Η πέμπτη θέση του Τάνακ στη γενική κατάταξη του ράλι Μόντε Κάρλο εντυπωσίασε τη διοίκηση της ομάδας της Ford Μ-Sport.
Ο Εσθονός έπαιζε στις θέσεις μεταξύ 3-5 της γενικής κατάταξης στο ντεμπούτο του, με το Ford Puma Rally1.
Οι Τάνακ-Γιαρβέογια μπορεί να έπεσαν, από την 3η στην 5η θέση τελικά, αλλά αυτό οφειλόταν στο πρόβλημα που προέκυψε, τη δεύτερη μέρα, στην υδραυλική υποβοήθηση, που έκανε το τιμόνι του Puma πολύ βαρύ.
Το αποκορύφωμα της επίδοσης του Tάνακ ήρθε, όταν τερμάτισε δεύτερος στην Power Stage και πήρε επιπλέον τους έξτρα 4
Το Puma Rally1 του Τάνακ ήταν μόλις έξι δέκατα του δευτερολέπτου, πίσω από τον αποφασιστικό Kάλε Ροβάνπερα, που κέρδισε την Power-Stage.
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2019 ήταν αισιόδοξος μετά το πρώτο του ράλι με την M-Sport – επέστρεψε στην ομάδα μετά από πέντε χρόνια. «Γενικά, ήταν ένα καλό Σαββατοκύριακο» είπε ο Εσθονός «μάθαμε πολλά και κινηθήκαμε πολύ καλά σε κάποια χιλιόμετρα».
Ο διευθύνων σύμβουλος της M-Sport, Mάλκολμ Γουίλσον, ήταν το ίδιο ικανοποιημένος λέγοντας: «Ο Oτ έκανε ένα έξυπνο ράλι. Ξέρουμε ότι έχουμε δουλειά να κάνουμε, αλλά αυτό που με ευχαριστεί είναι, ότι δεν έρχεται να πει στην ομάδα, ότι χρειαζόμαστε περισσότερη δύναμη. Πολλά από αυτά, που πρέπει να κάνουμε, είναι να ρυθμίσουμε πράγματα».
Το ίδιο ευχαριστημένος ήταν και ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας Ριτς Μίλνερ.
«Η τελευταία Ειδική Διαδρομή στο Τουρινί, που ήταν και η Power Stage, ήταν ένα μεγάλο σημάδι των δυνατοτήτων, που πρόκειται να δούμε», είπε ο Mίλνερ. «Φυσικά, θα ήταν ωραίο να είχαμε ανέβει στο βάθρο, αλλά δεν έγινε. Μπορούμε να είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με την απόδοση που είχαμε στην πρεμιέρα».
Οι Τάνακ-Γιαρβέογια επικεντρώνονται πλέον στο δεύτερο γύρο του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι στη Σουηδία. Μάλιστα για να προετοιμαστούν καλύτερα και να «τριφτούν» με το νέο τους όπλο, και την ομάδα, θα πάρουν μέρος στο ράλι Otepaa στην Eσθονία.
Διαβάστε ακόμα