O Τάνακ είναι πλέον επικεφαλής +8.6 δευτ,.μπροστά από τον Μπριν.
Στη 13η Ειδική Διαδρομή του αγώνα ήρθαν τα πάνω κάτω για τους οδηγούς της Hyundai.
Πρώτα από όλα ο Λάπι είχε μια έξοδο προς το τέλος της Ειδικής Διαδρομής, που του κόστισε σε χρόνο και θέσεις.
Ο Φινλανδός μέχρι εκείνη τη στιγμή έκανε πολύ καλούς ενδιάμεσους χρόνους, όμως μετά την έξοδο του, έπεσε πίσω από τη δεκάδα στη γενική κατάταξη. Το Hyundai i20 Rally1, κόλλησε στο χιόνι και χρειάστηκε τη βοήθεια των θεατών για να ξαναβγεί στο δρόμο. Η καθυστέρηση ήταν μεγάλη και ο Λάπι έχασε την τρίτη θέση στη γενική, που κρατούσε με νύχια και με δόντια.
O συνοδηγός του Λάπι, ο Φερμ για την έξοδό τους σχολίασε «Πλησιάσαμε την τελευταία στροφή, αλλά δεν είχαμε καθόλου πρόσφυση. Δεν μας είχε ξανασυμβεί»
Η 13η ειδική δεν «έφαγε» μόνο τον Λάπι. Ο team mate του Λάπι, ο Κρεγκ Μπριν, που οδηγούσε τον αγώνα, είχε κλατάρισμα στο εμπρός αριστερό τροχό και η διαφορά του από τον Τάνακ, μετά και τη 13η ειδική διαδρομή ήταν πλέον 5/10.
Στην 13η ειδική διαδρομή και ο Κάλε Ροβάνπερα είχε τη στιγμή του, μόνο που δεν βγήκε, κατάφερε και κράτησε το αυτοκίνητο του, στο δρόμο. Έχασε όμως αρκετό χρόνο.
Στη 14η ειδική διαδρομή η κορυφή άλλαξε χέρια. Ο Τάνακ τα έδωσε όλα και πέρασε αυτός μπροστά, με μια διαφορά στα 2.3 δευτερόλεπτα, από τον Μπριν. Μάλιστα ο Εσθονός είχε κλατάρισμα και παρόλα αυτά κατάφερε να οδηγήσει αλάνθαστα και να περάσει μπροστά, που παρά το γεγονός ότι πέρασε μπροστά ήταν αρκετά θυμωμένος με τη φθορά των ελαστικών.
Ο Μπριν από τη δεύτερη θέση αρκέστηκε να πει «ότι είναι στη μάχη για την πρώτη θέση και δεν θα το βάλει εύκολα κάτω».
Πιο πίσω ο Νεβίλ ανέβηκε ακόμα μια θέση στη γενική και τώρα ούτε λίγο, ούτε πολύ μετά τη 14η Ειδική Διαδρομή, ήταν τρίτος στη γενική κατάταξη, μαζί με τον Ροβάνπερα. Ο Νεβίλ είχε ανακτήσει θέσεις από την 12η ειδική διαδρομή.
Για τον Εβανς που ακολουθεί στη 12η Ειδική Διαδρομή του αγώνα και πρώτη του σημερινού δεύτερου σκέλους, ο Έβανς έχασε και άλλη θέση. Ο Ουαλός έκανε λάθος εκτίμηση σε μια κλειστή δεξιά κτύπησε στην έξοδο της στα χιόνια με το πίσω μέρος του Yaris. Το αυτοκίνητο έκανε μια περιστροφή 180 μοιρών και ο Έβανς συνέχισε, χωρίς άλλο πρόβλημα. Στη συνέχεια της Ειδικής έκανε ένα παρόμοιο λάθος χωρίς ωστόσο να κάνει τετ-α-κε. Έπεσε μια θέση στη γενική κατάταξη και ήταν πλέον πίσω από τον Νεβίλ.
Στη συνέχεια ο Νεβίλ ανέβηκε 4ος, όταν ο Λάπι τέθηκε εκτός δεκάδας και μετά την 14η ειδική διαδρομή έφτασε τον Ροβάνπερα.
«Θα πιέσουμε» τόνισε ο Νεβίλ. «Όσο το ράλι δεν έχει ακόμα τελειώσει, υπάρχει πάντα η πιθανότητα για εμάς να παλέψουμε για το βάθρο. Για αυτό και θα το προσπαθήσουμε» σχολίασε σε δεύτερο χρόνο ο Βέλγος.
Ο Ροβάνπερα ψάχνει να βρει, που έχασε χρόνο στη 14η Ειδική Διαδρομή που τον έφερε στον ίδια θέση με τον Νεβίλ. Ο Φινλανδός τόνισε ότι ο Νεβίλ πέρα ότι οδήγησε πολύ γρήγορα, τα ελαστικά του ήταν σε καλύτερη κατάσταση, καθώς τα δικά του, ειδικά τα πίσω παρουσίασαν φθορά
Ο Νεβίλ πάντως το είπε και το έκανε. Στη 15η Ειδική Διαδρομή, η τελευταία του 2ου σκέλους, στο σπριντ της Ούμεα, πέρασε τον Ροβάνπερα και είναι αυτός με +3.8 διαφορά από τον Φινλανδό, στην τρίτη θέση. Στην ίδια Ειδική Διαδρομή ο Τάνακ κέρδισε το σπριντ και αύξησε τη διαφορά του από τον Μπριν στα +8.6
Στην 6η θέση της γενικής, αλλά πολύ μακριά, όπως και ο 5ος Έβανς, είναι ο Λουμπέ, που κάνει αγώνα χωρίς ρίσκα.
Τη δεκάδα συμπληρώνουν οι οδηγοί των WRC2:Σόλμπεργκ με Skoda Fabia, Βεϊμπί με VW Polo, Πάγιαρι και Γκριαζίν με Skoda.
Το τελευταίο σκέλος του αγώνα, περιλαμβάνει μια επαναλαμβανόμενη Ειδική Διαδρομή 26.48 χιλιομέτρων και την powerstage στην Ούμεα, μήκους 10.08 χιλιομέτρων.
Συνολικά τα πληρώματα θα οδηγήσουν 63.04 αγωνιστικά χιλιόμετρα.
Για να δούμε τι χρώμα θα έχει τελικά η πρώτη θέση στο ράλι Σουηδίας
AΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 2ου ΣΚΕΛΟΥΣ
1 Τάνακ-Γιαρβέογια Puma Rally1 1:54:45.4
2 Μπριν-Φάλτον i20 N Rally1 +8.6
3 Νεβίλ-Γουίταγκε i20 N Rally1 +15.1 +23.7
4 Ροβάνπερα-Χάλτουνεν Yaris Rally1 +3.8 +27.5
5 Έβανς-Μάρτιν Yaris Rally1 +30.2 +57.7
6 Λουμπέ-Γκιλσούλ Puma Rally1 +1:30.4 +2:28.1.
7 Σόλμπεργκ-Έντμοντσον Fabia RS WRC2 +3:17.5 +5:43.1
8 Βεϊμπί-Έρικσεν Polo GTI WRC2 +46.2 +6:29.3
9 Παγιάρι-Μάλκονεν Fabia RS WRC2 +22.6 +6:51.9
10 Γκριάζιν-Αλεξαντρόφ Fabia RS +8.5 +7:00.4