Κοντεύει να περάσει μια εβδομάδα από το ράλι Κορίνθου και το σωματείο δε έχει μπει στον κόπο να στείλει καμία ενημέρωση γύρω από τον αγώνα.
Και όχι τόσο για τα αποτελέσματα-πίνακας στο τέλος-αλλά πίσω από τις Ειδικές Διαδρομές καθώς έγιναν και πάλι πολλά «παράξενα» με κόκκινες σημαίες , αμφισβητήσεις κλπ. Θα θέλαμε τις απόψεις του σωματείου για τα γεγονότα και την εξέλιξή τους.
Μπορεί να έγιναν διάφορες αναρτήσεις στα social media, σε ότι έχει να κάνει με τα αποτελέσματα αλλά μέχρι εκεί.
Είναι και αυτός ένας τρόπος να μένουν στο σκοτάδι γεγονότα, ακολουθώντας την προσφιλή μέθοδο της ΟΜΑΕ/ΕΠΑ που τη χαρακτηρίζει η εσωστρέφεια.
Ίσως μερικά σωματεία να μην έχουν «καταλάβει» ότι χωρίς αγωνιζόμενους δεν έχουν λόγο ύπαρξης. Τα σωματεία δεν κάνουν καμία χάρη στους αγωνιζόμενους.
Απεναντίας οι αγωνιζόμενοι με τη συμμετοχή τους σε μια εποχή που παρά το γεγονός ότι έχουν γίνει επενδύσεις (ακριβά σύγχρονα αυτοκίνητα) η ΟΜΑΕ τα έχει καταστρατηγήσει όλα φλερτάροντας συνεχώς με τον πάτο του βαρελιού.
Εάν το αναλύσουμε είναι εύκολο να εννοηθεί ότι όλα γίνονται για την καρέκλα, και απλά δείτε πόσο έξυπνα μοιράστηκαν οι αγώνες σε κάθε σωματείο δημιουργώντας νέους θεσμούς και μοιράζοντας ευτελούς αξίας κύπελλα, στη χρονιά που υπάρχουν εκλογές στην ΟΜΑΕ.
Και όταν η αρχή του σπορ ακολουθεί αυτό το μονοπάτι, γιατί τα σωματεία να ακολουθήσουν κάτι άλλο.
Δεν υπάρχει σεβασμός (ευτυχώς υπάρχουν εξαιρέσεις) απέναντι στους αγωνιζόμενους , για τα χρήματα που ξοδεύουν.
Βέβαιο όπως λένε οι αγωνιζόμενοι δεν «υπάρχουν» άλλοι για να αντικαταστήσει τη σημερινή διοίκηση του σπορ που έχει αύρα one woman show. (Όποιες διαφορές μπροστά στο υπέρτατο αγαθό, την Υγεία, απλά σεβόμαστε και προσπερνάμε…)
Και αν το καλοσκεφτούμε αυτό έχει δείξει το παρελθόν, μετά τις εκλογές της ΟΜΑΕ. Επειδή όμως το νόμισμα έχει δυο όψεις μήπως τα άτομα υπάρχουν αλλά δε θέλουν να ασχοληθούν καθώς δεν υπάρχει ελπίδα…
Και ότι το σπορ είναι στον πάτο-παρά τα πολύ καλά σύγχρονα αυτοκίνητα στα ράλι-δε χρειάζεται τίποτα άλλο από το να διαβάσεις τις προκηρύξεις, τα προγράμματα.
Και όπως λέει ο σοφός λαός μας «έχουμε τη διοίκηση στο σπορ αυτή που μας αξίζει….
Επιστροφή λοιπόν στο ράλι Κορίνθου όπου έγινε ωραίος αγώνας για την κορυφή. Ο «παλιός» ο Γιάννης Παπαδημητρίου με τον Χρήστο Κουζιώνη (Skoda Fabia RS Rally 2) «μίλησε» όταν έπρεπε και πήραν τον αγώνα για 63/100 από τους Αμούτζα-Ηλιόπουλο με Skoda Fabia Rally2 που για έναν ακόμα αγώνα ήταν η μεγάλη έκπληξη οδηγώντας για πρώτη φορά αυτοκίνητο της κατηγορίας Rally 2.
Έδειξαν πολύ καλά στοιχεία υπολογίζοντας και πόσο νέα είναι η παρουσία τους στους αγώνες. Σίγουρα με τέτοιες εμφανίσεις το μέλλον τους ανήκει, αλλά θα πρέπει να συγκεντρωθούν περισσότερο στο προσκήνιο και όχι στο παρασκήνιο ή να η αναλίσκονται σε καταστάσεις που αντί να κερδίζουν χάνουν όπως στο Στερεάς Ελλάδας και στον Πύργο.
Πολύ καλή επίδοση του Κεχαγιά που επέστρεψε μετά από πολύμηνη αποχή με Skoda Fabia Rally2 με συνοδηγό τον Πετρόπουλο, με τους Χατζημάρκο-Τσαούσογλου με Renault Clio να ηγούνται στο στόλο της κατηγορίας Rally3, και οι Παντελή-Κούγια με Peugeot 208 πρώτοι στην F2.
Αυτός ήταν ο τρίτος αγώνας του πρωταθλήματος και υπολείπεται ένας ακόμα για την ολοκλήρωση του πρωταθλήματος, (ράλι Φθινοπώρου τον Οκτώβριο) και φυσικά κανένας αγώνας -δοκιμή για τα ελληνικά πληρώματα που έχουν σαν σκέψη τη συμμετοχή τους στο ράλι Ακρόπολις, όπως το ράλι Ολύμπιο για παράδειγμα κατά το παρελθόν.
Και φυσικά διαφωνούμε σε όσους λένε ότι το ράλι Ακρόπολις δεν είναι για τα ελληνικά πληρώματα. Μέγα λάθος και οποίος έχει τα χρήματα καθώς είναι ακριβός αγώνας, καλά κάνει και συμμετέχει. Εξάλλου είναι ένας τρόπος να «λυθείς» οδηγώντας σε πολλές Ειδικές Διαδρομές και όχι μια-δυο επαναλαμβανόμενες οι οποίες είναι και κάθε χρόνο οι ίδιες.
Συμπέρασμα λοιπόν.
Ενημέρωση, σωστή, για να υπάρχει προβολή. Αυτό…