Πρεμιέρα έκανε με πρωτότυπη μορφή στο Σαλόνι του Παρισιού το 1998, ενώ στη γραμμή παραγωγής εισήλθε το 2000. Αυτό που κάνει μέχρι και σήμερα το εν λόγω Clio να ξεχωρίζει είναι ο εξακύλινδρος κινητήρας των 2.946 κ.εκ., o οποίος τοποθετούνταν στο κέντρο, παραπέμποντας σε supercars και αγωνιστικά Group B οχήματα από τη δεκαετία του 1980.
Ζήστε την αδρεναλίνη μίας τρελής καταδίωξης μέσα από την κάμερα του περιπολικού! (Video)
Ο ατμοσφαιρικός V6 κινητήρας των 3.0 λίτρων που προέρχονταν από τη Laguna απέκτησε νέα έμβολα και αυξήθηκε η αναλογία συμπίεσης. Απέδιδε 230 ίππους (6.000 σ.α.λ.) και 300 Nm ροπής (4.650 σ.α.λ.). Οι επιδόσεις του Clio V6 θα έφερναν σε δύσκολη θέση και ένα σύγχρονο hot hatch, καθώς μπορούσε να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα εντός 6,4 δευτ. και η μέγιστη ταχύτητα του ήταν 237 χλμ./ώρα.
Συνεργάζονταν με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, το οποίο μετέδιδε την κίνηση στους πίσω τροχούς, ενώ ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης φρόντιζε για υψηλότερα επίπεδα πρόσφυσης.
Σαφώς πιο μυώδες από το αθώο Clio, διέθετε διαφορετικούς προφυλακτήρες, πλευρικούς αεραγωγούς και δυο κεντρικά τοποθετημένες στρογγυλές εξατμίσεις. Σύμφωνα με τη γαλλική εταιρεία ήταν 171 χλστ. πλατύτερο και 66 χλστ. πιο χαμηλό, ενώ το μεταξόνιο του είχε μεγαλώσει κατά 38 χλστ. Παράλληλα είχαν αυξηθεί τα μετατρόχια εμπρός και πίσω 110 χλστ. και 138 χλστ. αντίστοιχα. Σημειώνεται ότι η οροφή, η πόρτα του χώρου αποσκευών και το εμπρός καπό προέρχονταν από Clio Renault Sport 172.
Το Clio V6 πατούσε σε 17αρες ζάντες OZ Superturismo, οι οποίοι μπροστά φορούσαν ελαστικά διαστάσεων 205/50 και πίσω 235/45. Την ορμή του Clio V6 τιθάσευαν φρένα της AP Racing brakes με δίσκους 330 χλστ. μπροστά και 300 χλστ. πίσω.
Το ανανεωμένο Clio δεύτερης γενιάς έφερε αλλαγές και στο σκληροπυρηνικό Clio V6, το οποίο έγινε ακόμα πιο δυνατό. Η ισχύς ανέβηκε στους 255 ίππους και η ροπή διατηρήθηκε στα 300 Nm, ενώ για την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα χρειάζονταν πλέον 5,8 δευτ. και η τελική ταχύτητα άγγιζε τώρα τα 246 χλμ./ώρα.
Συνολικά κατασκευάστηκαν από το 2000 μέχρι το 2005 περίπου 3.000 Clio V6. To ακριβότερο Clio V6 πουλήθηκε πριν από μερικούς μήνες σε ηλεκτρονική δημοπρασία στην τιμή των 69.320 ευρώ, ενώ το οδόμετρο του έδειχνε ότι είχε διανύσει 3.389 χλμ.