Ο Μπριν ήταν δεύτερος στη σκληρή Σαρδηνία όμως ο Λουμπέ ήταν ο νικητής των εντυπώσεων.
Οι υψηλές θερμοκρασίες και οι δύσκολες συνθήκες στις Ειδικές Διαδρομές του ράλι Σαρδηνίας έκαναν ακόμα πιο εκπληκτική τη δεύτερη θέση των Μπριν-Ναγκλ. Kατάφεραν να κρατηθούν ψηλά οδηγώντας αλάνθαστα το Puma Rally1 σε δρόμους αναμφισβήτητα σκληρούς και τεχνικούς.
«Φυσικά και ήταν ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο» είπε ο Μπρίν «Είμαι πολύ χαρούμενος με το πώς πήγαν όλα. Ήταν σημαντικό, επειδή πήραμε ένα καλό αποτέλεσμα εδώ, μετά από δύο δύσκολα ράλι. Οπότε σίγουρα αισθανόμαστε καλύτερα και ανυπομονούμε τώρα για τον αγώνα στην Κένυα. Μάλιστα έχοντας αυτό το καλό αποτέλεσμα στις αποσκευές μας, μας δίνει λίγη παραπάνω αυτοπεποίθηση».
Εκτός από τη δεύτερη θέση των Μπριν-Ναγκλ η M-Sport έχει ακόμα ένα λόγο να χαίρεται, και αυτός είναι η τέταρτη θέση του Λουμπέ. Μια τέταρτη θέση διόλου ευκαταφρόνητη, καθώς ο νεαρός οδήγησε με μαεστρία, άλλοτε γρήγορα και άλλοτε προσεκτικά, το Puma Rally1, αποφεύγοντας τις παγίδες – που δεν ήταν και λίγες- των ιταλικών δρόμων.
Μάλιστα οι Λουμπέ-Λαντέ πάλεψαν με νύχια και με δόντια με ένα ισχυρό και έμπειρο αντίπαλο όπως είναι ο Σόρδο για την τρίτη θέση. Μια θέση που άλλαξε πολλές φορές χέρια και τελικά κατέληξε στους Σόρδο – Καρέρα και το Hyundai i20 Rally1.
Το ότι έχασε ο Λουμπέ την τρίτη θέση διόλου δεν μειώνει την εκπληκτική του επίδοση σε ένα πολύ δύσκολο αγώνα όπως εξελίχθηκε το ιταλικό ράλι. Μάλιστα αυτός ο τερματισμός ήταν ο καλύτερος στη μέχρι τώρα αγωνιστική πορεία των Λουμπέ-Λαντέ και δείχνει οτι ο νεαρός έχει την ικανότητα να κινηθεί σε κορυφαίο επίπεδο. «Είμαστε πραγματικά χαρούμενοι για αυτό το Σαββατοκύριακο» είπε ο Λουμπέ «είναι ο τρίτος μας αγώνας με το Puma Rally1 και την ομάδα, και μπορούμε να πούμε οτι είμαστε περήφανοι για αυτό που κάναμε στη Σαρδηνία. Και όλο αυτό το καταφέραμε χάρη σε όλους, έκαναν φανταστική δουλειά για να φτιάξουν έναν τόσο ωραίο αυτοκίνητο. Για αυτό το λόγο, στους μηχανικούς και σε όλους στην ομάδα, σας ευχαριστώ πολύ».
Αντίθετα οι teammate τους στηFord M-Sport Γκρίνσμιθ και Φορμό δεν τα πήγαν και τόσο καλά όσο αναμενόταν. Οι Γκρίνσμιθ-Άντερσον είχαν τη στιγμή τους την πρώτη κιόλας μέρα (Παρασκευή) χάνοντας πολύτιμο χρόνο και θέσεις, που στη συνέχεια προσπάθησαν να ανακάμψουν, κέρδισαν θέσεις (από 25οι έφτασαν 7οι) όμως είχαν χάσει για τα καλά την επαφή με την κορυφή. «Προφανώς δεν ήταν καθόλου καλό το Σαββατοκύριακο για μας είπε ο Γκρίνσμιθ για τον ιταλικό αγώνα και την επίδοσή του «πραγματικά δυσκολεύτηκα να βρω μια καλή αίσθηση με το αυτοκίνητο για κάποιο λόγο αυτό το Σαββατοκύριακο και δεν μπόρεσα ποτέ να βρω πραγματικά την αυτοπεποίθηση μου. Έτσι περάσαμε ένα μεγάλο μέρος του Σαββατοκύριακου, δοκιμάζοντας νέα πράγματα, για την εξέλιξη του αυτοκινήτου, έχοντας στο μυαλό μας τον αγώνα στην Κένυα. Στην προτελευταία Ειδική Διαδρομή του αγώνα , ήταν η πρώτη φορά που ένιωσα άνετα με το αυτοκίνητο, και η ταχύτητα μου το έδειξε. Τουλάχιστον έχουμε πάει στη σωστή κατεύθυνση, αλλά η αλήθεια ήταν ότι δεν είχα ένα καλό Σαββατοκύριακο».
Οι Φορμό-Κορία από την άλλη δεν κατάφερε να κρατήσει το ρυθμό τους και το χειρότερο για αυτούς ήταν η έξοδος, που έφερε την κόκκινη σημαία για τη 17η ειδική διαδρομή και τη διακοπή του αγώνα. Ο Φορμό κατέστρεψε το αυτοκίνητό του, που κτύπησε σε δένδρα και αυτή του η έξοδος δεν ξέρουμε, αν θα του κοστίσει μόνο την εγκατάλειψη στη Σαρδηνία ή η ομάδα του θα πάρει αποφάσεις για τη συνέχεια της συμμετοχής του νεαρού με την Μ-Sport στο πρωτάθλημα.
«Ήταν ένα απογοητευτικό τέλος” είπε ο Φορμό “Φαινόταν οτι θα είχαμε ένα δυνατό Σαββατοκύριακο, είμαστε σε καλό δρόμο και ακολουθούσαμε το σχέδιο της ομάδας μας, που ήταν να φέρουμε βαθμούς. Δυστυχώς ένα μικρό λάθος έφερε το ατύχημα και την εγκατάλειψη. Θα ήθελα να ζητήσω συγγνώμη από την ομάδα και να την ευχαριστήσω για τη σκληρή δουλειά τους για όλο το Σαββατοκύριακο».
Παρ’ όλη την εγκατάλειψη του Φορμό η M-Sport έφυγε από τη Σαρδηνία με μια δεύτερη, μια τέταρτη και μια έβδομη θέση και με μία μόλις απώλεια από τα 4 πληρώματα που συμμετείχαν με Puma.
Ο Ριτς Μιλνέρ επικεφαλής της ομάδας, είπε:
“Τι μπορώ να πω, η επιστροφή στο βάθρο είναι ένα υπέροχο συναίσθημα. Θα ήθελα για άλλη μια φορά να εκφράσω τις ευχαριστίες μου σε όλη την ομάδα, που δούλεψε τρεις πολύ μεγάλες και δύσκολες μέρες για να φέρει τα αυτοκίνητα πίσω. Ο Γκρέγκ Μπριν και ο Πιέρ Λουμπέ, βοήθησαν στην επίτευξη ενός καλού αποτελέσματος και είμαστε πολύ ευχαριστημένοι για αυτό. Επίσης είμαι πολύ ικανοποιημένος, που βλέπω το ρυθμό των Puma Rally1 στο χώμα και νομίζω ότι αυτό θα μπορούσε να είναι η αρχή ορισμένων δυνατών αποτελεσμάτων για τη νεανική και ενεργητική ομάδα μας. Ανυπομονώ για την Κένυα που είναι σε μερικές εβδομάδες – έχουμε πολλή δουλειά να κάνουμε μέχρι τότε, αλλά συνεχίζουμε!».
Επόμενος αγώνας το σκληρό και απαιτητικό Σαφάρι Ράλι (23-26 Ιουνίου). Στην αφρικανική στέπα η ομάδα της Ford Μ-Sport, ενισχύεται με τον τρομερό Γάλλο του WRC Σεμπάστιαν Λεμπ.