Υδρογόνο και WRC με πρώτο βιολί τον Γιούχα Κάνκουνεν στο τιμόνι του υδρογοκίνητου Toyota GR Yaris H2 που
«καίει» υδρογόνο, έχει μηδενικούς ρίπους, το οποίο θα εμφανιστεί σε τρείς Ειδικές Διαδρομές του ράλι Ιπρ.
Ενα βήμα μπροστά η Toyota καθώς ετοιμάζει το πρώτο ευρωπαϊκό ντεμπούτο του υδρογονοκίνητου Yaris, και μάλιστα σε αγώνα του WRC.
Ο αγωνιστικός διευθυντής της Toyota Gazoo Racing Γιάρι Μάτι Λάτβαλα τόνισε:
«Φέτος στον αγώνα του Βελγίου έχουμε ακόμα μια έκπληξη, στην ομάδα μας καθώς φιλοξενούμε τον τεράστιο Γιούχα Κάνκουνεν.
Ο Γιούχα θα οδηγήσει στις Ειδικές Διαδρομές του αγώνα το GR Yaris H2.
Eίναι ένα αυτοκίνητο νέας τεχνολογίας το οποίο ήδη έχω οδηγήσει μαζί με τον Πρόεδρο Aκίο Τογιόντα στις αρχές της χρονιάς στον 24ωρο αγώνα του Φούτζι στην Ιαπωνία.
Το υδρογονοκίνητο Yaris θα είναι υποστηρικτικό αυτοκίνητο για την ομάδα μας, στα χέρια του Γιούχα Κάνκουνεν».
Όσο για τον αγώνα ο Γιάρι πρόσθεσε:
«Το Ράλι Βελγίου είναι ένας πολύ δύσκολος αγώνας. Έχει γρήγορες ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές με πολλά χαντάκια, διασταυρώσεις και “κοψίματα”.
Έχουμε να λάβουμε μέρος σε ασφάλτινο αγώνα από το ράλι στην Κροατία στις αρχές της χρονιάς.
Αυτό που δυσκολεύει τους οδηγούς, στην αλλαγή από χώμα σε άσφαλτο, είναι το φρενάρισμα.
Θα πρέπει πολύ γρήγορα να συνειδητοποιήσουν, ότι μπορούν να φρενάρουν πιο αργά σε σχέση με τους χωμάτινους αγώνες, που έκαναν μέχρι τώρα.
Μετά συνηθίζουν και οδηγούν πιο επιθετικά, όπως αρμόζει στα ασφάλτινα ράλι.
Στο Βέλγιο θέλει μεγάλη προσοχή διότι οι Ειδικές Διαδρομές είναι πονηρές.
Μάλιστα περιμένουμε ελαφριές κατά τόπους βροχές, που σίγουρα θα δημιουργήσουν δράματα- ελπίζω όχι στα δικά μας πληρώματα.
Από το Βέλγιο θέλουμε να φύγουμε με όσους περισσότερους βαθμούς μπορούμε να πάρουμε, για να εξασφαλίσουμε έτσι, τις διαφορές μας στα πρωταθλήματα, τόσο των κατασκευαστών, όσο και των οδηγών με τον Κάλε»
Τάδε έφη Γιάρι Μάτι Λάτβαλα.