Πρώτο το πλήρωμα της Hyundai Τάνακ-Γιαρβέογια στο τέλος τη δεύτερης μέρας στη Σαρδηνία.
Μετά την εγκατάλειψη των Λάπι-Φερμ από έξοδο στην πρώτη ειδική της ημέρας , τα ηνία του αγώνα πήραν οι Τάνακ-Γιαρβέογια και ως πρώτοι γενικής τερμάτισαν το δεύτερο σκέλος του σκληρού ιταλικού αγώνα.
Οι οδηγοί, που ακολουθούν δείχνουν ότι έχουν στο μυαλό τους περισσότερο να διατηρήσουν με κάθε τρόπο τις θέσεις τους στο βάθρο και είναι απορροφημένοι από τη μεταξύ τους μάχη. Οι Μπριν – Νέιτζελ είναι δεύτεροι και μέχρι στιγμής διατηρούν το προβάδισμα σε σχέση με τους αντιπάλους τους.
Οι Σόρδο – Καρέρα, είναι σε διαρκή επίθεση, αλλά μια λάθος επιλογή ελαστικών μεγάλωσε τη διαφορά τους από τον Μπριν και τη δεύτερη θέση.
Βέβαια αυτό που τους ανησυχεί περισσότερο είναι το πλήρωμα του άλλου Puma, οι Λουμπέ-Κορία, που δεν το βάζουν κάτω. Η μάχη για τη 2η και 3η θέση του βάθρου είναι επική μεταξύ των τριών πληρωμάτων.
Ενώ ο αγώνας κυλούσε ομαλά, παρ’ όλες τις εγκαταλείψεις – ξανά ο Έβανς εκτός, και ο Νέβιλ θα μπει αύριο ξανά στον αγώνα- στην τελευταία ειδική διαδρομή είχαμε πάλι δράματα.
O Άντριεν Φορμό είχε τη στιγμή του. Σε μια αριστερή στροφή υπερέβαλλε, ανοίχτηκε πολύ και το δεξί μέρος του Puma του κτύπησε στα δένδρα και γύρισε. Το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου διέλυσε και έμεινε στη μέση δρόμου, χωρίς να μπορεί να μετακινηθεί. Ο δρόμος μπλοκάρισε και οι οδηγοί, που έφταναν εκεί ήταν αδύνατον να περάσουν. Μάλιστα ο Sordo, όταν έφτασε στο σημείο της εξόδου του Φορμό, δεν κατάφερε να περάσει και οι οργανωτές αναγκάστηκαν να βγάλουν «κόκκινη σημαία» στην τελευταία ειδική της δεύτερης μέρας. Οι Φορμο-Κορία έδιναν μάχη για να κρατήσουν την 5η θέση, από τους Ροβάνπερα- Χάντουνεν.
Ο Φινλανδός έχει εξαπολύσει επίθεση και μάζεψε τη διαφορά του από τον οδηγό του Puma στα 10 δευτερόλεπτα μέχρι τη στιγμή, που αυτός βγήκε και μπλόκαρε το δρόμο.
Πάντως πολλά προβλήματα στο φετινό ιταλικό ράλι. Πολλές άκυρες ειδικές διαδρομές και όχι εξαιτίας του κόσμου αλλά εξαιτίας της υφής των δρόμων. Eίναι ιδιαίτερα στενοί. Χθες είχαμε ένα ατύχημα στην προτελευταία ειδική διαδρομή και ακυρώθηκαν δυο. Δεν μπορούσαν να μετακινήσουν ένα αυτοκίνητο που πήρε φωτιά στη μέση της ειδικής. Μάλλον θα πρέπει να είναι πιο προσεκτικοί στην επιλογή των δρόμων έτσι ώστε να μπορούν να τους ελευθερώνουν εύκολα και να μην ακυρώνονται. Νομίζουμε οτι αυτό είναι ένα θέμα που θα συζητηθεί τις επόμενες μέρες από τους ανθρώπους των ράλι.
Σήμερα είχαμε ακόμα μια εγκατάλειψη αυτή των Mίκελσεν-‘Ερικσεν, ενώ ήταν πρώτοι με το Skoda τους στην κατηγορία WRC2. Έτσι στο τέλος της δεύτερης μέρας τα ηνία της κατηγορίας πήραν οι Γκριαζίν- Αλεξάντροφ με το Skoda Fabia Rally2.
Άσχημη έξοδος για τον Λινεμάι (VW Polo Rally2) όπου ο συνοδηγό, ο Μόργκαν μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο του Σάσαρι.
Να σημειώσουμε οτι ο Μίκελσεν, ενώ κέρδισε τους δυο πρώτους αγώνες της χρονιάς (Μόντε Κάρλο και Σουηδία) έχει εγκαταλείψει και τις δυο φορές στους χωμάτινους αγώνες (στην Πορτογαλία και τώρα στη Σαρδηνία) από τεχνικό πρόβλημα.
Tην Κυριακή 5 Ιουνίου είναι η τελευταία μέρα του αγώνα. Τα πληρώματα, για να τερματίσουν τον αγώνα θα πρέπει να ολοκληρώσουν 4 ειδικές διαδρομές – δυο επαναλαμβανόμενες- 39,3 χλμ. με την τελευταία Ειδική Διαδρομή να είναι η power stage 7,1 χλμ. , που δίνει όπως πάντα έξτρα βαθμούς. Μπορεί το τελευταίο σκέλος να είναι σχετικά μικρό σε χλμ. και να υπάρχουν διαφορές ασφαλείς, αλλά στους αγώνες όλα τελειώνουν μόλις το πλήρωμα αντικρύσει την καρό σημαία.
…