Ο Οζιέ δείχνει ότι πάει για την 9η νίκη στο ράλι Μόντε Κάρλο (8 στο WRC και μια στο IRC), αλλά ο Ροβάνπερα μάζεψε τη διαφορά τους, και βρίσκεται 16 δευτ. πίσω από τον Γάλλο.
Ο Οζιέ το είχε πει στην αρχή του 3ου σκέλους, αυτό του Σαββάτου 21 Ιανουαρίου.
Θα οδηγούσε με ασφάλεια, έτσι ώστε να διατηρήσει την κυριαρχία του, στον αγώνα, επιβιώνοντας στις Ειδικές Διαδρομές χωρίς προβλήματα και χάσιμο χρόνου.
Mάλιστα στην τελευταία Ειδική Διαδρομή του 3ου σκέλους και 14η του αγώνα, οι Οζιέ-Λαντέ πρόσεξαν, όπως και το πρωί λίγο παραπάνω τονίζοντας το εξής.
«Ήταν η πιο επικίνδυνη Ειδική Διαδρομή για να πάθεις κλατάρισμα. Οπότε προσέξαμε για να μην έχουμε κάποιο πρόβλημα, όπως κάναμε και το πρωί» είπε ο Οζιέ.
Στο τέλος του 3ου σκέλους ο Γάλλος είναι μπροστά, όμως δεν έχει την άνετη διαφορά, που είχε όταν ξεκινούσε το πρωί. Ο Ροβάνπερα κατάφερε να κλαδέψει τη διαφορά τους και από 30+ δευτερόλεπτα να την φέρει σχεδόν στα μισά.
«Αισθάνομαι πλέον πολύ καλύτερα από ότι χθες και θα συνεχίζουμε να πιέζουμε» είπε ο Ροβάνπερα.
Και εδώ θέλουμε να θέσουμε το δικό μας ερώτημα; Θα πιέσει ο παγκόσμιος πρωταθλητής τον Οζιέ, ή θα δοθούν εντολές ώστε να διατηρηθούν οι θέσεις στο 4ο και τελευταίο σκέλος, μην έρθει καμία καταστροφή για την Toyota…
Πιο πίσω ο Νεβίλ στη 13η Eιδική Διαδρομή έδωσε, τον πρώτο ταχύτερο χρόνο στην ομάδα του. Ο ίδιος παραπονιέται καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα. Σχολιάζοντας « Αυτή τη φορά ο ρυθμός ήταν καλός. Στις γρήγορες στροφές χάνουμε χρόνο, γιατί γλιστράμε παραπάνω, ενώ στις κλειστές στροφές δεν έχουμε πρόβλημα».
Και ενώ ο Νεβίλ δεν έχει πρόβλημα στις κλειστές στροφές ο Τάνακ υποφέρει. Ο Εσθονός έχει χάσει μέρος της υδραυλικής υποβοήθησης του τιμονιού στο Puma και πάλευε να διατηρηθεί ψηλά στη γενική κατάταξη και να τερματίσει το 3ο σκέλος. «Δεν είναι τα πάντα τόσο τραγικά, έχω χάσει μέρος της υδραυλικής υποβοήθησης και, ας πούμε, πως το τιμόνι είναι πιο βαρύ» είπε ο Τάνακ για να συμπληρώσει «Στα γρήγορα κομμάτια δεν έχω τόσο πρόβλημα, στα κλειστά όμως, πραγματικά παλεύω».
Ο Τάνακ ελπίζει να φτιάξουν το πρόβλημα στο σέρβις παρκ έτσι ώστε στο 4ο και τελευταίο σκέλος της Κυριακής να κάνει ένα πιο άνετο αγώνα.
Οι Εσθονοί είναι αυτή τη στιγμή στην 5η θέση, πίσω από τον Έβανς που κυνηγά τον Νεβίλ για μια θέση στο βάθρο των νικητών. Οι Κατσούτα, Σόρδο και Λάπι συμπληρώνουν την οκτάδα, ενώ οι οδηγοί της WRC2 Γκριαζίν και Ροσέλ κλείνουν τη δεκάδα.
Την Κυριακή ο αγώνας κατεβαίνει προς το Μονακό. Τα πληρώματα θα πρέπει να οδηγήσουν 4 ειδικές – δύο επαναλαμβανόμενες συνολικού μήκους 67,88 χλμ.,- με αυτή του επιβλητικού Τουρινί να είναι και η Power Stage του αγώνα που δίνει επιπλέον βαθμούς στα 5 ταχύτερα πληρώματα.
ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ 3ου ΣΚΕΛΟΥΣ
1 Οζιέ-Λαντέ Yaris Rally 1 2:27:11.5
2 Ροβάνπερα- Χάλτουνεν Yaris Rally1 +16.0 +16.0
3 Νεβίλ-Γουίταγκε i20 N Rally1 +16.0 +32.0
4 Έβανς-Μάρτιν Yaris Rally1 +24.5 +56.5
5 Τάνακ-Γιαρβέογια Puma Rally1 +40.8 +1:37.3
6 Κατσούτα-Τζόνστον Yaris Rally1 +38.4 +2:15.7
7 Σόρδο-Καρέρα i20 N Rally1 +53.1 +3:08.8
8 Λάπι-Φερμ i20 N Rally1 +2.6 +3:11.4
9 Γκριαζίν-Αλεξάντροφ Fabia RS WRC2 +4:54.7 +8:06.1
10 Ροσέλ-Ντινάντ C3 WRC2 +15.2 +8:21.3
photo: reporter images