Προτελευταίος γύρος του WRC το ράλι Κεντρικής Ευρώπης και η αυλαία άνοιξε με τo shakedown των 3.33 χλμ.
Ταχύτεροι ήταν οι Νεβίλ-Γουάιταγκε με το Hyundai i20 Rally1 με χρόνο 1:57.5 στο πρώτο από τα τρία περάσματα με δεύτερους τους Ροβάνπερα-Χάλτουνεν με Toyota Yaris Rally1 με χρόνο 1:58.9 και τρίτους τους Τάνακ-Γιαρβέογια με το Ford Puma Rally1 με χρόνο 1:59.
Στο WRC2 ο Ροσέλ με Citroen C3 Rally2 ήταν οι ταχύτεροι, αλλά οι χρόνοι στο “shakedown” λίγη σημασία έχουν αφού δεν προσμετρούν στην τελική κατάταξη του αγώνα.
Ράλι Κεντρικής Ευρώπης: Το αποτέλεσμα ίσως βγάλει τον παγκόσμιο πρωταθλητή
Το ράλι Κεντρικής Ευρώπης με τις 18 ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές μπορεί να βγάλει τους φετινούς παγκόσμιους πρωταθλητές, εάν στο τέλος τους αγώνα οι Ροβάνπερα-Χάλτουνεν έχουν διαφορά από τους Έβανς-Μάρτιν 31 βαθμούς, ασχέτως το αποτέλεσμα των Φινλανδών στον επίλογο στην Ιαπωνία.
Ο αγώνας που έχει σαν κέντρο την πόλη Πάσσαου, γύρω στα 200 χλμ. ανατολικά από το Μόναχο, στα σύνορα Τσεχίας και Αυστρίας, θα ξεκινήσει την Πέμπτη 26 Οκτωβρίου, στις 13:00 στην πλατεία Ηradcany, κοντά στο κάστρο της Πράγας, όπου στην 14:00 θα διεξαχθεί η Υπερειδική των 2.37 χλμ. ενώ θα ακολουθήσει και μια δεύτερη στην περιοχή της Βοημίας μήκους 8,29 χλμ. για να ολοκληρωθεί το πρώτο σκέλος.
Ο αγώνας της Παρασκευής 27 Οκτωβρίου περιλαμβάνει 121.80 χλμ. στην άσφαλτο της Τσεχίας, του Σαββάτου 28 Οκτωβρίου οι Ειδικές Διαδρομές είναι συνολικά 111,46 χλμ. θα διεξαχθούν στην άσφαλτο της Αυστρίας και την Κυριακή 29 Οκτωβρίου στην άσφαλτο της Γερμανίας στην περιοχή της Βαυαρίας.
Πόσα είναι τα πληρώματα που συμμετέχουν στο ράλι Κεντρικής Ευρώπης
Με δύο επαναλαμβανόμενες συνολικού μήκους 67,24 χλμ. με την power-stage που δίνει επιπλέον 5 βαθμούς στα 5 ταχύτερα πληρώματα, να είναι 16,37 χλμ., θα «ρίξει» την αυλαία του αγώνα και ίσως τους παγκόσμιους πρωταθλητές 2023.
Στον αγώνα έχουν δηλώσει 68 πληρώματα, 10 με αυτοκίνητα της top κατηγορίας, Rally1, και 32 με Rally2, με πιο σημαντική λόγω Skoda και Τσεχίας αυτή του Μίκελσεν με Fabia RS Rally2 που διεκδικεί τον τίτλο.