Τελικά δρομείς γίνονται τα μοντέλα Renault και Dacia που συνδυάζουν υγραέριο με τους θερμικούς κινητήρες.
Το Renault Clio στην έκδοση 1.0 TCe με ισχύ 100 ίππων και μέγιστη ροπή 170 Nm, από τις 2.000 σ.α.λ., καλύπτει 1.185χλμ. με το εργοστασιακό σύστημα υγραεριοκίνησης να προσφέρεται δωρεάν. Παράλληλα, με τους ρύπους CO2 να μην ξεπερνάνε τα 107-121 γρ./χλμ. σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLPT (117-132 γρ./χλμ. στην απλή έκδοση βενζίνης) το Clio με LPG δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας, και κυκλοφορεί κάθε μέρα στον Δακτύλιο.
Διαβάστε ακόμα
Το Renault Captur 1.0 TCe 100 LPG, με 48 λίτρα βενζίνης και 40 λίτρα υγραερίου, καλύπτει 1.360 χλμ., με τις εκπομπές ρύπων CO2 δε ξεπερνάνε τα 117-126 γρ./χλμ. οπότε, σε αυτή την έκδοση, το Captur δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας, με ελεύθερη είσοδο στο Δακτύλιο.
Τα Dacia Sandero Streetway και Sandero Stepway διατίθενται στην έκδοση με 3κύλινδρο turbo κινητήρας του ενός λίτρου 100 ίππων με την αυτονομία να φτάνει τα 1.500 χλμ. με ένα γέμισμα και των δύο δεξαμενών (50 λίτρα βενζίνης / 40 λίτρα).
Με LPG το Duster με κινητήρα 1.0 TCe 100 LPG και αυτονομία 1.250 χλμ.
Και στα αυτοκίνητα της Dacia δεν πληρώνουν τέλη και κυκλοφορούν ελεύθερα στο Δακτύλιο.
Οικονομία λοιπόν και υγραέριο από τον όμιλο Renault, με την αλλαγή από υγραέριο (όταν τελειώσει) σε βενζίνη δεν γίνεται αισθητή στον οδηγό, παρά μόνο στον δείκτη στο καντράν.