H αυλαία πέφτει για τη Renault Sport και το τελευταίο χειροκρότημα από το κοινό της θα δοθεί στο νέο Megane RS Ultime.
Αποτελεί το κύκνειο άσμα για τη Renault Sport, καθώς πλέον τα σπορ μοντέλα υψηλών επιδόσεων της γαλλικής εταιρεία θα φέρουν την υπογραφή της Alpine Cars. Η επίσημη πρεμιέρα του νέου Megane RS Ultime θα πραγματοποιηθεί τις επόμενες μέρες στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο, μπορούμε όμως ήδη να δούμε τα μοναδικά χαρακτηριστικά του.
Αρχικά βλέπουμε ότι έχουν τοποθετηθεί μαύρα διακοσμητικά αυτοκόλλητα στις πόρτες, στο εμπρός καπό, στον πίσω προφυλακτήρα και στην οροφή, ενώ το όνομα Ultime αναγράφεται στη βάση του εμπρός προφυλακτήρα. Η παλέτα για το αμάξωμα του νέου Megane RS Ultime περιλαμβάνει τις αποχρώσεις “Star Black”, “Pearl White”, “Sirius Yellow” και “Tonic Orange”. Σε σύγκριση με ένα συμβατικό Megane είναι 60 χλστ. φαρδύτερο μπροστά και 45 χλστ. φαρδύτερο πίσω.
Πατάει σε μαύρες 19αρες Fuji Light ζάντες, οι οποίες ντύνονται με ημισλίκ ελαστικά Bridgestone Potenza S007 που αναπτύχθηκαν αρχικά για το σκληροπυρηνικό Trophy R. Πίσω τους διακρίνονται οι κόκκινες δαγκάνες για τα Brembo φρένα, ενώ η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος έχει χαμηλώσει περισσότερο. Ο πίσω διαχύτης ενσωματώνει την κεντρικά τοποθετημένη φαρδιά εξάτμιση.
Ας περάσουμε τώρα και στο εσωτερικό, όπου συναντάμε bucket καθίσματα Recaro με επένδυση μαύρης αλκαντάρα και το κόκκινο λογότυπο RS στα προσκέφαλα. Το «παρών» δίνει επίσης ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με οθόνη 10 ιντσών και το σύστημα πολυμέσων με οθόνη 9,3 ιντσών που υποστηρίζει το ειδικό σύστημα τηλεμετρίας. Μπροστά από το λεβιέ ταχυτήτων βρίσκεται μια μεταλλική πλακέτα με την υπογραφή του οδηγού ανάπτυξης Laurent Hurgon, ο οποίος κατέχει τα ρεκόρ χρόνου για προσθιοκίνητα μοντέλα στις πίστες Νίρμπουργκρινγκ, Σουζούκα και Σπα.
Στο πόστο του παραμένει ο γνωστός τετρακύλινδρος turbo κινητήρας των 1.8 λίτρων, ο οποίος παράγει 300 ίππους και 420 Nm ροπής. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς και στην Ευρώπη θα προσφέρεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων.
Η παραγωγή του νέου Megane RS Ultime θα περιοριστεί στα 1.976 αντίτυπα, αριθμός καθόλου τυχαίος, καθώς παραπέμπει στο έτος ίδρυσης της Renault Sport. To λανσάρισμα του έχει προγραμματιστεί για την ερχόμενη άνοιξη, ενώ θα αντικαταστήσει τις εκδόσεις RS και RS Trophy.