Το Ράλι Σουηδίας είναι την επόμενη εβδομάδα (9-12 Φεβρουαρίου) και απαιτεί ιδιαίτερη προετοιμασία ως τα μοναδικό φέτος σε χιονισμένες διαδρομές.
Οι ομάδες, προκειμένου να αποδώσουν καλύτερα πληρώματα και αυτοκίνητα, συμμετέχουν σε εθνικά ράλι, που έχουν παρόμοιες συνθήκες με αυτές του σουηδικού αγώνα.
Οι οδηγοί της M-Sport Ford, Οτ Τάνακ και ο δικός μας, Ιορδάνης Σερδερίδης, ήδη, είναι στην κεντρική Εσθονία για το Ράλι Oτέπαα. Οι οδηγοί θα κάνουν 8 ειδικές διαδρομές και 110 αγωνιστικά χιλιόμετρα με το Ford Puma Rally1.
Ο Tάνακ είναι πρώην νικητής στο Oτέπαα, όμως φέτος λίγο τον ενδιαφέρει το αποτέλεσμα, όσο ένα δυνατό set-up για τον αγώνα της Σουηδίας.
«Ακόμα προσπαθούμε να καταλάβουμε το αυτοκίνητο», είπε ο Tάνακ, ο οποίος δοκίμασε το Puma για πρώτη φορά σε δρόμους προδιαγραφών Σουηδίας την περασμένη εβδομάδα. «Το Μόντε Κάρλο με βοήθησε, αλλά αυτό ήταν ένα ράλι στεγνής ασφάλτου».
Η Hyundai και η Toyota στέλνουν αυτοκίνητα στο Ράλι Κουόπιο στη Φινλανδία, όπου οι Eσάπεκα Λάπι και Tακαμότο Κατσούτα θα πάρουν μέρος στον αγώνα του φινλανδικού πρωταθλήματος.
Το Ράλι Kουόπιο έχει γρήγορους και παγωμένους δρόμους με οκτώ ειδικές διαδρομές και 95 αγωνιστικά χιλιόμετρα. Και τα δυο ράλι είναι γνωστά, ως χειμερινά ράλι και θα πραγματοποιηθούν σε θερμοκρασίες έως -10°C
Τόσο ο Λάπι, όσο και ο Kατσούτα είναι εξοικειωμένοι με τους φινλανδικούς αγώνες, αλλά ο τελευταίος παραδέχτηκε ότι το Kουόπιο, – η πόλη βρίσκεται βορειοανατολικά της Γιουβάσκιλα – , είναι ένα νέο ράλι για αυτόν.
«Δεν το έκανα αυτό πριν», είπε ο Κατσούτα. «Θα είναι ωραίο να οδηγήσω, πριν από τη Σουηδία. Είχα μια καλή αίσθηση από το αυτοκίνητο στο χιόνι πέρυσι, ελπίζω ότι αυτό το Σάββατο θα είναι το ίδιο».
Διαβάστε ακόμα: