Κέρδισαν μεν, το ράλι Σπριντ Γραίκα, αλλά καρδιοχτύπησαν δε, οι Παπαδημητρίου-Πετρόπουλος με το Skoda Fabia R5, καθώς ένα κλατάρισμα στο τρίτο πέρασμα κόντεψε να γίνει ο εφιάλτη τους.
Αλλά τελικά έφτασαν στο τέρμα και νικητές.
Ωραία κόντρα εξελίχθηκε για τις δύο θέσεις του βάθρου, με τους Λαϊνόπουλο- Σπυρογιάννη να τερματίζουν δεύτεροι, παρά τα προβλήματα που τους δυσκόλεψαν στις αρχές του αγώνα, καθώς αντιμετώπισαν πρόβλημα με το ημιαξόνιο στο Mitsubishi Evo IX στο πρώτο σκέλος. Το ξεπέρασαν και κερδίζοντας την τρίτη Ειδική Διαδρομή ανέβηκαν στο 2ο σκαλί του βάθρου.
Στην τρίτη θέση τερμάτισαν τα αδέρφια, Ηλίας και Δημήτρης Τσετσώνης με πρόβλημα στο διαφορικό του Subaru Impreza.
Μόλις 3 δευτ. πίσω τους τερμάτισαν οι Τσούλος- Κουζιώνης, που αντιμετώπισαν και αυτοί πρόβλημα με το πίσω διαφορικό του Mitsubishi Evo VIII.
Πρώτοι στην F2 oι Σταυρόπουλος- Τζαβάρας με Toyota Yaris κι δεύτεροι οι Χρήστος και Δήμητρα Καστή με Peugeot 206 XS.
Στην έβδομη θέση τερμάτισαν οι Νίκος Ντάβαρης-Κωνσταντίνος Μακρής με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX, αφήνοντας πιο πίσω τους Ντίνο Ζυγογιάννη-Νικόλαο Τσέλλο με ίδιο αυτοκίνητο. Οι τελευταίοι, αν και έκαναν δυναμικό ξεκίνημα, όντας τρίτοι στο πρώτο πέρασμα από την ειδική διαδρομή του Γραίκα, υποχώρησαν στην κατάταξη, αντιμετωπίζοντας στο τρίτο πέρασμα, πρόβλημα με την τροφοδοσία του αγωνιστικού τους.
Ένατοι γενικής, τρίτοι στην F2 και πρώτοι στη C4 τερμάτισαν οι Αναστάσιος Αναστασόπουλος-Αχιλλέας Παρασκευόπουλος. Οδηγώντας ένα Toyota Corolla AE92, ανέβηκαν για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου στη C4, κλείνοντας με τον καλύτερο τρόπο τη χρονιά. Πιο πίσω βρέθηκαν οι νικητές της C3, Κωνσταντίνος Αντωνίου-Απόστολος Μακάριος, οι οποίοι οδήγησαν με το πλάι το Ford Escort MKII, αποσπώντας το χειροκρότημα των θεατών σε κάθε τους πέρασμα. Δεύτεροι στη C3 τερμάτισαν οι Γιώργος Αγαθοκλέους-Σάββας Ζάκου, με ένα Peugeot 208 Rally4. Το Κυπριακό πλήρωμα κινήθηκε χωρίς να πάρει περιττά ρίσκα, έχοντας κατά νου να κατακτήσει τον τίτλο στην κατηγορία και με αυτό του το αποτέλεσμα, τα κατάφερε.
Στη C6, πίσω από τους Σταυρόπουλο-Τζαβάρα, βρέθηκαν οι Διονύσης Γαζετάς jnr-Παντελής Καραθανάσης, οδηγώντας ένα Toyota Yaris. Ο 21χρονος οδηγός πίεσε στο ξεκίνημα και στη συνέχεια έκοψε ρυθμό, καθώς η δεύτερη θέση στην κατηγορία ήταν αρκετή ώστε να του χαρίσει το έπαθλο της C6 στο φετινό Κύπελλο Χώματος. Το βάθρο της C6 συμπλήρωσαν οι Νίκος Σωτηρόπουλος-Ευάγγελος Μούκας οι οποίοι δυσκολεύτηκαν στο Σπριντ Γραίκα, οδηγώντας ένα Nissan Micra K11. Πιο πίσω στην κατηγορία, τερμάτισαν οι πρωτοεμφανιζόμενοι Αθανάσιος Πατέας-Βασίλης Παναγόπουλος (Toyota Starlet EP91) και Διονύσης Κατέβας-Ιωάννης Κουζούλης (Toyota Yaris), οι οποίοι τα κατάφεραν περίφημα στην πρώτη τους απόπειρα στο χώρο των αγώνων. Οι Παναγιώτης Μαντάς-Παναγιώτης Ρηγόπουλος (Toyota Yaris) ολοκλήρωσαν στην έκτη θέση της C6, ενώ έβδομοι τερμάτισαν τα αδέρφια, Στέλιος και Παναγιώτης Κόκκινος, επίσης με Toyota Yaris.
Στην κατηγορία C4, δεύτεροι πίσω από τους νικητές, Αναστασόπουλο-Παρασκευόπουλο, τερμάτισαν οι Γιώργος Μανέτας-Ανδρέας Αδαμόπουλος, οι αντιμετώπισαν πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων της Toyota Corolla AE111 που είχαν στα χέρια τους. Τους ακολούθησαν οι Γιώργος Καρούζος-Παναγιώτης Μπράβος (Toyota Corolla AE86) και οι Παναγιώτης Λαθούρης-Χρήστος Κουφός (Toyota Starlet).
Στην κατηγορία C5, τους Καστή-Καστή ακολούθησαν οι Φίλιππας και Παναγιώτης Ανδρικόπουλος με Peugeot 206 XS, ενώ το βάθρο συμπλήρωσαν οι Θεόδωρος και Δημήτρης Πανούτσος. Το πλήρωμα του Ford Fiesta R2 έκανε έναν επεισοδιακό αγώνα, καθώς στο πρώτο πέρασμα σταμάτησε να αλλάξει λάστιχο, πληγώνοντας παράλληλα το αγωνιστικό καθώς είχε επαφή με βράχο. Σαν να μην έφτανε αυτό, στην τελευταία ειδική, τούμπαρε, συνεχίζοντας τον αγώνα του, με τη βοήθεια θεατών. Ενδιάμεσα, στο δεύτερο πέρασμα, είχε καταφέρει να πετύχει την ταχύτερη επίδοση στη δικίνητη κατηγορία.
Άτυχοι στάθηκαν και οι Αναστάσιος Παπαδόπουλος-Ανδρέας Βασιλόπουλος (Mitsubishi Lancer Evo VIII) οι οποίοι σταμάτησαν να αλλάξουν ελαστικό στην πρώτη ειδική διαδρομή, με αποτέλεσμα να χάσουν πολλά λεπτά και μαζί κάθε ελπίδα για διάκριση στο 30ό Ράλλυ Σπριντ Γραίκα. Στη συνέχεια, άφησαν θετικές εντυπώσεις, πραγματοποιώντας την τρίτη ταχύτερη επίδοση στα δύο τελευταία σκέλη του αγώνα. Στον αγώνα συμμετείχε και ένα αυτοκίνητο στην κατηγορία Τ1, με τους Ιωάννη Βορριά-Αθανάσιο Μπάκα (Mitsubishi Pajero Evolution) να ολοκληρώνουν με επιτυχία τον τελευταίο γύρο του Κυπέλλου Χώματος.
Στις εγκαταλείψεις του αγώνα, ξεχωρίζει αυτή των Αντώνη Δημόπουλου-Ευθύμιου Σκαλτσά (Toyota Starlet) από διαφορικό κι ενώ ήταν στην κορυφή της F2. Τούμπαραν νωρίς στον αγώνα οι Ιωάννης Γιαννακόπουλος-Ιωάννης Φωτεινογιαννόπουλος με το Ford Fiesta R2, ενώ δεν κατάφεραν να τερματίσουν στο 30ό Ράλλυ Σπριντ Γραίκα οι Διονύσης Μαρούδας-Χρήστος Ξυνής (Ford Escort MKII) και οι Ηλίας Καραγκούνης-Σταύρος Ξένος με Opel Kadett E. Στα μισά του πρώτου σκέλος, πάρκαραν δεξιά την Toyota Corolla AE92 που οδηγούσαν, οι Άρης Μαυραγάνης-Νίκος Χρέππας, από ημιαξόνιο, ενώ δεν ολοκλήρωσαν και οι Δημήτρης Λυκομήτρος-Γιώργος Καραχάλιος (BMW 320i E21). Έξοδο είχαν στο τρίτο σκέλος οι Θεόδωρος Εγγλέζος-Κώστας Γρηγοριάδης με Toyota Yaris.
Η Αγωνιστική Ολυμπιακή Λέσχη Αυτοκινήτου Πύργου (ΑΟΛΑΠ) θέλει να ευχαριστήσει όλα τα πληρώματα που συμμετείχαν στο 30ό Ράλι Σπριντ Γραίκα!