Προηγείται ο Έβανς, στο πρώτο μισό του λουπ του αγώνα στο Βέλγιο.
Ο Ουαλός κράτησε την πρώτη θέση μετά την εγκατάλειψη του Ροβάνπερα.
Οι Έβανς-Μάρτιν κληρονόμησαν το προβάδισμα μετά την 2η ειδική διαδρομή, όταν ο team- mate τους στην Toyota και νικητής της πρώτης ειδικής διαδρομής , Κάλε Ροβάνπερα εγκατέλειψε από έξοδο.
Ο Ουαλός έχοντας ένα ελαφρύ προβάδισμα από την πρώτη ειδική διαδρομή, μονομάχησε με τον Τάνακ για την πρώτη θέση.
Ο Εσθονός όταν βρήκε καθαρό δρόμο κατόρθωσε να μειώσει τη διαφορά του από τον Έβανς όμως ο Ουαλός απάντησε καταφέρνοντας να κρατήσει την πρώτη θέση, στο πρώτο μισό της σημερινής μέρας.
Έτσι οι δυο τους θα μονομαχήσουν στις 4 επαναλαμβανόμενες απογευματινές ειδικές διαδρομές.
«Ήταν πολύ εντάξει το αυτοκίνητο στην τελευταία ειδική διαδρομή” είπε ο Έβανς «είχαμε μια πολύ καλή ισορροπία μέναμε καθαροί και μπορούσαμε να πιέζουμε. Είμαι ευχαριστημένος με την οδήγησή μου, αλλά φυσικά είναι πολύ νωρίς και υπάρχει ακόμη πολύς δρόμος».
Ο τοπικός ήρωας ο Τιερί Νεβίλ συμπλήρωσε την τριάδα, αρκετά πιο πίσω, έχοντας κάνει ένα ασταθές ξεκίνημα.
Μια υπέρβαση στην πρώτη κιόλας Ειδική Διαδρομή (με το δεξί πίσω τροχό ακούμπησε σε κράσπεδο) κόστισε στον Βέλγο περίπου 10 δευτερόλεπτα και, παρόλο που κέρδισε στη συνέχεια μια Ειδική Διαδρομή, δεν απέκτησε αυτοπεποίθηση.
«Είναι τόσο διαφορετικό, σε σύγκριση με πέρυσι και παλεύω τόσο πολύ για να βρω την αυτοπεποίθηση μου», εξήγησε ο Nεβίλ «Δεν αισθάνομαι καλά στο αυτοκίνητο αυτή τη στιγμή».
Οι Λάπι- Φερμ στάθηκαν τυχεροί, γιατί ήταν το τελευταίο πλήρωμα, που έκανε την τελευταία Ειδική Διαδρομή στεγνή.
Έτσι κατάφερε να αρπάξουν την τέταρτη θέση στη γενική κατάταξη, από τους Φορμό -Κορία. Ο Γάλλος έχασε πάνω από ένα λεπτό, οδηγώντας στη βροχή τόσο προσεκτικά, όσο πατάει η γάτα.
Μόλις 4,2 δευτερόλεπτα πίσω και στην πέμπτη θέση γενικής ήταν, ο απογοητευμένος από την επίδοσή του Γκρέγκ Μπριν, ο οποίος επίσης υπερέβαλλε στην πρώτη Ειδική Διαδρομή και έχασε χρόνο.
Ωστόσο, υποσχέθηκε για μεγάλες αλλαγές στο set-up του Puma Rally1, κατά τη διάρκεια του μεσημεριανού σέρβις. Ο Μπριν παρόλα αυτά, ήταν μπροστά από τον team- mate του στην M-Sport, Γκας Γκρίνσμιθ.
Ο Όλιβερ Σόλμπεργκ ακολούθησε μια συντηρητική προσέγγιση. Ο νεαρός, μετά την έξοδο του στην Φινλανδία, οδηγεί πολύ προσεκτικά και είναι αυτή τη στιγμή 7ος στη γενική κατάταξη μπροστά από τον Φορμό. Οι πρωτοπόροι στη WRC2, Λεφέβρ και Μίκελσεν συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα της γενικής κατάταξης.
Τέλος ο Τακαμότο Κατσούτα είναι πολύ πίσω – περισσότερο από τέσσερα λεπτά- εξαιτίας ενός προβλήματος στη μετάδοση του Yaris του.
Το απόγευμα ο αγώνας περιλαμβάνει 4 ειδικές – επανάληψη των πρωινών. Στο Ράλι Βελγίου δεν υπάρχουν φαβορί, για αυτό μείνετε συντονισμένοι.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ μετά από 4 ειδικές διαδρομές
1 Έβανς – Μάρτιν Toyota Yaris 24:55.7
2 Τάνακ-Γιαρβέογια Hyundai i20 +2.3
3 Νεβίλ-Γουάιταγκε Hyundai i20 +8.8
4 Λάπι-Φερμς Toyota Yaris +21.2
5 Μπριν- Νέιγκλ M-Sport Puma +25.4
6 Γκρίνσμιθ-Άντερσον M-Sport Puma +58.2
7 Σόλμπεργκ-Έντμοντσον Hyndai i20 +1:23.4
8 Φορμό-Κορία M-Sport Puma +1:27.3
9 Λεφέβρ-Πορτιέ Citroen C3 WRC2 +2:08.2
10 Μίκελσεν- Eρικσεν Skoda Fabia WRC2 +2:16.4