Το Renault Clio ανανεώθηκε, και τις πιο έντονες «μολυβιές» οι σχεδιαστές τις έκαναν στο μπροστινό μέρος.
Οι σχεδιαστικές επεμβάσεις είχαν σαν αποτέλεσμα την καινούργια «μούρη» του γαλλικού αυτοκινήτου, με νέο προφυλακτήρα με φώτα ημέρας στις άκρες, μάσκα, με τους προβολείς να παραμένουν στο μπούμερανγκ σχεδιαστικό μοτίβο.
Για πίσω, ο προφυλακτήρας είναι νέος, τα φώτα είναι 3D Led, ενώ το Clio φέρει και το νέο logo της Renault.
Renault: Ρόμβος εξακολουθεί να είναι το σήμα αλλά σε πιο high-tech σχεδιασμό
Στο εσωτερικό τα υλικά είναι προσεγμένα. Φέρει ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών και κάθετη οθόνη αφής επίσης 7 ιντσών ενώ μεταξύ επιλογέα και οθόνη είναι οι περιστροφικοί διακόπτες του κλιματισμού.
Τα καθίσματα είναι άνετα, ψηλά, και φέρουν ενιαία προσκέφαλα.
Να αναφέρουμε επίσης ότι υπάρχει επιλογή από 9 χρωματισμούς για τον εσωτερικό φωτισμό.
Το ηχοσύστημα είναι ρυθμιζόμενο από ένα ξεχωριστό δορυφόρο που βρίσκεται στα δεξιά της κολώνας του τιμονιού και φέρει 6 ηχεία.
Οι εξωτερικές διστάσεις σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο παραμένουν οι ίδιες σε μήκος/ πλάτος/ύψος 4,053 χλστ./1.798 χλστ./1.439 χλστ. με μεταξόνιο 2.583 χλστ.
Ο χώρος των αποσκευών είναι στα 391 λίτρα ενώ καθώς είναι έκδοση LPG (υγραέριο με εργοστασιακή τοποθέτηση) φέρει δύο ρεζερβουάρ με 39 λίτρα για βενζίνη και 32 λίτρα σε υγραέριο, με το δοχείο του LPG να έχει τοποθετηθεί κάτω από τη μοκέτα αποσκευών, στο χώρο που οι άλλες εκδόσεις φιλοξενούν τη ρεζέρβα.
Το Clio LPG φέρει κιτ ελαστικού.
ΟΚ με το κιτ ελαστικού, είναι σαφώς πιο ελαφρύ από τη ρεζέρβα, κερδίζεις σε χώρο, αλλά στη χώρα μας όπου ελάχιστοι είναι οι δρόμοι χωρίς κακοτεχνίες, με τα καπάκια τα φρεατίων να θυμίζουν κρατήρες, όπως και οι αμέτρητες λακκούβες, το κλαταρισμένο ελαστικό είναι ζήτημα εάν δεν έχει ρεζέρβα. Και το κιτ είναι μόνο σε περίπτωση κλαταρίσματος από καρφί.
Ο συνδυασμός των δύο καυσίμων επιτρέπουν στο Clio να περιορίζει τις στάσεις για ανεφοδιασμό, καθώς μπορεί να καλύψει οδηγώντας με έμφαση στην οικονομία ακόμα και απόσταση 1.000 χλμ.
Oι τιμές (μέση) των καυσίμων τις ημέρες που είχαμε στα χέρια μας το Clio LPG ήταν 0.798 ευρώ το λίτρο και η αμόλυβδη 95 οκτανίων 1.772 ευρώ.
Το Clio LPG κινείται με κινητήρα 3κύλινδρο turbo ενός λίτρου απόδοσης 100 ίππων με 170 Nm ροπής. Όταν κινείται με βενζίνη η ισχύς είναι 90 ίπποι και 160 Nm ροπής.
Renault: Το κιβώτιο είναι μηχανικό 6 σχέσεων με καλή αίσθηση του επιλογέα
Πέρα όμως από την αίσθηση, βοηθάει όπως πρέπει στο να αναπτυχθεί το αυτοκίνητο στη μουντή άσφαλτο.
Το γαλλικό σύνολο πατάει πολύ καλά στο δρόμο, εξάλλου ως γαλλική κατασκευή ακολουθεί την παράδοση και η ποιότητα κύλισης βαθμολογείται με υψηλό βαθμό.
Φιλτράρουν τις κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων και οι σωστές διαστάσεις των ελαστικών (1995/55-16).
Πολύ ωραίο φωτισμό προσφέρουν οι προβολείς LED Pure Vision κατά τις νυχτερινές διαδρομές.
Το αυτοκίνητο από αλλαγή LPG σε βενζίνη δεν γίνεται αντιληπτή από τον οδηγό.
Γίνεται από τις ενδείξεις στον πίνακα οργάνων ενώ αριστερά και χαμηλά του ταμπλό υπάρχει ο διακόπτης που ο οδηγός επιλέγει χειροκίνητα το καύσιμο.
Από τα πιο επιτυχημένα της μικρομεσαίας κατηγορίας το Clio συνεχίζει ανανεωμένο την ιστορία του, προσφέροντας ασφαλή οδική συμπεριφορά και οικονομία στις μετακινήσεις που αν το δεξί πόδι δεν είναι «βαρύ» οι τιμές των καταναλώσεων μπορούν να δημιουργήσουν μεγάλες εκπλήξεις.
Για τους φίλους των επιδόσεων, η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 174 χλμ./ώρα, για την επιτάχυνση 0-100 ο χρόνιος με LPG είναι 11.8 δευτ. και με βενζίνη 12.5 δευτ.
Μα οι επιδόσεις δεν είναι στο χάρτη του αυτοκινήτου. Το Clio LPG είναι για να κινείσαι ευχάριστα και χωρίς άγχος.
Οι τιμές ξεκινούν από τα 21.870 ευρώ για την έκδοση με το LPG.
Περισσότερες φωτογραφίες