H Renault προχώρησε στην αποκάλυψη του ανανεωμένου Captur, το οποίο απέκτησε περισσότερο στυλ και ενίσχυσε τα προϋπάρχοντα προσόντα του.
Για την ιστορία να πούμε ότι η πρώτη γενιά του γαλλικού Β-SUV (μήκος 4.239 χλστ.) λανσαρίστηκε το 2013, ενώ οι πωλήσεις του σε 90 χώρες, φτάνουν τις 2,2 εκατομμύρια μονάδες. Σημειώνεται ότι η παραγωγή του ανανεωμένου Captur θα συνεχιστεί στο εργοστάσιο της Renault που βρίσκεται στο Βαγιαδολίδ της Ισπανίας, ενώ στην Ελλάδα θα λανσαριστεί το καλοκαίρι.
Renault Captur: Πιο chic
Οι περισσότερες σχεδιαστικές αλλαγές εντοπίζονται κυρίως στο μπροστινό τμήμα, ενώ υπάρχουν αρκετοί κοινοί παρονομαστές με το ανανεωμένο Clio, τα νέα Scenic E-Tech και Rafale. Παρατηρήστε τους λεπτότερους εμπρός προβολείς με στάνταρ τεχνολογία full-LED, το νέο λογότυπο της Renault στη μάσκα, η οποία έχει το ίδιο χρώμα με το αμάξωμα, και τα κάθετα τοποθετημένα στα άκρα του προφυλακτήρα Led φώτα ημέρας σε σχήμα βέλους. Τα πίσω φωτιστικά σώματα διατηρούν το χαρακτηριστικό σχήμα “C”, ενώ έχουν αποκτήσει νέα γραφικά.
Ανάλογα με την εξοπλιστική έκδοση το ανανεωμένο Captur πατάει σε ζάντες νέας σχεδίασης, 17 έως 19 ιντσών, ενώ η παλέτα για το αμάξωμα προσφέρει 14 χρωματικούς συνδυασμούς. Στην εποχή της βιωσιμότητας το ανανεωμένο Captur «αρνείται» πλέον να χρησιμοποιήσει δέρμα και χρώμιο.
Η νέα κορυφαία και σπορτίφ εξοπλιστική έκδοση Esprit Alpine αντικαθιστά την RS Line, ενώ φέρνει μια πιο δυναμική αύρα στο ανανεωμένο Captur με γκρι πινελιές στον προφυλακτήρα, 19αρες ζάντες, το σχετικό λογότυπο στα εμπρός φτερά, πεντάλ αλουμινίου, ειδική επένδυση καθισμάτων, γαλλική σημαία, μπλε ραφές και ασορτί διακοσμητικό ένθετο στο ταμπλό.
Renault Captur: Στα εντός
Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι σαφώς λιγότερες, καθώς αφορούν κυρίως τη μεγαλύτερη κάθετη οθόνη αφής των 10,4 ιντσών και το ψηφιακό πίνακα οργάνων με οθόνη 10,25 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων OpenR, με ενσωματωμένες λειτουργίες της Google που λειτουργεί με το πιο πρόσφατο λογισμικό Android Automotive 12. Υπάρχουν θύρες USΒ-C, επιφάνεια για ασύρματη φόρτιση του smartphone, κρυφός φωτισμός καμπίνας και προαιρετικό ηχοσύστημα Harman Kardon με 9 ηχεία. Τα πίσω καθίσματα παραμένουν συρόμενα, αυξομειώνοντας τη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ, ανάλογα με τις ανάγκες, από 422 έως 536 λίτρα.
Renault Captur: Η γκάμα κινητήρων
Ο entry level κινητήρας του Captur παραμένει ο turbo τρικύλινδρος «χιλιάρης» TCe των 90 ίππων, ο οποίος συνεργάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Ακολουθεί ο turbo τετρακύλινδρος 1.33 λίτρων των 140 ίππων με ήπιο υβριδικό σύστημα και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Επόμενος στην ιεραρχία ο νέος 1.33 TCe των 155 ίππων χωρίς ηλεκτρική υποβοήθηση.
Η υβριδική έκδοση Ε-Τech παντρεύει ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1.6 λίτρων, ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία 1,2 kWh, αποδίδοντας συνδυαστικά 145 ίππους. Το «παρών» δίνει επίσης ο τρικύλινδρος turbo κινητήρας διπλού καυσίμου των 100 ίππων, ο οποίος εκτός από βενζίνη καταναλώνει και LPG (υγροποιημένο αέριο), ενώ συνεργάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Ανάλογα με την έκδοση προσφέρεται και το σύστημα ενίσχυσης πρόσφυσης Extended Grip. Κανένας diesel κινητήρας δεν υπάρχει στη γκάμα του ανανεωμένου Captur.