρασμα αυξάνει τη δυσκολία, για εκείνους που βρίσκονται πιο πίσω στη σειρά εκκίνησης των Ειδικών Διαδρομών.
Οι δύσκολοι και απαιτητικοί δρόμοι πέρυσι, οδηγήθηκαν με επιδεξιότητα από τους Νεβίλ-Γουάιταγκε με αποτέλεσμα να κερδίσουν τον αγώνα με την εμφατική διαφορά των + 30 δευτερολέπτων από τους αντιπάλους τους.
Ένα χρόνο μετά, το βελγικό πλήρωμα του i20, θα προσπαθήσει να επαναλάβει μέσα στο σπίτι του, το περυσινό αποτέλεσμα και να κερδίσουν έτσι, τον πρώτο τους αγώνα για φέτος.
Μαζί με τους έμπειρους Τάνακ και Νεβίλ θα οδηγήσει για την ομάδα της Hyundai o Όλιβερ Σόλμπεργκ με συνοδηγό τον Έλιοτ Έντμοντσον. Το πλήρωμα στάθηκε άτυχο στον προηγούμενο αγώνα στη Φινλανδία, όταν και εγκατέλειψε τον αγώνα από έξοδο στην πρώτη στροφή της πρώτης Ειδικής Διαδρομής.
Έτσι σε αυτόν τον αγώνα θα πρέπει να είναι απόλυτα επικεντρωμένοι για να αποφύγουν ανάλογα συμβάντα και να μπορέσουν έτσι, να ολοκληρώσουν τον αγώνα των 20 ειδικών διαδρομών- συνολικά 282 αγωνιστικών χιλιομέτρων.
Ο αναπληρωτής διευθυντής της ομάδας Τζουλιέν Μονσέ δήλωσε: «Ερχόμαστε στο Βέλγιο με μεγάλη αυτοπεποίθηση.
Η νίκη στο Ράλι Φινλανδίας έδειξε, ότι το Hyundai i20 Rally1 είναι αξιόπιστο, ανταγωνιστικό και σίγουρα ικανό να κερδίσει αγώνες.
Είχαμε επίσης, καλή απόδοση στο Iπρ πέρσι, με τον Νεβίλ να κερδίζει στην πατρίδα του.
Ο ρυθμός μας στην άσφαλτο κατά τη διάρκεια του Ράλι Κροατίας ήταν δυνατός, οπότε ελπίζουμε να πετύχουμε την ίδια ταχύτητα και στο ασφάλτινο ράλι του Βελγίου.
Για τον Όλιβερ θα είναι άλλη μια ευκαιρία να μάθει και να βελτιωθεί. Ως μέρος της διαδικασίας εκπαίδευσής του, πρέπει να του δώσουμε, όσο το δυνατόν περισσότερο χρόνο με το αυτοκίνητο.
Φυσικά, οι τρεις ημέρες των Ειδικών Διαδρομών θα είναι δύσκολες.
Οι δρόμοι είναι απαιτητικοί και ο αγώνας θα είναι απίστευτα δυνατός, όπως πάντα.
Ωστόσο, στόχος μας είναι, να συνεχίσουμε να χτίζουμε ένα θετικό μομέντουμ μέσα στην ομάδα και να παλέψουμε, για άλλη μια φορά, για το πρώτο σκαλί του βάθρου».
Ο νικητής του ράλι Φινλανδίας Οτ Τάνακ είπε: «Κατευθυνόμαστε στο Βέλγιο μετά τη νίκη μας στη Φινλανδία, η οποία ήταν σίγουρα μια καλή τόνωση του ηθικού για την ομάδα.
Το ράλι Ιπρ, είναι ένα μοναδικό ασφάλτινο ράλι, που φαίνεται αρκετά απλό στο χαρτί – πολλές ευθείες και διασταυρώσεις, και όχι τόσο, με πολλούς τύπους στροφών.
Στην πραγματικότητα, είναι πολύ δύσκολο γιατί οι διασταυρώσεις και τα κοψίματα είναι διαφορετικά και μπορεί να είναι πολύ απαιτητικός αγώνας, ειδικά αν ο καιρός είναι ασταθής.
Χρειάζεσαι μεγάλη αυτοπεποίθηση στα «κοψίματα» και ένα σταθερό αυτοκίνητο. Η ισχύς θα είναι επίσης πολύ σημαντική, κυρίως για τις πολλές επιταχύνσεις από χαμηλή ταχύτητα. Θα προσπαθήσουμε να διατηρήσουμε τη δυναμική από τη Φινλανδία, ακόμα κι αν πρόκειται για ένα πολύ διαφορετικό είδος αγώνα».
Από την άλλη ο Νεβίλ, που κέρδισε πέρυσι τον αγώνα με άνεση, φέτος θέλει όσο τίποτα άλλο να σπάσει επιτέλους το ρόδι και να νικήσει, τόνισε:
«Το ράλι Ιπρ είναι ο αγώνας της πατρίδας μου και είναι ίσως το ράλι, που περιμένουμε περισσότερο από όλα, όλη τη χρονιά.
Έχω καλές αναμνήσεις από πέρυσι, αλλά και από προηγούμενες συμμετοχές εδώ, όταν ο αγώνας ήταν μέρος του IRC.
Επιτέλους θα οδηγήσουμε ξανά στην άσφαλτο μετά από μια σειρά δύσκολων αγώνων.
Ελπίζουμε να επιστρέψουμε στις νίκες μπροστά στους συμπατριώτες μας, οπαδούς, υποστηρικτές και μέλη της οικογένειας.
Σίγουρα θα έχουμε κίνητρο και είμαστε έτοιμοι να κάνουμε το καλύτερο δυνατό.
Ο στόχος είναι μόνο ένας: να επαναλάβουμε την περσινή μας νίκη.
Δεν θα είναι εύκολο, καθώς ο ανταγωνισμός είναι πολύ σκληρός. Θα χρειαστεί να βεβαιωθούμε, ότι όλα δουλεύουν σωστά, αν θέλουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί».
Ο Σόλμπεργκ, που συμπληρώνει την τριάδα της Hyundai σχολίασε:
«Η απογοήτευση από το Ράλι Φινλανδίας ήταν τεράστια, οπότε είμαι αποφασισμένος να ανακάμψω γρήγορα από αυτό.
Ήταν, ταυτόχρονα, υπέροχο να βλέπεις όλα τα χαμόγελα και τους πανηγυρισμούς μετά τη νίκη της ομάδας.
Τα παιδιά πίσω στη βάση μας, στο Aλτζενάου εργάζονται τόσο σκληρά για αυτό.
Το ράλι Ιπρ είναι ο επόμενος αγώνας και έχει μια πολύ ιδιαίτερη θέση στο παγκόσμιο ημερολόγιο.
Τα πολλά κοψίματα και η λάσπη το καθιστούν ένα από τα πιο δύσκολα ράλι στην άσφαλτο.
Έχω υπέροχες αναμνήσεις από πέρυσι, όταν ήμουν επικεφαλής του WRC2.
Φυσικά, φέτος, θα οδηγώ ένα αυτοκίνητο Rally1, που θα είναι μια νέα πρόκληση, αλλά θα προσπαθήσω να πάω γρήγορα.
Χρειάζεται ένα ακριβές αυτοκίνητο, που ταιριάζει στους στενούς δρόμους και να είναι εύκολο στην οδήγηση με όλες αυτές τις διασταυρώσεις και τα κοψίματα».
Ο Όλιβερ θέλει όσο τίποτα άλλο να αφήσει πίσω του το Ράλι Φινλανδίας με ένα καλό αποτέλεσμα στο Βέλγιο.
Μείνετε συντονισμένοι!