Ο όμιλος Renault βρίσκεται στην περίοδο που ετοιμάζεται για το επόμενο πολύ δυνατό βήμα.
Ο βασικός λόγος είναι ότι στο τιμόνι μετά την εποχή του Κάρλος Γκον και των γνωστών σκανδάλων βρίσκεται πλέον ένας από τους κορυφαίους μάνατζερ.
Ο 53χρονος Ιταλός Λούκα ντε Μέο, προερχόμενος από τον όμιλο Volkswagen, με τελευταίο σταθμό στο γερμανικό «τρένο» τη Seat.
To νέο Leon που το επίσημο λανσάρισμά του αναμένεται αυτές τις μέρες στη χώρα μας, είναι το τελευταίο μοντέλο που φέρει την υπογραφή του Ιταλού ως προέδρου και διευθύνοντα συμβούλου της Seat, πριν πάρει τον δρόμο που οδηγεί στο Παρίσι.
Ο Λούκα ντε Μέο αναμένεται να δώσει μια νέο ώθηση στη γαλλική εταιρία, όπως αυτός ξέρει να βάζει τις πινελιές που κάνουν τη διαφορά, και για αυτόν ακριβώς το λόγο έφερε κάτω από την ομπρέλα της Renault, τον διευθυντή σχεδιασμού της Seat τον 52χρονο Αλεσάντρο Μεζονέρο Ρομάνος, που θα ηγηθεί των νέων μοντέλων της γαλλικής εταιρίας αναφερόμενος στον εκκεντρικό Λόρενς βαν ντεν Άκερ.
Ο Αλεσάντρο είναι γνώριμος με το σχεδιαστικό κέντρο της Renault καθώς από το 2001 έως και το 2011 σχεδίασε για το γαλλικό γκρουπ. Μεταξύ των άλλων και το Laguna Coupe ενώ υπήρξε διευθυντής του σχεδιαστικού τμήματος της Renault-Samsung στην Κορέα.
To 2011 επέστρεψε στη Seat, όπου πρωτοξεκίνησε το 1985, «περνώντας» μάλιστα και από τα σχεδιαστικά κέντρα της Audi και Volkswagen.
O Aλεσάντρο είναι ο πατέρας του Ateca, του πρώτου SUV στην ιστορία της Seat.
Από τη φετινή καλοκαιρινή ραστώνη και επίσημα στη Renault για τον Μαδριλένιο σχεδιαστή, που διακρίνεται δίπλα στο καινούργιο Seat Leon.