Οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθούν να καλύψουν τις τεχνολογικές δυνατότητες της Tesla στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας παροχής ενημερώσεων στα αυτοκίνητα από απόσταση.
Η Renault εμβαθύνει τη συνεργασία της με την Google σε μια προσπάθεια να επεκτείνει τις δυνατότητες για απομακρυσμένες ενημερώσεις λογισμικού σε νέα μοντέλα όπως το ηλεκτρικό Megane E-Tech και το Austral.
«Θέλουμε να κάνουμε το αυτοκίνητο ένα έξυπνο αντικείμενο που μαθαίνει και που μπορεί να αναβαθμιστεί στον αέρα σαν ένα κινητό τηλέφωνο», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Renault, Λούκα ντε Μέο, σε συνέντευξή του.
Η επέκταση της συνεργασίας με την Google, η οποία ξεκίνησε το 2018, θα επιτρέψει στη Renault να προσφέρει περισσότερες ενημερώσεις λογισμικού over-the-air, καθώς και πρόσθετες υπηρεσίες κατ’ απαίτηση, δήλωσαν οι δύο εταιρείες την Τρίτη.
Η συνεργασία με την Google θα βοηθήσει επίσης τη Renault να επιταχύνει τον «απ’ άκρο σε άκρο ψηφιακό μετασχηματισμό, από τη σχεδίαση του αυτοκινήτου έως την κυκλοφορία του στην αγορά μέσω της παραγωγής του», δήλωσε ο ντε Μέο.
Τα νέα ψηφιακά χαρακτηριστικά εντός του οχήματος θα δημιουργήσουν πρόσθετα έσοδα, ενώ παράλληλα θα ενισχύσουν την υπολειμματική αξία των αυτοκινήτων Renault και θα διατηρήσουν τους πελάτες, πρόσθεσε.
Οι λειτουργίες κατ’ απαίτηση θα περιλαμβάνουν τη δυνατότητα των οδηγών να εντοπίζουν τα αυτοκίνητά τους σε μεγάλους χώρους στάθμευσης. «Το προϊόν παραμένει σε σύνδεση με την εταιρεία από την …κοιτίδα μέχρι τον τάφο, για περισσότερους από έναν κύκλους ιδιοκτησίας», είπε ο Διευθύνων Σύμβουλος.
Η επέκταση της συνεργασίας με την Google δείχνει την «οριζόντια» στρατηγική της Renault υπό τον ντε Μέο, η οποία περιλαμβάνει συνεργασίες σε λογισμικό με προγραμματιστές και όχι σχεδιασμό της εσωτερικής τεχνολογίας -μια στρατηγική που έχει αποφέρει ανάμεικτα αποτελέσματα σε άλλες παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες.
Ο Όμιλος Volkswagen καθυστέρησε τα κρίσιμα νέα μοντέλα και απέπεμψε τον πρώην επικεφαλής του Χέρμπερτ Ντις, τον Ιούλιο εν μέσω προβλημάτων στη μονάδα λογισμικού Cariad .
«Είμαστε κατασκευαστής υλικού. Το λογισμικό είναι ένα άλλο άθλημα», είπε ο ντε Μέο. «Αν θέλεις να μάθεις να παίζεις τένις, καλύτερα να πας με κάποιον που παίζει σωστά τένις».
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες και οι εταιρείες τεχνολογίας, όπως η Sony, η Apple και η Google, εργάζονται για την ανάπτυξη μεθόδων για την κατασκευή μελλοντικών αυτοκινήτων σε πλατφόρμες που θα μοιάζουν περισσότερο με smartphone, με χρεώσιμες υπηρεσίες όπου οι βασικές ενημερώσεις είναι ασύρματες.