Βόμβα έριξε ο Νο1 της Renault Luca de Meo, o οποίος βλέπει ισχυρή αύξηση στις τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Αυτό μάλιστα έρχεται σε αντίθεση ότι όσο περνούν τα χρόνια, οι τιμές στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα μειωθούν, καθιστώντας ανταγωνιστικά με αυτά που φέρουν θερμικούς κινητήρες.
Κατ΄αρχή να ξεκαθαρίσουμε κάτι. Πότε οι τιμές των αυτοκινήτων μειώθηκαν; Ποτέ και δεν «μιλάμε» για προσφορές…
Επανερχόμαστε στον Ιταλό μάνατζερ.
Renault: Άνοιγμα σε κατασκευαστές από την Ασία επιχειρεί ο de Meo
Ωστόσο, ο διευθύνων σύμβουλος της Renault Luca de Meo, δεν φαίνεται να συμφωνεί με τις μειώσεις, αφού πρόσφατα προειδοποίησε ότι η τιμή αυτών των αυτοκινήτων θα μπορούσε να αυξηθεί ακόμη και κατά 40% από τώρα έως το 2030.
Εν ολίγοις, ο de Meo δείχνει την απαισιοδοξία του μιλώντας στα διεθνή ΜΜΕ βλέποντας την ισχυρή ανάπτυξη στις τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων
Εάν αυτή η πρόβλεψη γίνει πραγματικότητα, οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων θα μπορούσαν να αντιμετωπίσουν σημαντικές δυσκολίες. Το 2025 υπογραμμίζει να είναι μια χρονιά προκλήσεων για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, με τις εταιρείες να έχουν ήδη συνειδητοποιήσει τις δυσκολίες που μπορεί να προκύψουν.
Ο de Meo αναλύοντας την κατάσταση τόνισε ότι, έως το 2030, 8 με 10 νέοι ευρωπαϊκοί κανονισμοί για τον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας θα εισάγονται κάθε χρόνο. Αυτό θα απαιτήσει σημαντική δέσμευση, καθώς περίπου το ¼ του προϋπολογισμού έρευνας και ανάπτυξης του Ομίλου θα πρέπει να διατεθεί για την προσαρμογή των αυτοκινήτων σε αυτούς τους νέους κανόνες. Επιπλέον, η συμμόρφωση με αυτούς τους κανονισμούς θα οδηγήσει σε αύξηση του κόστους παραγωγής κατά 40%.
Για να ανταγωνιστεί την Κίνα, για την οποία ο de Meo λέει ότι είναι τουλάχιστον μια δεκαετία μπροστά στην παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ο όμιλος επιδιώκει να επεκτείνει τις συμμαχίες του με Ασιάτες κατασκευαστές, ιδιαίτερα στον τομέα των μπαταριών.
Ο Ιταλός μάνατζερ υπογραμμίζει τη σημασία μιας νέας στρατηγικής προσέγγισης, η οποία θα πρέπει να περιλαμβάνει την υποστήριξη βασικών βιομηχανιών, την ανάπτυξη μελλοντικών οικοσυστημάτων και την εδραίωση υφιστάμενων θέσεων, αλλά επικρίνει την έλλειψη συγκεκριμένων δράσεων σε αυτόν τον τομέα.
Το μέλλον είναι επομένως κάθε άλλο παρά ρόδινο, σύμφωνα με τον de Meo.
Και είναι καιρός η Ευρώπη να ξυπνήσει με τα λάθη των βαρετών και συχνά εκκεντρικών κανονισμών της, γυρίζοντας σελίδα…