Το ράλι Στερεάς Ελλάδας ήταν η πρεμιέρα του φετινού πανελληνίου πρωταθλήματος χώματος και περιλάμβανε 5 Ειδικές Διαδρομές, 2 επαναλαμβανόμενες, συνολικού μήκους 85.75 χλμ.
Ο αγώνας δεν ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς καθώς ένα από τα φαβορί, οι Παπαδημητρίου-Κουζιώνης (Skoda Fabia RS Rally2) είχαν ανατροπή σε μια από τις φουρκέτες της 1ης Ειδικής Διαδρομής με αποτέλεσμα ο αγώνας να διακοπεί, καθώς το αυτοκίνητο είχε μείνει στη μέση της Ειδικής Διαδρομής.
Mε ελαφρές υλικές ζημιές το αυτοκίνητα, αλλά ευτυχώς χωρίς καμία αμυχή το πλήρωμα.
Ράλι Στερεάς Ελλάδας: Στη συνέχεια ο αγώνας ξαναξεκινάει
Πρώτο πλήρωμα στην Ειδική Διαδρομή να είναι οι Αμούντζας-Ηλιόπουλος, για πρώτη φορά στο τιμόνι του Ford Fiesta Rally3.
To πλήρωμα παθαίνει κλατάρισμα και κάνει σχεδόν τον τελευταίο χρόνο.
Έτσι το πρώτο πλήρωμα που ολοκληρώνει την 1η Ειδική Διαδρομή είναι οι Κύπριοι Παντελή-Λάος με Renault Clio Rally3 και χρόνο 17:18.11.
Οι αγωνοδίκες συσκέπτονται καθώς πρέπει να δώσουν χρόνο, βάση κανονισμού, και στα πληρώματα τα οποία είχαν μεν ξεκινήσει την 1η Ειδική Διαδρομή, πριν εμφανιστεί η κόκκινη σημαία, που σήμαινε διακοπή δε.
Οι αγωνοδίκες δίνουν χρόνο 17:00.00 στα δύο Skoda Fabia Rally2 Evo και R5, που οδηγούν αντίστοιχα οι Τσολακίδης-Πολυζώης και «Ρουστέμης»-Μπακλώρης και στα τρία Rally2, Χαλκιά-Κόμνο (Renault Clio), Καρανικόλα-Κακαβά (Ford Fiesta), Xατζημάρκο-Τσαούσογλου (Renault Clio), και Ισμαήλο-Σούκουλη (Mitsubishi Evo IX) που είχαν ξεκινήσει τον αγώνα-πριν τη διακοπή-το χρόνο που σημείωσε ο Παντελή, 17:18.11.
Κατά την άποψη μας, οι αγωνοδίκες βιάστηκαν κατά κάποιον τρόπο να δώσουν αυτούς τους χρόνους στα πληρώματα που δεν ολοκλήρωσαν την 1η Ειδική Διαδρομή, καθώς στις επόμενες Ειδικές Διαδρομές η μεγαλύτερη διαφορά μεταξύ των αυτοκινήτων Rally2 και Rally3 ήταν γύρω στα 12 δευτ.
Μ’ αυτά και μ’ αυτά φτάσαμε στη 2η Ειδική Διαδρομή, με τους «Ρουστέμη»-Μπακλώρη να προηγούνται των Τσολακίδη-Πολυζώη κατά 10.56 δευτ. και των Χατζημάρκου-Τσαούσογλου +15.06.
Στην επόμενη Ειδική Διαδρομή εγκαταλείπουν από σπασμένη πίσω ανάρτηση οι «Ρουστέμης»-Μπακλώρης και περνάνε στην κορυφή οι Τσολακίδης-Πολυζώης, με δεύτερους τους Χατζημάρκο-Τσαούσογλου + 36.63 δευτ. και τρίτους τους Καρανικόλα-Κακαβά + 41.78.
Η 4η Ειδική Διαδρομή δε φέρνεις εκπλήξεις και στην τελευταία την power stage, την 5η του αγώνα, oι Χατζημάρκος-Τσαούσογλου, οι οποίοι είχαν σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο στη 2η Ειδική Διαδρομή εγκαταλείπουν από έξοδο, ύστερα από μια πολύ καλή ομολογουμένως προσπάθεια.
Έτσι στη ράμπα του τερματισμού και στο πρώτο σκαλί του βάθρου ανεβαίνουν οι Τσολακίδης-Πολυζώης, νικητές στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος, στη δεύτερη θέση οι Καρανικόλας-Κακαβάς που οδήγησαν γρήγορα και στην τρίτη οι «αέρινοι» Παντελή-Λάος.
Μια θέση πιο κάτω οι Χαλκιάς-Κόμνος, και στην 5η οι Ισμαήλος-Σούκουλης.
Πολύ καλή επίδοση οι Πολυκάρπου-Βότσης με το Peugeot 208 Rally4, πρώτοι στα αυτοκίνητα με κίνηση στον έναν άξονα.
Ακολούθησαν οι Δελαπόρτας-Παναρίτης με το πολύ ωραίο Ford Fiesta Rally3, Αμούτζας-Ηλιόπουλος που και αυτό το πλήρωμα έκανε πολύ καλό αγώνα, οι «Φλάντι»-Ζιροντέ (Ford Fiesta Rally3) και 10οι οι Μυλωνάς-Παραπέρας (Τoyota Corolla).
Συμπλήρωσαν την κατάταξη οι Ντάβαρης-Μακρής (Mitubishi Evo IX), Παλαιοκώστας-Βίγκος (Peugeot 208 Rally4), Γιόκαρης-Μουρτζούκος (Toyota Starlet), Ρήγας-Γεωργιάδης (Ford Escort), Κασίμης-Δικοπούλου (Toyota Yaris).
H παρουσία των τριών Skoda Rally έδωσε αξία στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος, αλλά η υπεραξία στον αγώνα ήταν τα 8 Rally3, που εκτόξευσαν το ενδιαφέρον.
Θα ήταν πολύ ωραίο το πρωτάθλημα εάν, λέμε εάν, «παιζόταν» με αυτοκίνητα Rally3.