Με το πρωτότυπο Estafette, η Renault δείχνει πως οραματίζεται τις αστικές επαγγελματικές μετακινήσεις του μέλλοντος.
Συνδυάζει τις συμπαγείς διαστάσεις του Kangoo L2, τις μεταφορικές ικανότητες του Traffic LH1 και τα οδικά χαρακτηριστικά του Clio. Είναι προφανώς ηλεκτρικό, ώστε να προσφέρει οικονομικές και οικολογικές μετακινήσεις, με το εσωτερικό να μην διαφέρει καθόλου από ένα συμβατικό επιβατικό του… μέλλοντος.
Το Estafette έχει σχεδιαστεί με βάση τις πραγματκές ανάγκες των επαγγλματιών οδηγών αφού για την υλοποίησή του λήφθηκαν υπόψη εμπειρίες, αλλά και συστάσεις από τους ίδιους τους οδηγούς, βάσισμένες στις πραγματικές καθημερινές συνθήκες μετακίνησης.
Renault Estafette: Βασισμένο στην πλατφόρμα FlexEVan
Το Estafette μπορεί σαν όνομα να είναι άγνωστο στο ευρύ κοινό, ωστόσο ήταν ένα από τα πρώτα επαγγελματικά μοντέλα της γαλλικής εταιρείας, το μακρινό 1959 και έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 1980.
Η σημερινή γενιά 4.0 βέβαια δεν έχει καμία σχέση με το παρελθόν, εκτός από την ονομασία, που αναβιώνεται με ηλεκτρικό πλέον μανδύα. Το σύγχρονο Estafette βασίζεται στην πλατφόρμα FlexEVan της Ampere. Υιοθετεί και την τελευταία τεχνολογία SDV – Software Defined Vehicle που μειώνει το κόστος κατασκευής κατά 30%, μπορεί να δέχεται αναβαθμίσεις OTA (Over the Air), αλλά και προληπτική συντήρηση, μειώνοντας παράλληλα και τα κόστη χρήσης.
Το Renault Estafette στοχεύει στην κάλυψη των αναγκών κυρίως του ηλεκτρονικού εμπορίου και των παραδόσεων στους τελικούς καταναλωτές των αγαθών που προέρχονται από τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες. Για αυτό το λόγο, τα χαμηλά κόστη μετακίνησης και συντήρησης είναι πολύ σημαντικά σε αυτόν τον τομέα, ενώ παράλληλα απαιτείται και ευελιξία στις αστικές μετακινήσεις.
Μένει να δούμε αν το μοντέλο παραγωγής θα είναι εξίσου εντυπωσιακό με το πρωτότυπο Estafette και ποιες από τις καινοτομίες του πρωτότυπου, θα δούν το πράσινο φως.