Στο πρώτο μισό του σημερινού προγράμματος οι Μπριν-Φάλτον εξακολουθούν να κρατούν την πρώτη θέση της γενικής κατάταξης.
Ο Ιρλανδός κάνει εκπληκτικό αγώνα. Είναι ταχύτατος και δείχνει να ευχαριστιέται τον αγώνα με την καρδιά του.
«Αυτό είναι υπέροχο», είπε ο Μπριν. «Είναι ό,τι από μικρό παιδί ονειρευόμουν. Μια τέτοια οδήγηση, σε τέτοιες συνθήκες και με αυτή την ταχύτητα. Είναι πολύ διασκεδαστικό».
Ο ενθουσιασμός του Μπριν, όντως, δεν περιγράφεται. Όσο αυτός διασκεδάζει, οδηγώντας από την πρώτη θέση τον αγώνα, τόσο οι αντίπαλοί του …γκρινιάζουν. Ο Τάνακ, που είναι πίσω του στη δεύτερη θέση, δείχνει να έχει ρίξει λευκή πετσέτα.
«Δεν νοιώθω άνετα, ακόμα και σε σημεία που δείχνουν πολύ εύκολα. Δεν περνάω καλά, αλλά προσπαθώ πολύ σκληρά», είπε ο Εσθονός για τη μέχρι τώρα επίδοσή του.
Στην τρίτη θέση είναι σταθερά ο Λάπι. Ο Φινλανδός κάνει ένα συντηρητικό αγώνα, προσπαθώντας να κρατήσει τη θέση του για να ανέβει στο βάθρο του αγώνα. Όμως, ο Ροβάνπερα, συνεχώς του μαζεύει τη διαφορά και μάλλον ο Λάπι πρέπει να επιτεθεί, αν θέλει να κρατήσει την τρίτη θέση.
«Ήμουν απλά πολύ αργός» απολογήθηκε ο Λάπι. «Ναι… στα γρήγορα σημεία δεν μπορώ να πιέσω, ενώ θέλω. Μάλλον θα πρέπει να γυρίσουμε στο προηγούμενο στήσιμο που είχαμε χθες».
Στην τέταρτη, πλέον, θέση, καθόσον πέρασε τον Έβανς, βρίσκεται ο Ροβάνπερα. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής και περυσινός νικητής του Ράλι Σουηδίας, δεν είναι ευχαριστημένος.
«Το αυτοκίνητο είναι πραγματικά …σκατά στην οδήγηση», είπε ο Ροβάνπερα. «Χάνω χρόνο σχεδόν παντού. Δεν ξέρω, αν κάναμε λάθος στο στήσιμο ή δεν είναι καλό το αυτοκίνητο σε αυτές τις συνθήκες, γιατί, ενώ πάω όσο πιο γρήγορα μπορώ, χάνω εύκολα δευτερόλεπτα».
Ο team mate του Ροβάνπερα, ο Έβανς έχασε τη θέση του, εύκολα από τον Φινλανδό. «Για να είμαι ειλικρινής -είπε-, δεν είχα καλή αίσθηση, οπότε και δεν ήταν για μένα έκπληξη».
Πίσω από τον πέμπτο πια Έβανς, είναι ο Νεβίλ. Ο Βέλγος δεν έχει βρει, ούτε στιγμή τον εαυτό και τον ρυθμό του.
Το φρέσκο χιόνι και ο ήλιος…
«Είναι δύσκολο να ξέρω πόσο μπορείς να επιτεθείς», είπε ο Βέλγος. «Υπάρχει φρέσκο χιόνι παντού. Είναι και ο ήλιος, που τον έχουμε στα μάτια μας και δεν μπορούμε να δούμε εύκολα το δρόμο. Ωστόσο οδηγούμε καλά».
Στην έβδομη θέση της γενικής κατάταξης είναι ο Λουμπέ, που, μακριά από τον ανταγωνισμό, προσπαθεί να αποκτήσει εμπειρίες σε δύσκολες συνθήκες.
Τη δεκάδα κλείνουν τα τρομερά παιδιά της WRC2. Ο Σόλμπεργκ δείχνει να κρατά την πρωτιά στην κατηγορία και είναι 8ος γενικής με το Fabia του. Τον ακολουθούν ο Βεϊμπί με το Polo του, που «σφάζεται» για μια θέση στο βάθρο της κατηγορίας και της γενικής και ο Χούτουνεν και το Skoda του.
Το απόγευμα περιλαμβάνει το επαναληπτικό μέρος των τριών ειδικών και την κλασσική απογευματινή ειδική διαδρομή το περίφημο σπριντ στην Ούμεα.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 11 ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
1 Μπριν-Φάλτον i20 N Rally1 1:22:49.9
2 Τάνακ-Γιαρβέογια Puma Rally1 +3.0
3 Λάπι-Φερμ i20 N Rally1 +14.0 +17.0
4 Ροβάνπερα-Χάλτουνεν Yaris Rally1 +10.3 +27.3
5 Έβανς-Μάρτιν Yaris Rally1 +5.3 +32.6
6 Νεβίλ-Γουίταγκε i20 N Rally1 +1.0 +33.6
7 Λουμπέ-Γκιλσούλ Puma Rally1 +1:26.3 +1:59.9
8 Σόλμπεργκ-Έντμοντσον Fabia RS WRC2 +2:29.5 +4:29.4
9 Βεϊμπί-Έρικσεν Polo GTI WRC2 +31.4 +5:00.8
10 Χούτουνεν-Λινακέτο Fabia WRC2 +19.3 +5:20.1
Διαβάστε ακόμα: