Ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι, πετούσε στη βρεγμένη άσφαλτο και δεν άφησε σε κανέναν το περιθώριο να τον αμφισβητήσει.
Έγραψε τον ταχύτερο χρόνο στο shakedown, αφήνοντας πίσω του τον team mate του στην Toyota Tακαμότο Κατσούτα.
Η βροχή έκανε την επιλογή των ελαστικών λοταρία. Η Toyota ήταν η μόνη ομάδα, που έστειλε για πρώτη φορά τα αυτοκίνητά της με μαλακά ελαστικά -τα P Zero της Pirelli.
Ο Oζιέ έκανε το καλύτερο δυνατό στο βρεγμένο οδόστρωμα, ξεπερνώντας στο τρίτο και τελευταίο πέρασμα, κατά εννέα δέκατα του δευτερολέπτου, τον Κατσούτα.
«Πρέπει να είμαστε αφοσιωμένοι, να έχουμε εμπιστοσύνη στο αυτοκίνητο και να οδηγήσουμε», είπε ο Οζιέ για το ράλι Καταλονίας
«Δεν θα είναι εύκολο για εμάς αύριο -όλες οι νέες ειδικές διαδρομές έχουν πολλές “μπούκες”, οπότε θα είναι δύσκολο, όταν έχουν περάσει μερικά αυτοκίνητα. Ωστόσο δεν έχουμε τίποτα να χάσουμε, οπότε πρέπει να προσπαθήσουμε.»
Η Τoyota φαινόταν ότι θα έκανε ένα εύκολο, 1-2-3-4, καθώς οι αντίπαλες ομάδες αγωνίστηκαν με σκληρά ελαστικά, ωστόσο, η τετράδα των Yaris διέλυσε, αφού ο Πιερ Λουί Λουμπέ, άλλαξε την επιλογή των ελαστικών του σε μαλακά και ανέβηκε στο βάθρο του shakedown. Μάλιστα το αστέρι της Μ-Sport, ήταν μόλις 1,2 δευτερόλεπτα πιο αργός, από τον Οζιέ.
Οι Ροβάνπερα και Έβανς τερμάτισαν 4ος και 5ος αντίστοιχα, ενώ ο Γκας Γκρίνσμιθ ακολούθησε παρόμοια προσέγγιση με τον Λουμπέ και τερμάτισε έκτος.
Τον ακολούθησαν οι, Φορμό και Μπριν.
Ο Τάνακ, που συνέχισε να οδηγεί με σκληρά ελαστικά ήταν 11ος στη γενική κατάταξη και το πρώτο i20 .
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ SHAKEDOWN
- Oζιέ – Βεϊλά Toyota Yaris 2. 40.1
- Κατσούτα-Τζόνστον Toyota Yaris +0,9 δευτ
- Λουμπέ-Λαντέ Ford Puma +1,2 δευτ
- Ροβάνπερα-Χάλτουνεν Toyota Yaris +1,4 δευτ
- Έβανς-Μάρτιν Toyota Yaris +1,5 δευτ
- Γκρίνσμιθ-Άντερσον Ford Puma +2,5 δευτ
- Φορμό- Κορία Ford Puma +6,0 δευτ
- Μπριν-Νάιγκλ Ford Puma +10,3 δευτ
- Λόπεζ- Ροθάντα Hyundai i20 Rally2 +12,1 δευτ
- Κατσόν – Λόπεζ Citroën C3 Rally2 +12,2 δευτ