Ο νικητής του ράλι Σαρδηνίας Οτ Τάνακ αφιέρωσε τη νίκη του στην ομάδα της Hyundai.
ADVERTISEMENT
O Eσθονός πιστεύει, πως η πρώτη του φετινή νίκη στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι είναι τρανό αποτέλεσμα της σκληρής δουλειάς, που κάνουν στην Hyundai Motorsport, μετά από ένα μουδιασμένο ξεκίνημα.
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι του 2019 πέτυχε την πρώτη του νίκη στην υβριδική εποχή και μάλιστα ήταν το πρώτο του νικητήριο βάθρο μετά από 462 μέρες – τελευταία φορά που κέρδισε αγώνα ο Τάνακ ήταν στο Άρκτικ Ράλι.
Όσο αυτός και ο συνοδηγός Mάρτιν Γιαρβέογια απολάμβαναν τη χαρά της νίκης, δεν παρέλειψαν να επισημάνουν τη σκληρή προσπάθεια, που κατέβαλαν οι άνθρωποι της ομάδας τους με έδρα το Αλτσενάου.
Μάλιστα ο Τάνακ τόνισ: “Νομίζω οτι καθυστερήσαμε λίγο εξελίσσοντας το i20 Rally1, αλλά όλη η ομάδα έχει δουλέψει τόσο σκληρά.
Ήταν πολύ δύσκολο για αυτούς, γιατί όλα έγιναν τόσο αργά. Δούλεψαν σκληρά και κερδίσαμε κάποια βάθρα, όμως κανείς δεν ήταν ευχαριστημένος. Αυτά τα παιδιά συνέχισαν να εργάζονται και συνέχισαν να πιέζουν και να κρατούν τη συνοχή της ομάδας.
Η πρώτη θέση λοιπόν είναι αφιερωμένη σίγουρα για αυτούς. Είμαι πολύ χαρούμενος με τη νίκη – ειδικά σε ένα τόσο δύσκολο ράλι όπως αυτό. Η Power Stage ήταν σκληρή. Σε κάποια σημεία της, ήταν σαν να έτρεχα σε Ειδική Διαδρομή στο Σαφάρι. Όλος ο αγώνας ήταν μια δυνατή πρόκληση, και αυτό το αποτέλεσμα δείχνει ότι όλη η σκληρή δουλειά, αποδίδει».
Ο Τάνακ παραδέχτηκε επίσης ότι η πιο πρόσφατη δουλειά – που έγινε μετά το ράλι Πορτογαλίας απέδωσε.
«Έχουμε κάνει κάποια βήματα μετά την Πορτογαλία και αυτό βοήθησε. Βελτιώσαμε την αίσθηση και την απόδοση του αυτοκινήτου”.
Η νίκη του Εσθονού στη Σαρδηνία ήταν η δεύτερη μετά την πρώτη του WRC με ένα M-Sport Ford Fiesta WRC το 2017. Στο φετινό πρωτάθλημα ήταν μια τονωτική ένεση για αυτόν και την ομάδα του καθώς φέρνει τον Τάνακ τρίτο στη γενική κατάταξη μόλις τρεις βαθμούς πίσω από τον teammate του στη Hyundai, Τιερί Νεβίλ.
Μάλιστα οι βαθμοί της πρώτης θέσης στον ιταλικό αγώνα σε συνδυασμό με την τρίτη θέση των Σόρδο-Καρέρα με το άλλο i20 Rally1, βοήθησε τη Hyundai Motorsport να μειώσει τη διαφορά στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών από την πρωτοπόρο Toyota Gazoo Racing – τώρα απέχουν μόλις 39 βαθμούς.