Ο περσινός αγώνας στην Κροατία ήταν για πολύ γερά νεύρα, αφού κρίθηκε στην τελευταία διαδρομή και κέρδισε ο οδηγός… που δεν πετάρισε στιγμή το βλέφαρό του.
Γιατί όσο και να μη το πιστεύετε, η διαφορά του Ogier από τον Evans στο τέλος του αγώνα ήταν μόλις έξη δέκατα του δευτερολέπτου.
Ήταν ο τρίτος πιο κοντινός τερματισμός στην ιστορία του WRC.
Μόλις 0,6 δευτερόλεπτα χώρισαν τον Sébastien Ogier από τον teamate του στην Toyota Gazoo Racing, Elfyn Evans και μάλιστα η πρώτη θέση κρίθηκε στα τελευταία μέτρα της Power Stage.
Κατά τη διάρκεια του αγώνα η κορυφή άλλαξε πολλές φορές χέρια, για να φτάσουμε στο τελευταίο σκέλος του αγώνα με τον Ogier να είναι επικεφαλής με 6,9 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Evans.
Όλα έδειχναν, οτι ο Ogier το ελέγχει, όμως ενεπλάκη σε τροχαίο ατύχημα στην απλή διαδρομή πηγαίνοντας για την πρώτη Ειδική Διαδρομή του τελευταίου σκέλους.
Το αυτοκίνητο του Γάλλου, είχε αρκετές ζημιές και αυτό έδωσε το δικαίωμα στον Evans να περάσει μπροστά. Έτσι η μάχη για τη νίκη μεταφέρθηκε στην τελευταία ειδική διαδρομή. Οι ενδιάμεσοι χρόνοι της Power Stage έδειξαν, ότι ο Ogier είχε ήδη καλύψει τον Evans, πριν αυτός γλιστρήσει στα χόρτα και χάσει χρόνο στην τελευταία στροφή. Ήταν το κερασάκι στην τούρτα, που ήθελε ο Ogier για να πάρει ακόμα μια νίκη, την 51η νίκη στην καριέρα του.
Από την άλλη, στον Thierry Neuville είχε εναποθέσει τις ελπίδες της η Hyundai για νίκη στην ασφάλτινη Κροατία. Αν και προηγήθηκε στις πρώτες ειδικές, στη συνέχεια μια λάθος επιλογή ελαστικών τον έθεσε εκτός μάχης. Ο Βέλγος δεν το έβαλε κάτω το πάλεψε μέχρι την τελευταία ειδική, όπου υπέπεσε σε λάθος και εκεί πλέον αποδέχθηκε την τρίτη θέση στον αγώνα.
Αυτός που εντυπωσίασε ήταν ο οδηγός της Ford M-Sport o Γάλλος Fourmaux. Ο νεαρός στο ντεμπούτο του ήταν εξαιρετικός και σημείωσε δυο φορές δεύτερους χρόνους γενικής, στις Ειδικές Διαδρομές του αγώνα, τερματίζοντας στο τέλος την 5η θέση της γενικής. Καθόλου άσκημα για τον νεαρό Γάλλο.
Ένας άλλος νεαρός ο Kalle Rovanpera είχε τη στιγμή του, όταν η επαφή του εκτός δρόμου του κατάστρεψε τη δεξιά ανάρτηση. Το αυτοκίνητο υπέστη πολύ σοβαρή ζημιά και δεν ήταν δυνατόν να επισκευαστεί εγκαίρως για να μπορέσει το Kalle να επανεκκινήσει.
Προβλέψεις
Μετά την απίστευτη επίσημη πρώτη στα μεγάλα σαλόνια του WRC TO 2021, το Ράλι Κροατίας ανέβασε πολύ τον πήχη των προσδοκιών θεατών.
Θα έχουμε άραγε και φέτος ένα συναρπαστικό αγώνα, όπως ήταν ο περσινός;
θα καταφέρει ο Evans να πάρει τη νίκη, που του στέρησε πέρσι ο μαχητικός Ogier ή θα βρει τους οδηγούς της Hyundai δυνατούς απέναντι του;
Θα είναι ο ασφάλτινος αγώνας η Ανάσταση της Hyundai, που τόσο επιθυμεί;
Ο Rovanpera θα κάνει το θαύμα του, όπως μας έχει συνηθίσει μέχρι τώρα ή θα προτιμήσει τους σίγουρους βαθμούς για τη συνέχεια του πρωταθλήματος;
Ας μη ξεχνάμε ότι ο Φινλανδός έχει στόχο φέτος τον παγκόσμιο τίτλο. Και τα παιδιά της Ford M-Sport με πρώτο βιολί τον Breen είναι ικανά να πετύχουν ακόμα και τη νίκη στην Κροατία;
Υπομονή το Πάσχα είναι κοντά και θα δούμε ποια ομάδα θα σταυρωθεί και ποια θα αναστηθεί στην ασφάλτινη Κροατία.