Τελευταίος γύρος του ιταλικού πρωταθλήματος χώματος, το ράλι ντελ Μπρουνέλο. Οι ήδη πρωταθλητές Πάολο Αντρεούτσι-Ρούντι Μπριάνι με Skoda Fabia Rally 2 έκαναν μια- γρήγορη-βόλτα στον βροχερό και λασπωμένο αγώνα, κερδίζοντας μάλιστα όλες τις Ειδικές Διαδρομές, 7 τον αριθμό, οι τρεις επαναλαμβανόμενες.
Στις άλλες δύο θέσεις του βάθρου ανέβηκαν οι Μαμπελίνι-Λέντσι και Ολντράτι-Ντε Γκούιο, και τα δύο πληρώματα με Skoda Fabia Rally 2.
Στον αγώνα συμμετείχαν και οι Νικόλας Παυλίδης-Τζοβάνι Μπερναγκίνι, με Skoda Fabia Rally 2. Όμως σε μια κατηφορική στροφή στην 4η Ειδική Διαδρομή το αυτοκίνητο υποστρέφοντας έπεσε σε βαθύ χαντάκι, χωρίς όμως να υπάρχουν θεατές ώστε να ορμήσουν για να βγάλουν το αυτοκίνητο από το χαντάκι. Έτσι η ελληνοιταλική συμμετοχή δε συνέχισε στον τελευταίο χωμάτινο αγώνα του ιταλικού πρωταθλήματος, αποκτώντας όμως εμπειρίες για το μέλλον από τις βροχερές Ειδικές Διαδρομές που έτρεξαν.
Όμως μια μέρα πριν έγινε ο αγώνας των Ιστορικών.
Οι νικητές του μοντέρνου αγώνα Αντρεούτσι-Μπριάνι με τη BMW M3 στην πρώτη τους εμπειρία με την Μ3 τερμάτισαν στη 12η θέση έχοντας ζωγραφίσει στις ιταλικές Ειδικές Διαδρομές πολλές φορές λόγω των τετ-α-κε,
Νικητές οι Μπατιστόλι-Σκατολίν με Lancia 037, δεύτεροι οι ‘’ Λούκι’’-Πόνς με Lancia Delta Integrale, πρωταθλητές των Ιστορικών στα 4Χ4, , στο τρίτο σκαλί του βάθρου οι Πελιτσιόνι-Γκαμπριέλι με Ford Escort RS και τέταρτοι οι Τονέλι-Ντέμπι με Ford Escort RS, πρωταθλητές στην κατηγορία με κίνηση στον ένα άξονα.
Ήταν μια έξυπνη κίνηση των οργανωτών που συγκέντρωσαν 144 συμμετοχές, με τα Ιστορικά να τρέχουν το Σάββατο και την Κυριακή τα μοντέρνα αυτοκίνητα, όπου πολλά πληρώματα κατέβηκαν από τα Ιστορικά και ανέβηκαν στα μοντέρνα.