Τελικά ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Renault, Luca de Meo, μόνο τυχαία δε θεωρείται ο Νο1, στην αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης.
Μάλιστα έχουν εντείνει οι φήμες που τον θέλουν ως αντικαταστάτη του Carlos Tavares, στο τιμόνι της Stellantis.
Renault: Και εδώ που τα λέμε δεν υπάρχει άλλος με την εμπειρία και τη διαδρομή του De Meo
Να θυμίσουμε ότι μετά την Toyota (ήταν αυτός που έπεισε τους Ιάπωνες να φέρουν την πρώτη γενιά Prius στην Ευρώπη) για να ακολουθήσει το Fiat Group με την αναγέννηση του 500, σε μια φαντασμαγορική εκδήλωση στο Τορίνο, στο ποταμό Πάδο το 2007, που όμοιά της δεν έχει υπάρξει.
Δεν ήταν λίγοι αυτοί που το έργο του De Meo με το νέο 500, χαρακτηρίστηκε ως το αυτοκίνητο που έσωσε τη Fiat.
To 2009 πήρε το δρόμο για το Βόλσμπουργκ «περνώντας» από Volkswagen, Audi, Ducati, Lamborghini.
Aυτή η πορεία τον έφερε στη Seat, όπου δική του ιδέα ήταν το brand Cupra να γίνει αυτόνομο και δικαιώθηκε από τις πωλήσεις που κάνει η αυτόνομη πλέον από τη Seat, Cupra.
O άνεμος όμως της Ισπανίας ήταν πολύ δυνατός και τον «πέταξε» στο Παρίσι, όπου από το 2020 ανέλαβε τα ηνία του Ομίλου Renault.
Φανατικός των ανατροπών ο De Meo, και διανύοντας τους δύο τελευταίους μήνες του 2024, ο Όμιλος ανακοινώνει την ίδρυση μιας ομάδας έρευνας και ανάπτυξης στη Σαγκάη της Κίνας, αφιερωμένη στη δημιουργία μιας σειράς-αρχικά- ηλεκτρικών οχημάτων που θα κατασκευάζονται και θα πωλούνται αποκλειστικά στην Ευρώπη.