Κυκλική οικονομία για τη Renault, και τα παλιά ρομπότ, δεν πηγαίνουν στην ανακύκλωση.
Το μεταφέρει όλα σε μια καινούργια μονάδα και τα «αναζωογονεί».
Τι κάνει λοιπόν; Τα μετασκευάζει σε σύγχρονα ρομπότ, όπου ένα ρομπότ παλιάς τεχνολογίας για να μετασκευαστεί σε σύγχρονο με τον εξοπλισμό που διαθέτει η μονάδα της Renault απαιτούνται 40 ώρες για κάθε μονάδα.
Τα πρώτα 40 ρομπότ ήδη αποσυναρμολογήθηκαν, οι τεχνικοί μετά από λεπτομερή έλεγχο αντικατέστησαν τα εξαρτήματα και εστάλησαν πίσω για «δουλειά», όπου πολλά από αυτά θα είναι στη γραμμή παραγωγής του νέου Megane E-Tech Electric ή στο kangoo, καθώς και στο νέο αμιγώς ηλεκτρικό Renault 5.
Τα ανασκευασμένα ρομπότ θα είναι σε όλες τις μονάδες παραγωγής της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, τόσο εντός Γαλλίας, όσο και εκτός συνόρων.
Στα ανασκευασμένα ρομπότ μόλις γίνει η αποσυναρμολόγηση καθαρίζεται σχολαστικά και ελέγχεται η ηλεκτρονική μονάδα, ο βραχίονας, τα ακροφύσια, ο κινητήρας, αντικαθιστώντας εξαρτήματα. Στη συνέχεια δοκιμάζουν την ακρίβεια και την αντοχή τους και τα προετοιμάζουν για αποστολή.
Ο στόχος της νέας αυτής μονάδας είναι η ανακατασκευή περισσότερων από 170 ρομπότ ετησίως με τη Renault να επικεντρώνεται στην κυκλική οικονομία καθώς είναι μια από τις δεσμεύσεις του ομίλου Renault, εξοικονομώντας από την άλλη τρία εκατομμύρια ευρώ το χρόνο.
Δεν είναι και άσχημα…
.