Ο Κάρλος Σάϊνθ διατήρησε τα ηνία στη γενική κατάταξη, παρ’ ότι στη δεύτερη ειδική τερμάτισε τρίτος, πίσω από τον Νάσερ Αλ-Ατίγια.
Τον περυσινό νικητή του αγώνα και κυρίαρχο στη σημερινή δεύτερη ειδική.
Υπενθυμίζεται ότι ο Ισπανός είχε κερδίσει, χθες, με το Audi RS Q e-tron E2 την πρώτη ειδική διαδρομή, του 45ου Rally Dakar.
Σήμερα, τα πληρώματα άφησαν την παραλία και κατευθύνθηκαν προς τα βουνά με προορισμό την Αλ Ούλα. Η δεύτερη ειδική διαδρομή είχε 430 χρονομετρημένα χιλιόμετρα και νικητής ήταν ο Αλ-Ατίγια με Toyota Hilux1. Δεύτερος ήταν ο ΄Ερικ φαν Λουν της Overdrive Racing -επίσης με Hilux. Μάλιστα, ο φαν Λουν, εκμεταλλευόμενος την σειρά με την οποία εκκινούσε, παραλίγο να κάνει την έκπληξη και να κερδίσει την ειδική διαδρομή. Τρίτος, όπως προαναφέραμε, ήταν ο Κάρλος Σάϊνθ που κράτησε την πρωτοπορία στη γενική.
Τον τέταρτο καλύτερο χρόνο τον σημείωσε ο Ματιέ Σεραντορί της Century Factory Racing Team. Η τέταρτη θέση του Σεραντορί τον έφερε τρίτο στην γενική κατάταξη του αγώνα, 25 λεπτά πίσω από τον Σάινθ.
Άτυχος της ημέρας ήταν ο Σεμπαστιάν Λεμπ, ο οποίος έχασε πάνω από μια ώρα. Το Bahrain Raid Xtreme Hunter T1+ του, είχε όχι ένα αλλά τέσσερα κλαταρίσματα και ο Γάλλος δικαίως τα έβαλε με την τύχη του.
«Πρόσεχα πολύ για να μην έχω προβλήματα κυρίως κλαταρίσματα. ΄Οταν έπαθα το πρώτο, πρόσεχα ακόμα περισσότερο και ήρθαν άλλα τρία», είπε ο Λεμπ …γκρινιάζοντας και για το δύσκολο έδαφος (πετρώδες) της δεύτερης ειδικής διαδρομής του αγώνα.
Ο Ματίας Έκστρομ -team mate του Σάινθ στην ομάδα της Audi που έχει μείνει αρκετά πίσω- είχε κλατάρισμα, ενώ σταμάτησε να βοηθήσει και έναν αναβάτη που έπεσε.
Η αυριανή μέρα ανεβαίνει πιο ψηλά και απομακρύνεται ακόμα περισσότερο από το υγρό στοιχείο.
Η 3η ειδική διαδρομή του 45ου Ντακάρ είναι 669.15 χιλιόμετρα, εκ των οποίων τα 447 είναι χρονομετρημένα. Τα πληρώματα έχουν στόχο την πόλη Χα ΄ιλ, οδηγώντας σε μια από τις ομορφότερες διαδρομές του αγώνα.
Διαβάστε ακόμα: