Μια πραγματικά πρωτοπόρα οδήγηση από τον Οζιέ, έφερε, χθες, τον Γάλλο μια ανάσα από την πρώτη του φετινή νίκη.
Και την ομάδα του, την Toyota, να ξεσκονίζει το ράφι, που θα ακουμπήσει τον παγκόσμιο τίτλο των κατασκευαστών.
Ο οκτώ φορές πρωταθλητής του WRC, όπως φαίνεται, πρόκειται να πάρει την παρθενική του νίκη φέτος, στο Ράλι Καταλονίας. Μη ξεχνάμε, πως δεν έχει φουλ πρόγραμμα αλλά τρέχει επιλεκτικά σε κάποιους αγώνες, οπότε η νίκη είναι ακόμα πιο σημαντική, γιατί έρχεται, μετά από πέντε συμμετοχές σε αγώνες του φετινού WRC.
Οι Οζιέ-Λεϊλά ήταν άπιαστοι. Κέρδισαν τέσσερις από τις επτά ειδικές διαδρομές της μέρας και κατάφεραν να ανεβάσουν τη διαφορά από τον Νεβίλ στα 20,7 δευτερόλεπτα.
Επίσης, αν κάτι δεν αλλάξει δραματικά και τα πράγματα μείνουν έτσι, τότε και η Toyota θα έχει σφραγίσει τον τίτλο του πρωταθλήματος των κατασκευαστών σήμερα.
«Ήταν μια πολύ ευχάριστη μέρα για εμάς», είπε ο Oζιέ. «Διασκεδάσαμε πολύ στο αυτοκίνητο και οι χρόνοι ήρθαν. Πάντα αυτό ονειρεύεσαι, όταν οδηγάς σε ένα ράλι. Ειλικρινά, ήμουν ευχαριστημένος με τη σεζόν μου μέχρι στιγμής, αλλά φυσικά θα ήταν ωραίο να κερδίσουμε αύριο. Τώρα είμαστε σε καλή θέση, αλλά έχουμε πολύ δρόμο ακόμα.»
Ο Ροβάνπερα έπεσε στην τρίτη θέση, στην τελευταία ειδική διαδρομή. Ο Φινλανδός έχασε πολύτιμο χρόνο, όταν έκανε λάθος επιλογή στο software του κινητήρα του Yaris, στην εκκίνηση του El Montmell.
Ο Νεβίλ εκμεταλλεύτηκε την αργοπορία του Ροβάνπερα και πέρασε αυτός στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης. Ωστόσο, δεν ήταν μια καλή μέρα για τον Βέλγο. Οι Νεβίλ- Γουίτακερ προσπάθησαν όλη τη μέρα να βελτιώσουν το στήσιμο του i20 του. Παρά τις συνεχείς αλλαγές στο αυτοκίνητο, δεν μπορούσε να βρει την ισορροπία, που έπρεπε και έχανε χρόνο.
Από την άλλη οι Τάνακ-Γιαρβέογια ήταν αρκετά πίσω από τον Νεβίλ -15,9 δευτερόλεπτα. Η μέρα του Tάνακ ήταν χωρίς δράματα και στο τέλος της μέρας ήταν μπροστά από τον τοπικό ήρωα Ντάνι Σόρδο.
Το Σάββατο των Σόρδο-Καρέρα είχε δύο σκέλη. Το πρωί ήταν γεμάτο απογοήτευση, καθώς έχαναν χρόνο. Οι αλλαγές στη μέση του σκέλους, έδωσαν στον Σόρδο άλλον αέρα και μάλιστα κέρδισε και μια ειδική διαδρομή αργά το απόγευμα.
Ο Έλφιν Έβανς παρέμεινε στην έκτη θέση της γενικής, 14,4 δευτερόλεπτα πίσω από τον Ισπανό. Το Yaris του δεν είχε προβλήματα, αλλά, όπως και ο Σόρδο, ο Ουαλός δεν είχε καλή αίσθηση και δεν μπόρεσε να πάρει παραπάνω ρίσκα.
Η διαχείριση των ελαστικών ήταν το σημαντικότερο θέμα για τους Μπριν-Νάιγκλ, που τερμάτισαν στην έβδομη θέση γενικής με το Puma τους. Ο Ιρλανδός δεν μπορούσε να βρει το στήσιμο του αυτοκινήτου του, με αποτέλεσμα να υπερθερμάνει πολλές φορές τα μπροστινά ελαστικά του Puma του, ωστόσο κατάφερε να κρατηθεί μπροστά από τον Κατσούτα.
Το δίδυμο των Puma, Φορμό και Λουμπέ συμπλήρωσαν τη δεκάδα Οι Λουμπέ- Λαντέ κατάφεραν να μπουν στη βαθμολογούμενη δεκάδα, όταν οι Γκρίνσμιθ-Άντερσον εγκατέλειψαν. Ο Βρετανός οδηγός σε μια δεξιά στροφή κτύπησε σε ένα φράγμα στην τελευταία ειδική διαδρομή του πρωινού σκέλους.
Η τελευταία μέρα του αγώνα, περιλαμβάνει δυο επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές συνολικούς μήκους 56,10 αγωνιστικών χιλιομέτρων. Η περίφημη ειδική διαδρομή Riudecanyes είναι γνωστή στους φίλους των ράλι για τον κυκλικό κόμβο στο Coll de la Teixeta, όπου οι οδηγοί διαγράφουν ένα ντόνατ 360° μπροστά στους θεατές, που κατακλύζουν την πλαγιά του λόφου.
Το δεύτερο πέρασμα του Riudecanyes είναι και η Power Stage, με τους πόντους μπόνους, που κερδίζουν τα γρηγορότερα πέντε πληρώματα.
Aποτελέσματα 2ου σκέλους:
1 Οζιέ-Βεϊλά Τoyota Yaris 2:10:18.5
2 Νεβίλ-Γουίταγκε Ηyndai i20 +20.7
3 Ροβάνπερα-Χάλτουνεν Toyota Yaris +22.1
4 Tάνακ-Γιαρβέογια Hyundai i20 +36.6
5 Σόρδο Καρέρα Hyundai i20 +1:13.2
6 Έβανς-Μάρτιν Toyota Yaris +1:27.6
7 Μπριν-Νάιγκλ Μ-Sport Ford Puma +1:39.7
8 Κατσούτα-Τζόνστον Toyota Yaris +1:58.6
9 Φορμό-Κορία M-Sport Ford Puma +2:13.7
10 Λουμπέ- Λαντέ Ford Puma +2:59.2