Στην κυριολεξία την τελευταία στιγμή η ομάδα της Ευρώπης κατάφερε και πήρε τη νίκη μέσα από τα χέρια της Νορβηγίας
Μπορεί η Νορβηγία να ήταν μόνιμα καθισμένη στην πρώτη θέση με τον Ostberg να κερδίζει όλες τις Eιδικές Διαδρομές, όμως δυο ειδικές πριν το τέλος του αγώνα ο teamate του, Eyvind Brynildsen εγκατέλειψε. Το Mitsubishi που οδηγούσε ο Νορβηγός δεν έφυγε από το parc fermé το πρωί της Κυριακής. Έτσι η νίκη πήγε στα χέρια της ομάδας της Ευρώπης με τους Nikki Schelle (Ford Fiesta Rally5) και Sebastian Barbu (Renault Clio)
Ωστόσο τα πράγματα δεν ήταν τόσο εύκολα για τους “Ευρωπαίους” καθώς και ο Barbu εγκατέλειψε από μηχανική βλάβη στο Clio του αφήνοντας τον Schelle να παλέψει μόνος του για την πρωτιά στην τελευταία ειδική του El Brinco. Ο Shelle τα κατάφερε και εδραίωσε τη νίκη 110 βαθμούς διαφορά.
«Νιώθω και πάλι νέος!» είπε ο Γερμανός. «Το αυτοκίνητο ήταν περίφημο και ένοιωσα τόσο ωραία που ήρθα εδώ και αγωνίστηκα με αυτά τα παιδιά. Οι ειδικές διαδρομές ήταν καταπληκτικές και η ατμόσφαιρα φανταστική. Το να κερδίσεις στο Rally of Nations Guanajuato είναι πραγματικά κάτι ξεχωριστό».
Μπορεί η νίκη να χάθηκε για την ομάδα της Νορβηγίας αλλά ο Mads Οstberg έδωσε ρεσιτάλ οδήγησης κερδίζοντας τις 14 από τις 16 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα.
“Πραγματικά το διασκέδασα” είπε ο Νορβηγός «Κέρδισα σχεδόν όλες τις ειδικές, αν και αυτό δεν ήταν αρκετό για να πάρει τη νίκη η Νορβηγία καθώς ο teamate μου εγκατέλειψε την τελευταία μέρα. Ήταν πολύ ιδιαίτερο το συναίσθημα να κερδίζω και μάλιστα με μεγάλη διαφορά πόσο μάλλον όταν ο αντίπαλος μου ήταν ο Formaux που συμμετέχει στο WRC”
Ο Formaux απέκτησε ρυθμό αφού κατανόησε τον τρόπου που έπρεπε να οδηγεί στις μεξικανικές ειδικές διαδρομές ανέβασε το τέμπο του και κατάφερε να εξασφαλίσει την τρίτη θέση για την Γαλλία.
«Οι δρόμοι είχαν πραγματικά …ενδιαφέρον», είπε ο Fourmaux, «σίγουρα έμαθα πολλά οδηγώντας σε αυτό τον αγώνα. Ήμουν ευχαριστημένος με τον τρόπο που ανέβαζα ρυθμό και νιώθω πολύ πιο έτοιμος, αν αυτό το ράλι επιστρέψει στο WRC την επόμενη σεζόν»
Ο Felipe Suberville αντικατέστησε τον Didier Auriol, και είχε την τύχη να ανέβει στο πόντιουμ με τον Fourmaux, λέγοντας: «Αυτό είναι σαν ένα όνειρο! Το να έχεις την ευκαιρία να οδηγείς στην ίδια ομάδα με έναν οδηγό όπως ο Adrien είναι πραγματικά απίστευτο. Θα έχω να το λέω στα στα εγγόνια μου».
Στην τέταρτη θέση ήταν η Team México 3 με τους Emilio Velazquez, Mitsubishi Lancer Evo και Patrice Spitalier, Renault Clio.
Πέμπτη τερμάτισε τη Team Ecuador με τους Javier Serrano, Ford Fiesta Rally5 και Diego Serrano, Renault Clio .
Ο νικητής του Ράλι Μεξικού πριν από 20 χρόνια ο Harri Rovanperä, με teamate τον Roope Korhonen στην ομάδα της Φινλανδίας, παρόλη την δική του 5η θέση στη γενική κατάταξη, δεν κατάφερε να φέρει την ομάδα του στη δεκάδα και τερμάτισαν στην 11η θέση.
Ο Rovanpera είπε: «Σίγουρα είχα ξεχάσει πόσο δύσκολο είναι να οδηγείς ένα αυτοκίνητο ράλι σε αυτές τις θερμοκρασίες! Μου πήρε λίγο χρόνο για να συνηθίσω να αποκτήσω ένα ρυθμό ακούγωντας σημειώσεις πότε στα αγγλικά και μερικές στα φινλανδικά. Πραγματικά πέρασα καλά»