Τι λέτε; Κάπου δεν έχουμε μπερδευτεί με το πως διεξάγονται οι Υπερειδικές στο WRC;
Πέρα από το δικό «μας» ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, που φέτος διεξήχθη στο ΟΑΚΑ, παρακολουθήσαμε Υπερειδικές που διεξάγονται μεν σε δημόσιους δρόμους, αλλά με τα πληρώματα να «ζαλίζονται» δε, από τις πόσες φορές πρέπει να γυρίσουν γύρω-γύρω τις βαρέλες.
Δε λέμε καλές οι Υπερειδικές για την όλη εν γένει προβολή ειδικά μέσω της TV, που παρά το γεγονός ότι μαζεύει κόσμο, το project όμως πρέπει να αλλάξει.
Χάνεσαι στο πολύ γύρω-γύρω στη βαρέλα (μια περιστροφή είναι αρκετή) γιατί το WRC θα καταλήξει σε δεξιοτεχνία…
Και ερχόμαστε στην περίπτωση του Οζιέ που η FIA τον στόλισε με πρόστιμο, καθώς στον τερματισμό, μπροστά στους θερμόαιμους Ισπανούς έκανε μερικά ντόνατς γιορτάζοντας τη μεγάλη αυτή νίκη του.
Και ήταν μεγάλη καθώς ουδείς «κουνήθηκε» στον Γάλλο, με τους 8 παγκόσμιους τίτλους.
Και «έδειξε» στην Ισπανία και στην άσφαλτο της Καταλονίας ότι ήταν «αλλού» γράφοντας και τον πρώτο χρόνο στην power-stage.
Aπό την άλλη οι νόμοι βέβαια είναι νόμοι, και αν δεν τους ακολουθείς, το πράγμα θα ξεφύγει…
Όμως άλλο πράγμα οι βαρέλες και άλλο τα ντόνατς ειδικά όταν φέρουν τη σφραγίδα του νικητή.
Τώρα αναμένουμε τις επίσημες αποφάσεις του Οζιέ για το 2023.
Εκτός από τον Οζιέ υπάρχουν πολλές κενές θέσεις.
Να δούμε τι θα κάνει η Hyundai, μετά το αντίο του Τάνακ, και αν οι πληροφορίες για το δίδυμο Σόρδο-Μίκελσεν έχουν βάση.
Αναμφίβολα πολύ μεγάλο το κενό η αποχώρηση του Τάνακ ενώ κάτι θα πρέπει να γίνει και με την M-Sport.
H βρετανική ομάδα δεν είναι για να ακολουθεί, αλλά για πρωταγωνιστεί.
Μάλιστα στα χέρια του Λεμπ απέδειξε ότι το Puma Rally1 είναι για διακρίσεις και για νίκες.
Υπάρχει λίγος χρόνος ακόμα μέχρι να ξεκινήσουν οι προετοιμασίες για την πρεμιέρα της νέας χρονιάς με αφετηρία το ράλι Μόντε Κάρλο, όπου σίγουρα (;) αναμένονται Οζιέ και Λεμπ.
Διαβάστε ακόμα