Στην έρημο του Κατάρ και σε πολύ σκληρές επιφάνειες με πολλές πέτρες οι Λουμπέ-Πασκά με το Skoda Fabia RS Rally2 κέρδισαν το διεθνές ράλι Κατάρ.
Στη δεύτερη θέση οι Όστμπεργκ-Μπαρθ επίσης με Skoda Fabia RS Rally2, οι οποίοι σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο σε 9 από τις 13 Ειδικές Διαδρομές.
Η διαφορά στον τερματισμό μεταξύ των δύο πληρωμάτων ήταν 4,6 δευτ.
Και τα δύο πληρώματα «έτρεχαν» με αυτοκίνητα της ομάδας SRT.
Τα κλαταρισμένα ελαστικά και τα σπασμένα αμορτισέρ ταλαιπώρησαν όλα τα πληρώματα μεταξύ αυτών και τον Αλ Ατίγια που συμμετείχε με τον παλιό συνοδηγό του, τον Μπερνακίνι στο Volkswagen Polo Rally2 .
O Aλ Ατίγια μετά από το Ντακάρ όπου εγκατέλειψε τον αγώνα λόγω των πολλών προβλημάτων που παρουσίασε το Hunter by Prodrive, εμφανίστηκε πολύ δυσαρεστημένος και μεταξύ όλων των άλλων ανακοίνωσε και το τέλος της συνεργασίας του με τον Γάλλο συνοδηγό Μάθιου Μπομέλ.
Ράλι Κατάρ: Ο οδηγός από το Κατάρ ανακοίνωσε ότι στα ράλι θα συμμετέχει με τον Μπερνακίνι,
Στους άλλους αγώνες, όπως στους μαραθώνιους με τον Μπουλαζέρ.
Στον αγώνα της πατρίδας του ο Αλ Ατίγια δεν τα κατάφερε, αντιμετώπισε πολλά κλαταρίσματα, πήρε και μια ποινή -30 λεπτών-που τη θεώρησε άδικη καθώς είχε σταματήσει σε ένα μέρος του αυτοκινητοδρόμου και η οργάνωση θεώρησε ότι ήταν επικίνδυνο και τον «στόλισε» με βαθμούς ποινής, για να εγκαταλείψει από σπασμένο αμορτισέρ λίγο πριν το τέλος του αγώνα.
Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκαν οι Αλ Ραβαχί-Αλ Αχμούντ με Skoda Fabia Rally2.
Eίναι η πρώτη φορά που στο βάθρο του ράλι Κατάρ δεν ανέβηκε κανένα τοπικό πλήρωμα, κάτι που είχε να συμβεί από τα μέσα του 1990.
Ο Λουμπέ έγινε ο δεύτερος μη Άραβας οδηγός μετά τον Μπιορν Βάλτεγκαρντ το 1986, που κερδίζει το ράλι Κατάρ.