Ο Γάλλος έχει διατηρήσει μια διαφορά, που του δίνει την άνεση να οδηγήσει το Yaris χωρίς υπερβολές στον τερματισμό του αγώνα.
Ο Οζιέ είναι πρώτος με τον Ροβάνπερα να τον καταδιώκει. «Νομίζω ότι από σήμερα το πρωί ο στόχος είναι να προσπαθήσουμε να παραμείνουμε ασφαλείς», είπε ο Οζιέ.
Πίσω του ο παγκόσμιος πρωταθλητής 2022, Κάλε Ροβάνπερα έχει ανακτήσει την αυτοπεποίθηση του, και προσπαθεί από τη μια να τον κυνηγήσει και από την άλλη να κρατήσει πίσω του τον Νεβίλ. Mάλιστα, ο Ροβάνπερα κέρδισε σήμερα το πρωί την 100η του ειδική διαδρομή στο WRC.
Ο οδηγός της Hyundai οδηγεί συγκρατημένα και προσπαθεί να διατηρήσει τη θέση του, αλλά και την επαφή με την κορυφή. Ωστόσο ο Νεβίλ δεν είναι ευχαριστημένος.
«Αναπηδούσα σε όλη τη διαδρομή», είπε ο Βέλγος. «Υπερβολική κίνηση, και καμία αντίδραση. Πίεσα όσο πιο δυνατά μπορούσα αλλά δεν νιώθω άνετα». Πως να είναι άνετος ο Βέλγος, όταν νοιώθει πίσω του την ανάσα του Έβανς, που τον κυνηγά για να κάνει η ομάδα του το 1-2-3 και ο ίδιος να ανέβει στο πόντιουμ;
Πιο πίσω, όμως, είχαμε δράματα. Πρωταγωνιστές σε αυτά, ξανά οι οδηγοί της M-Sport. Χθες, ο Λουμπέ έχασε την υδραυλική υποβοήθηση του τιμονιού στο Puma του και έκανε τρεις ειδικές καταπονώντας τα χέρια του. Ο Κορσικανός, σήμερα, έχασε τον έλεγχο στα τελευταία μέτρα της 9ης ειδικής διαδρομής κατέστρεψε το αυτοκίνητό του, όταν κτύπησε στις μπαριέρες και σε ένα βράχο, που ήταν εκεί και εγκατέλειψε, αφού πρώτα έγραψε χρόνο στην ειδική, καθώς η έξοδός του, έγινε μεταξύ flying και stop.
Σαν να μην έφτανε αυτό, ο Τάνακ δήλωσε πρόβλημα στην υδραυλική υποβοήθηση του δικού του Puma στη δέκατη ειδική διαδρομή. Ο Εσθονός, αν δεν καταφέρει να το φτιάξει ο ίδιος -διότι, δεν υπάρχει ενδιάμεσο σέρβις- θα πρέπει να κάνει το υπόλοιπο της ημέρας, έτσι. Η συνέχεια της ημέρας δεν είναι τίποτα άλλο από την επανάληψη των τριών ειδικών του πρωινού της σημερινής ημέρας. Ο Τάνακ έχασε, ήδη, μια θέση στην 11η ειδική διαδρομή και έπεσε 5ος πίσω από τον Έβανς.
Πιο πίσω ο Κατσούτα συνεχίζει να γράφει γρήγορους χρόνους και κρατά αυτή τη στιγμή την 6η θέση μπροστά από τον πολύπειρο Σόρδο. Ο Ισπανός κονταροχτυπιέται, πλέον, με τον team mate του Λάπι για την 7η θέση.
Μέχρι στιγμής, αν εξαιρέσει κανείς το δράμα με την υδραυλική υποβοήθηση στο τιμόνι και των δυο Puma -πράγμα διόλου τυχαίο- η ομάδα της Hyundai δεν είναι αυτό, που περιμέναμε. Δεν συνέχισε τις καλές της επιδόσεις, που είχε στο περσινό μισό του πρωταθλήματος. Αντίθετα η Toyota -αν εξαιρέσει το πρόβλημα με την υβριδική ισχύ στο αυτοκίνητο του Οζιέ και το κλατάρισμα του Έβανς- προελαύνει μέχρι στιγμής στο Ράλι Μόντε Κάρλο.
Για το τέλος της σημερινής ημέρας τα πληρώματα θα πρέπει να οδηγήσουν ξανά τις τρεις πρώτες πρωινές ειδικές, πριν πάνε στο νυχτερινό σέρβις παρκ για να προετοιμαστούν τα αυτοκίνητα για την τελευταία ημέρα του αγώνα.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ 11η ΕΙΔΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ
1 Οζιέ-Λαντέ 1:56:54.8
2 Ροβάνπερα-Χάλτουνεν +30.0
3 Νεβίλ-Γουίταγκε +42.4
4 Έβανς-Μάρτιν +1:00.8
5 Τάνακ-Γιαρβέογια +1:12.2
6 Κατσούτα-Τζόνστον +1:59.5
7 Σόρδο-Καρέρα +2:19.9
8 Λάπι-Φερμ +2:24.4
9 Γκριαζίν-Αλεξάντροφ WRC2 +5:44.1
10 Ροσέλ-Ντινάντ WRC2 +6:27.6
Διαβάστε ακόμα: