Οι Αυγερόπουλος-Γιαβάσης από την Πάτρα με τον πύραυλο, το Citroen Saxo ήταν οι νικητές του ράλι Παλάδιο.
Η εικόνα της γενικής κατάταξης άλλαξε στην 5η από τις 6 Ειδικές Διαδρομές, όταν οι προπορευόμενοι Μόσχος-Σαμαρτζής (Renault Clio) αντιμετώπισαν πρόβλημα με το σύστημα διεύθυνσης, με αποτέλεσμα να χάσουν χρόνο και τερματίσουν στη δεύτερη θέση, 20’’ 70 διαφορά από τους νικητές με τρίτους τους Νομικό-Ματαλιωτάκη με Skoda Fabia S1600, τέταρτους τους Νίκο και Βασίλη Καραθανάση (Ηonda Civic)που έδωσαν μάχη για τη τρίτη θέση, με την 5άδα να «κλείνει» με τους Καπράλο-Καραθανάση (Opel Astra) .
Στα ιστορικά ήταν ένας μονόλογος των Σταφυλοπάτη-Χατζηρήγα με την Lancia Integrale που ήταν οι ταχύτεροι και στις 5 Ειδικές Διαδρομές (καθώς η πρώτη Ειδική Διαδρομή ακυρώθηκε ύστερα από έξοδο των Χαραλαμπόπουλου-Ξανθού με Honda Civic στην 1η Ειδική Διαδρομή) με δεύτερους τους Κάτσικα-Μπαμπαλή με το καλοστημένο Ford Escort MKII.
Στη τρίτη θέση οι Τσαλαματάς-Ζωγράφος με Peugeot 309.
Εγκατέλειψαν με πρόβλημα στη μετάδοση του Honda Civic οι Ζακχαίος-Φράγκου, από ανάρτηση στο Ford Fiesta R5 οι Κουκέας-Σπύρου ενώ είχαν ανέβει στη 2η θέση της γενικής κατάταξης .
Ο τελευταίος αγώνας της χρονιάς, το ράλι Παλάδιο ήταν ένας μικρός αγώνας 40 χλμ. με 6 Ειδικές Διαδρομές, με ελάχιστο κόσμο, που όμως όσοι βρέθηκαν στις Ειδικές Διαδρομές απήλαυσαν το νέο απόκτημα του Γιώργου Βασιλάκη.
Ράλι Παλάδιο: Ατραξιόν του αγώνα η Lancia 037 ως πλοηγός
Τη νεοφερμένη Lancia 037, που μαζί με τον Νίκο Τσάδαρη είχαν χρέη γρήγορου πλοηγού με το «Ο» στις πόρτες της πανέμορφης Ιταλίδας, που θύμισε άλλες εποχές με τον εκπληκτικό ήχο, που γενικά έκλεψε την παράσταση στον αγώνα της Start Line, με το café iL Desto του Μιχάλη Ευθυμίου στην παραλία Αλεποχωρίου να προσφέρει νερά, καφέ, αναψυκτικά και βουτήματα στα πληρώματα αλλά και γενικά στους φίλους των αγώνων.