Βαρύτιμο το κύπελο, να δούμε λοιπόν πιο πλήρωμα την Κυριακή 22 Ιανουαρίου θα ανέβει στο πρώτο σκαλί του βάθρου, μετά από 331 χλμ. Ειδικών Διαδρομών.
Φέτος το δυναμικό των τριών εργοστασιακών ομάδων με τα αυτοκίνητα υβριδικής τεχνολογίας βρίσκονται στον ίδιο παρονομαστή για τη νίκη.
Αρχίζοντας από την παγκόσμια πρωταθλήτρια του 2022, την Toyota, εκτός των παγκόσμιών πρωταθλητών Ροβάνπερα-Χάλτουνεν, και των Έβανς-Μάρτιν που έκαναν έναν περίφημο αγώνα που κατάληξη σε έξοδο, το βαρύ χαρτί ακούει στο όνομα Σεμπάστιαν Οζιέ, που είναι ο πλέον έμπειρος σε συνθήκες Μόντε Κάρλο.
Το Yaris Rally1 φέρει νέο σύστημα εισαγωγής αέρα σε μπαταρία και υβριδικό σύστημα, ενώ βελτιώθηκε και το μοτέρ.
Η Hyundai στους τελευταίους 5 αγώνες του 2022, είχε πολύ καλύτερα αποτελέσματα από την Toyota. H ομάδα βελτίωσε αεροδυναμικά το i20 Rally1, έχασε τον Τάνακ, αλλά ήρθε ο Λάπι και ο Σιρίλ Αμπιτεμπούλ επικεφαλής της ομάδας.
Θα συνεχίσει άραγε από εκεί που σταμάτησε την περσινή χρονιά.
Η Ford M-Sport νικήτρια το 2022 με τους Λεμπ-Γκαλμίς, θα έχει σαν πρώτο βιολί τον Οτ Τάνακ που επέστρεψε στην ομάδα μετά από 5 χρόνια.
Ο Εσθονός ήταν ο πλέον περιζήτητος από τους ανθρώπους των ΜΜΕ στο Μόντε Κάρλο.
Θα σταθεί στο ύψος των περιστάσεων ο νεαρός Λουμπέ που θα ακολουθήσει όλο το πρόγραμμα, δείχνοντας τη χρονιά που έφυγε ωριμότητα και ταχύτητα.
Το 3ο Puma Rally1 ο δικός «μας» Ζουρντάν Σερδερίδης.
Στο shakedown oι ταχύτεροι χρόνοι σημειώθηκαν στο 3ο πέρασμα, εκτός του Κατσούτα (ταχύτερος στο 2ο πέρασμα) με τον Οζιέ να σημειώνει το ταχύτερο.
Βέβαια το shakedown δε προσμετρά, αλλά δίνει ένα μήνυμα…
Ας θυμηθούμε το top 10
Οζιέ 1:44.6
Ροβάνπερα 1:44.9
Νεβίλ 1:45.0
Έβανς 1:45.1
Σόρδο 1:45.5
Λουμπέ 1:45.7
Τάνακ 1:46.1
Λάπι 1:47.0
Κατσούτα 1:53.0
Σερδερίδης 1:57.1
Ο αγώνας ξεκινάει τις 18.30 μ.μ., μπροστά στο πολυτελές σκηνικό της Place du Casino στο Μόντε Κάρλο.
Μετά την εκκίνηση ακολουθούν δύο νυχτερινές Ειδικές Διαδρομές που στο μενού του πρώτου σκέλους βρίσκεται μια από τις πιο φημισμένες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα το «Turini».
Οι δύο νυχτερινές Ειδικές Διαδρομές είναι συνολικά 40,02 χιλιόμετρα.
Η πρώτη «La Bollène-Vésubie / Col de Turini» (15,12 χλμ. με εκκίνηση του πρώτου αυτοκινήτου στις 20:05) και η δεύτερη η «La Cabanette / Col de Castillon» (24.90 χλμ. εκκίνηση πρώτου αυτοκινήτου στις 21:03) όπου, για πρώτη φορά στην ιστορία του ράλι, τα πληρώματα θα περάσουν από πέντε διαδοχικά τούνελ Col de l’Orme (1.000 μ.) και μετά Col de l’Ablé (1.149 μ), Col de Braus (1.002 μ), Col Saint-Jean (642 μ) και Col de Castillon (706 μ ). 4.499 τα χλμ. στα τούνελ…
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ειδικά στο Turini θα υπάρχει χιόνι…
Υπομονή λίγες ώρες…