Οι Κρουνιόλα-Ομέτο με Citroen C3 R5 ανακηρύχθηκαν για πρώτη φορά στην καριέρα τους πρωταθλητές ράλι Ιταλίας.
Το πλήρωμα με το πολύχρωμο C3 R5 ανέβηκε στο πρώτο σκαλί του βάθρου σε όλους τους αγώνες, εκτός από τον τελευταίο που εξελίχθηκε στι χωμάτινε Ειδικές Διαδρομές της Τοσκάνης με έδρα την πανέμορφη Σιένα.
Ο Κρουνιόλα έδειξε από την αρχή της προθέσεις του, ήταν ταχύτερος σε τρείς Ειδικές Διαδρομές, οδηγούσε την κούρσα μέχρι και την 6η Ειδική Διαδρομή και στη συνέχεια «άφησε» λίγο το γκάζι με τον 20χρονο Βολιβιανό Μπουλάτσα με τον Αργεντίνο συνοδηγό του Οχανεσιάν με το Skoda Fabia R5 να κερδίσουν τις τρείς τελευταίες Ειδικές Διαδρομές και να κερδίσουν τον αγώνα, με διαφορά +13.5 δευτ. από τους πρωταθλητές Ιταλίας 2020 Κρουνιόλα-Ομέτο.
Στην Τρίτη θέση οι Μπατιστόλι-Σκατολίν με ένα άλλο Fabia R5.
Oι πρωταθλητές Ιταλίας 2019 Μπάσο- Γκρανάι(Volkswagen Polo R5) είχαν έξοδο στην τελευταία Ειδική Διαδρομή κάτι που τους οδήγησε σε εγκατέλειψαν ενώ φιγουράριζαν στην 3η θέση ενώ από έξοδο εγκατέλειψαν και οι Καμπεντέλι-Φαρνοκία(Volkswagen Polo R5) σε μια χρονιά που τίποτα δεν πήγε καλά για τον οδηγό από το Σαν Μαρίνο.
Παρόντες στον αγώνα και οι Φινλανδοί Λίντχολμ-Kορχόνεν (Skoda Fabia R5) που συμμετέχουν σε πολλούς αγώνες στην Ιταλία με πολύ ψηλό ανταγωνισμό μαζεύοντας εμπειρίες (τερμάτισαν 8οι) ενώ οι Αντρεούτσι-Αντρεούσι με το Peugeot 208 Rally 4 τερμάτισαν στην 15η θέση κερδίζοντας την κατηγορία με αυτοκίνητα σε δύο τροχούς.
Από τις 9 χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές ο Μπουλάτσα ήταν ταχύτερος σε 5, ο Kρουνιόλα σε 3 και σε μια ο Φραντσέσκι (Skoda Fabia R5) που με συνοδηγό τον Χο τερμάτισαν 4οι.
.