Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Megane E-Tech Electric ξεχωρίζει από τις πατέντες που έχει καταθέσει.
Μια από αυτές αφορούν και το πολύ σημαντικό κεφάλαιο της ηχομόνωσης.
Ο Σιφιάν Αμαανάν του τμήματος ανάπτυξης και καινοτομίας εξηγεί πώς βελτίωσε την ηχομόνωση χάρη σε ένα νέο υλικό που είναι έξυπνα τοποθετημένο μεταξύ του δαπέδου του αυτοκινήτου και της μπαταρίας.
Παρά το γεγονός ότι έτσι και αλλιώς ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ταξιδεύουν αθόρυβα, το εσωτερικό συμβάλλει και αυτό με τη σειρά του στην τέλεια ηχομόνωση από τους εξωτερικούς θορύβους.
«Για να βελτιώσουμε την ακουστική του αυτοκινήτου εξοικονομώντας παράλληλα και χώρο μεταξύ του δαπέδου και της μπαταρίας του, αντικαταστήσαμε τα δύο βαρύτερα τμήματα του δαπέδου με ένα νέο αφρώδες υλικό απορρόφησης των κραδασμών. Η λύση αυτή αποτελείται από ένα μονοκόμματο τμήμα που καλύπτει πλήρως την μπαταρία και συμβάλλει στην αναβάθμιση της ηχομόνωσης στην καμπίνα των επιβατών. Το εσωτερικό θυμίζει πραγματική κάψουλα απομόνωσης.» τόνισε ο Σοφιάν…
Τι καινούργιο φέρνει όμως αυτή η καινοτομία.
Η νέα λύση που υιοθετείται για την ηχομόνωση του νέου Megane E-Tech Electric συγκεντρώνει ένα πλήθος πλεονεκτημάτων όπως:
- Bελτιωμένο επίπεδο ηχομόνωσης του αυτοκίνητου (-10dB)
- Καλύτερους χώρους για τους επιβάτες
- Βελτιωμένη διάρκεια ζωής της μπαταρίας
- Πάνω από 3 κιλά περιορισμό του συνολικού βάρους
Oι τεχνικοί πίσω από τη σύγχρονη αυτή εφαρμογή, αφαίρεσαν τα παλιά ηχομονωτικά υλικά που βρίσκονταν κάτω από τη μοκέτα του δαπέδου – συμπεριλαμβανομένης και μεγάλης ποσότητας ρητίνης – τοποθετώντας κάτω από το πάνελ του δαπέδου του νέου αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου, έναν νέο υπο πατέντα αφρώδες υλικό απορρόφησης κραδασμών.
Ο αφρός προσαρμόζεται τέλεια στο σχήμα του δαπέδου στην πάνω πλευρά και στη δομή του περιβλήματος της μπαταρίας από κάτω.
Όταν συμπιέζεται, απορροφά τους κραδασμούς για να μειώσει την ποσότητα των ηχητικών κυμάτων που διαχέονται στο πάτωμα, ενισχύοντας έτσι την αίσθηση της ησυχίας μέσα στο χώρο επιβατών.
Ο πρωτοποριακός αυτός αφρός έδωσε επίσης τη δυνατότητα στους μηχανικούς να περιορίσουν το πάχος του δαπέδου, γεγονός που είχε σαν αποτέλεσμα να δημιουργηθεί περισσότερος χώρος για τους επιβάτες, αλλά και να μειωθεί το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου, γεγονός το οποίο εξασφαλίζει καλύτερη ενεργειακή απόδοση, άρα και μεγαλύτερη αυτονομία.
Διατηρεί όμως τη μπαταρία στη σωστή θερμοκρασία;
Απάντηση για αυτό δεν έχουμε προς το παρόν.