Σύμφωνα με τη Mercedes, η Red Bull έχει το πιο χαμηλό μονοθέσιο του grid, με τους «ταύρους» να τρέχουν κατά 10 χιλιοστά πλησιέστερα στην άσφαλτο από όλους τους υπόλοιπους.
Είναι τέτοια η δύναμη της Red Bull RB19 που σχεδίασε ο Adrian Newey, που μπορεί να τρέξει άνετα, «δέκα χιλιοστά χαμηλότερα» από το υπόλοιπο grid, με τις αναφορές να λένε ότι το μονοθέσιο είναι έως και έξι δέκατα ταχύτερο από τη Mercedes W14.
Η Red Bull πήρε πέρυσι ένα άνετο double με πρωτάθλημα οδηγών και κατασκευαστών και με βάση και την εικόνα της στις χειμερινές δοκιμές του Μπαχρέιν, μπαίνει στο 2023 ως το απόλυτο φαβορί για το repeat!
Στο τριήμερο των δοκιμών εξέλιξης, η RB19 όχι μόνο έτρεξε χωρίς προβλήματα, αλλά ήταν και το ταχύτερο μονοθέσιο στην πίστα.
Ο Σέρχιο Πέρεζ βρέθηκε στην κορυφή του γενικού πίνακα των χρόνων με το 1:30.305 που τον έφερε τρία δέκατα μπροστά από τον Lewis Hamilton την τελευταία ημέρα.
Αυτό, ωστόσο, δεν είναι η ακριβής απεικόνιση της κατάστασης. Αν λάβει κανείς υπόψιν του και το φορτίο καυσίμου των μονοθεσίων όταν έγιναν οι καλύτεροι χρόνοι τους, θα καταλάβει πως μετά τη Red Bull ακολουθεί σε ισχύ η Ferrari.
Σύμφωνα με το Auto Motor und Sport, «Με βάση παράγοντες όπως το καύσιμο, η λειτουργία του κινητήρα και η θερμοκρασία της πίστας, η Red Bull με τον Φερστάπεν στο κόκπιτ, εκτιμάται ότι είναι δύο έως τέσσερα δέκατα ταχύτερη από τη Ferrari και έξι δέκατα από τη Mercedes»
Και η διαφορά λέγεται ότι θα αυξηθεί σε μεγάλες αποστάσεις, καθώς η Ferrari εξακολουθεί να παρουσιάζει μεγαλύτερη φθορά ελαστικών από τη Red Bull.
Η Αυστριακή ομάδα εξακολουθεί να μην αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα porpoising. Γι’ αυτόν τον λόγο, η εφετινή RB19 είναι σε θέση να τρέξει πιο κοντά στην άσφαλτο από οποιοδήποτε άλλο μονοθέσιο.
https://twitter.com/redbullracing/status/1630244368438231043/video/1
«Είναι δέκα χιλιοστά χαμηλότερα από όλους τους άλλους. Αν οδηγούσαμε τόσο χαμηλά, το κάτω μέρος του αμαξώματος θα έσπαγε», δήλωσε ανώνυμα, άνθρωπος της Mercedes στο γερμανικό μέσο.
Αυτό ωστόσο δεν είναι το μόνο δυνατό σημείο της RB19.
Ο Τότο Βολφ δήλωσε: «Φρενάρουν αργότερα, επιταχύνουν πολύ νωρίτερα και κερδίζουν απίστευτο χρόνο με καλύτερη πρόσφυση. Αν προσεγγίζουμε τις στροφές έτσι, δεν θα φτάνουμε καν στο άπεξ”
Ο Λιούις Χάμιλτον από την πλευρά του ανησυχεί για το πλεονέκτημα που φαίνεται να έχουν οι «ταύροι» στις ευθείες.
«Αυτό ήταν ένα θέμα πέρυσι και υπάρχει και φέτος», δήλωσε ο επτά φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής.
«Οι αναπηδήσεις έχουν ως επί το πλείστον εξαφανιστεί, μερικές φορές εξακολουθούν να υπάρχουν, αλλά τις περισσότερες φορές δεν υπάρχουν, πράγμα που κάνει τα πράγματα πολύ καλύτερα. Αλλά πρέπει να βρούμε ρυθμό στις επιταχύνσεις στις ευθείες.
«Έχουμε κάποια πράγματα που πρέπει να δουλέψουμε, δεν είναι ακόμα τέλεια και δεν είμαστε ακόμα σε θέση να φτάσουμε τις Red Bull ή τις Ferrari, επί του παρόντος»
«Ποιος ξέρει πού θα βρισκόμαστε την επόμενη εβδομάδα, θα προσπαθήσουμε να παραμείνουμε θετικοί»