Στο Φεστιβάλ Ταχύτητας στο Γκούντγουντ η Renault καθώς και η Alpine ξενάγησαν τους επισκέπτες… στο αύριο.
ADVERTISEMENT
MEGANE E-TECH ELECTRIC
Και το πρώτο ταξίδι έγινε με το Megane E-Tech Electric που έκανε την πρώτη του δημόσια εμφάνιση στη θρυλική διαδρομή- ανάβαση του Γκούντγουντ.
Το νέο ηλεκτρικό hatchback εκτέθηκε επίσης στην Electric Avenue, που ήταν αφιερωμένη αποκλειστικά στα ηλεκτρικά μοντέλα, ενώ οι παρευρισκόμενοι ήταν από τους πρώτους στην Βρετανία που είδαν από κοντά το νεότερο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Renault.
5 PROTOTYPE
Το Renault 5 Prototype – που επίσης εκτέθηκε στην Electric Avenue – παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο κοινό της Βρετανίας. Το πρωτότυπο προσφέρει μία ουσιώδη πρόγευση του μελλοντικού Renault 5, που έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει το 2024.
Τα φουσκωμένα φτερά του 5θυρου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου αντλούν την έμπνευσή τους από ένα άλλο Renault 5 που ήταν επίσης παρόν στο Γκούντγουντ, το Renault 5 Turbo.
Το αγωνιστικό αυτοκίνητο που άφησε εποχή στο Group Β του WRC, πραγματοποίησε την ανάβαση με οδηγό τον Γάλλο βετεράνο οδηγό ράλι της Renault, Aλέν Σερπαζι
A110 TOUR DE CORSE 75
Η Alpine συμμετείχε με την περιορισμένης έκδοσης Alpine A110 Tour de Corse 75 που έκανε παγκόσμια πρεμιέρα. Κατασκευασμένη για ράλι και εμπνευσμένη από την Alpine A110 που συμμετείχε στον Γύρο της Κορσικής του 1975, η ειδική αυτή έκδοση έκανε εντυπωσιακά περάσματα στη θρυλική ανάβαση, καθ’ όλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου.
Το κουπέ των 300 ίππων, έχει ειδικά σχεδιασμένη ανάρτηση και δίχρωμη ασπρόμαυρη και κίτρινη απόχρωση με διακριτικά ασπρόμαυρα αυτοκόλλητα.
Παράλληλα, είναι εξοπλισμένη με γυαλιστερές λευκές ζάντες Grand Prix 18 ιντσών, μπάκετ καθίσματα Sabelt και πορτοκαλί δαγκάνες φρένων της Brembo
A110 BERLINETTE
Επίσης παρόν, εκπροσωπώντας τη μάρκα στο Festival of Speed, ήταν το μοντέλο που ενέπνευσε τη συγκεκριμένη ειδική έκδοση, η αυθεντική A110 Berlinette που έλαβε μέρος στο Γύρο της Κορσικής το 1975. Ο αγώνας του Γύρου της Κορσικής ξεκίνησε το 1956 και είναι ένας από τους πιο εμβληματικούς αγώνες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Το 1967, ο αγώνας εντάχθηκε στο γαλλικό Πρωτάθλημα Ράλι και το 1973 μπήκε στο ημερολόγιο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι.
Δύο χρόνια αργότερα, 77 πληρώματα ανέβηκαν στην άσφαλτο της Κορσικής, αλλά μόνο 22 τερμάτισαν, σαφής ένδειξη του βαθμού δυσκολίας του ράλι, καθώς ο αγώνας του 1975 επεφύλασσε πολλές εκπλήξεις στους συμμετέχοντες