Ο πρώην οδηγός της Formula 1 και πατέρας του παγκόσμιου πρωταθλητή της F1 Μαξ Φερστάπεν, Γιος, θα κάνει το ντεμπούτο του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι στο Ιπρ Ράλι τον επόμενο μήνα.
Ο Γιος, εκτός από οδηγός της F1, έχει κερδίσει και τον αγώνα αντοχής 24 Ώρες του Le Mans, έκανε το ντεμπούτο του στα ράλι, νωρίτερα φέτος με ένα Citroen C3 Rally2 – τερματίζοντας όγδοος στη γενική στο Ράλι Βαν Χάσπενγκοουβ.
Ένας γύρος WRC, είχε προβλεφθεί ως μέρος του προγράμματός του, παράλληλα με τις εμφανίσεις στο Βελγικό Πρωτάθλημα Ράλι και αυτό έχει πλέον δρομολογηθεί για το Ράλι Ιπρ, όπου ο Φερστάπεν θα έχει σαν συνοδηγό τον Χαρμ βαν Κόπεν.
Το καλύτερο αποτέλεσμα του βετεράνου οδηγού, μέχρι σήμερα, είναι η δεύτερη θέση στο Ράλι Μόντεμπεργκ, το οποίο έχει παρόμοιες ειδικές διαδρομές με το Ράλι Ιπρ. Αλλά ο Φερστάπεν στο WRC θα βρεθεί αντιμέτωπος με 36 άλλα αυτοκίνητα Rally2. Σίγουρα μια τεράστια πρόκληση ανοίγεται μπροστά του.
Ο Γιος Φερστάπεν δεν έχει εγγραφεί στην κατηγορία WRC2 και έτσι δεν θα βαθμολογηθεί.
Να θυμίσουμε ότι, η πρώην γυναίκα του Γιος και μητέρα του Μαξ Φερστάπεν είναι Βελγίδα και πολύ γρήγορη οδηγός. Συμμετείχε σε αγώνας πίστας. Οι δεσμοί της οικογένειας Φερστάπεν με το Βέλγιο είναι δυνατοί και νοιώθουν σαν στο σπίτι τους.
Όσο για το Βελγικό Ράλι. Το ράλι Ιπρ έκανε πέρυσι τον ντεμπούτο του, στο παγκόσμιο ημερολογίο του WRC και φέτος δίνει το παρών για δεύτερη φορά . Ο αγώνας θα γίνει 18-21 Αυγούστου και οι συμμετοχές είναι ήδη πολλές – 88 αυτοκινήτα σε όλες τις κατηγορίες.
Δέκα αυτοκίνητα Rally1 μεταξύ των οποίων του περυσινού νικητή Τιερί Νεβίλ και του φετινού επικεφαλής του πρωταθλήματος Κάλε Ροβάνπερα.
Ο Όλιβερ Σόλμπεργκ θα οδηγήσει το τρίτο Hyundai, παρατείνοντας την επιστροφή του Ντάνι Σόρδο στο WRC- ο Ισπανός θα τρέξει στο EKO Ράλλυ Ακρόπολις τον Σεπτέμβριο, ενώ ο Eσάπεκα Λάπι θα οδηγήσει το τρίτο Yaris Rally1 της Toyota, αντί του Σεμπαστιάν Οζιέ, του οποίου τα σχέδια για το υπόλοιπο της σεζόν παραμένουν ασαφή.
Η M-Sport θα «τρέξει» μόνο με τρία αυτοκίνητα για πρώτη φορά μετά το Ράλι Σουηδίας τον Φεβρουάριο.
Το φετινό Ράλι Ιπρ, έχει κάποιες αλλαγές σε σύγκριση με πέρυσι, κυρίως στο τελευταίο σκέλος που θα παραμείνει στην περιοχή της Φλάνδρας, αντί να περάσει από την πίστα αγώνων Spa Francorchamps – μια κίνηση που κατακρίθηκε το 2021 και κακώς κατά την άποψή μας.
Ως εκ τούτου, το ράλι θα ολοκληρωθεί με την παραδοσιακή του γιορτή στην πλατεία της πόλης Ιπρ, με τη γνωστή ειδική διαδρομή Κέμελμπεργκ φιλοξενώντας τη βαθμολογούμενη power-stage.
Αυτά για το Βέλγιο, έναν αγώνα πριν το δικό μας, ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις.
Μέχρι τότε μείνετε συντονισμένοι διότι σε λίγες ημέρες ξεκινά το Ράλι Φινλανδίας.