To εμβληματικό Renault 4 επέστρεψε ξυπνώντας μνήμες με το ρετρό αλλά και συνάμα μοντέρνο παρουσιαστικό του.
Η πρεμιέρα του νέου αμιγώς ηλεκτροκινήτου Renault 4 E-Tech πραγματοποιείται στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού. Ένας από τους πολλούς κοινούς παρονομαστές με τον ένδοξο πρόγονό του, αποτελεί η μαύρη μάσκα, μήκους 1.45 μ., με φωτιζόμενο περίγραμμα, ενώ στο κέντρο της δεσπόζει το νέο έμβλημα της Renault και στα άκρα τα Led φώτα σε σχήμα παρένθεσης. Έμπνευση από το παρελθόν έχει αντληθεί και για τα πίσω κάθετα φώτα με Led τριών επιπέδων.
Από το ιστορικό Renault 4 προέρχεται επίσης το μακρύ καπό, το σχήμα των πίσω παραθύρων και οι τρεις σμιλεμένες γραμμές χαμηλά στις πόρτες που θυμίζουν τα πλαστικά προστατευτικά της τότε εποχής. Με το πάτημα ενός κουμπιού ανοίγει το υφασμάτινο τμήμα, διαστάσεων 80×92, της οροφής εξασφαλίζοντας θέα προς τον ουρανό και αίσθηση ελευθερίας σε όλους τους επιβάτες του νέου Renault 4 E-Tech. Σύμφωνα με τη Renault όταν η υφασμάτινη οροφή είναι κλειστή διακρίνεται για την ηχομόνωση και τη στεγανότητα της.
Η παλέτα για το αμάξωμα του νέου Renault 4 E-Tech περιλαμβάνει έξι αποχρώσεις (Glacier White, Urban Grey, Diamond Black, Carmine Red, Terracotta Brown, Cloud Blue) και τη νέα πράσινη απόχρωση “Hauts-de-France Green” που τιμά τη μπλε απόχρωση “Île-de-France Blue” από τη δεκαετία του ΄60. Mε κύκλο στροφής μόλις 10,8 μ. το νέο Renault 4 E-Tech θα είναι ευέλικτο μέσα στην πόλη, χωρίς να δυσκολεύεται στις μανούβρες.
Στο εσωτερικό του νέου Renault 4 E-Tech συναντάμε δυο οριζόντιες οθόνες, με την κεντρική αφής των 10 ιντσών να είναι στάνταρ για το σύστημα πολυμέσων OpenR Link που ενσωματώνει υπηρεσίες της Google, όπως Google Maps και Google Play. To μήκος του νέου Renault 4 E-Tech βρίσκεται στα 4,14 μ. και το μεταξόνιο των 2,62 μ. εξασφαλίζει 16,4 εκατοστά χώρο για τα γόνατα των επιβατών και 85,3 εκατοστά απόσταση για τα κεφάλια τους από την οροφή.
Το πορτμπαγκάζ έχει φαρδύ άνοιγμα, ηλεκτρική πόρτα, χωρητικότητα 420 λίτρων, τέσσερα άγκιστρα πρόσδεσης, δύο γάντζους για τσάντες, λάστιχα για τη συγκράτηση αντικειμένων και έξυπνους αποθηκευτικούς χώρους, συμπεριλαμβανομένου ενός δαπέδου 35 λίτρων, ιδανικό για την αποθήκευση του καλωδίου φόρτισης.
Renault 4 E-Tech: Η γκάμα
O ηλεκτροκινητήρας των 150 ίππων και 245 Nm ροπής, επιτρέπει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 8,5 δευτ., ενώ η μπαταρία χωρητικότητας 52 kWh και βάρους κάτω των 300 κιλών, υπόσχεται αυτονομία 400 χλμ. με μια πλήρη φόρτιση. Σε ταχυφορτιστή DC 100 kW η μπαταρία φτάνει από 15-80% σε μόλις 30 λεπτά και σε φορτιστή AC 11 kW από 10-100% σε 4 ώρες 30 λεπτά.
Η γκάμα περιλαμβάνει επίσης ηλεκτροκινητήρα 122 ίππων και 225 Nm ροπής με μικρότερη μπαταρία χωρητικότητας 40 kWh που εξασφαλίζει αυτονομία 300 χλμ. Σημειώνεται ότι το νέο Renault 4 E-Tech διαθέτει λειτουργία One Pedal για οδήγηση με χρήση μόνο του ενός πεντάλ που βελτιστοποιεί την ανάκτηση ενέργειας. Στην Ευρώπη αναμένεται να φτάσει τα μέσα του 2025.