Η εποχή μας δοκιμάζεται με νέες λύσεις και προτάσεις.
Ενώ οι ανακοινώσεις για το πώς αλλάζει η αυτοκίνηση διαδέχεται η μία την άλλη.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες ψάχνονται για την επόμενη ημέρα και το Κοινοβούλιο από το Στρασβούργο ανακοίνωσε ότι μετά το 2035 δε θα πωλείται κανένα αυτοκίνητο με θερμικούς κινητήρες(;) στην Ευρώπη…
Πρώτη αντίδραση από τους Γερμανούς, που όπως και να το κάνουμε είτε αρέσει, είτε όχι είναι η υπερδύναμη στην Ευρώπη, αλλά και η μεγαλύτερη αγορά καινούργιων αυτοκινήτων.
Βέβαια για το αν είναι εφικτό ή όχι να υπάρχουν στο εμπόριο μόνο καινούργια αυτοκίνητα με μηδενικούς ρύπους από το 2035, αυτό έγκειται στις αποφάσεις της εκάστοτε κυβέρνησης.
Όμως τα μέλη του ανεξάρτητου ευρωπαϊκού δημοσιογραφικού οργανισμού AutoBest είχαν συνάντηση με στελέχη του Renault Group για το «αύριο» μέσω του Scenic Vision Concept.
Στο πρόγραμμα με την ονομασία “the Future is Here” παρόντες ήταν ο Ζιλ Βιντάλ, επικεφαλής του τμήματος σχεδίασης της Renault καθώς και η Κλέα Μάρτινε, αντιπρόεδρος νέων πηγών πράσινης ενέργειας.
Το εντυπωσιακό Renault Scenic Vision Concept το οποίο είναι κατασκευασμένο κατά 70% από ανακυκλώσιμα υλικά συνδυάζει την ηλεκτροκίνηση με το υδρογόνο.
Νέα πρόκληση αυτό…
Ο ηλεκτροκινητήρας 160 kW προέρχεται από το αμιγώς ηλεκτρικό Megane E-Tech Electric, αλλά φέρει ελαφρύτερη, μικρότερη και ανακυκλώσιμη μπαταρία χωρητικότητας 40 kWh και κυψέλες καυσίμου ισχύος 15 kW που λειτουργούν με υδρογόνο για την επαναφόρτιση σε μεγάλες διαδρομές, με τη Renault να υποστηρίζει ότι καλύπτει την απόσταση Παρίσι-Μασσαλία, 800 και πλέον χλμ. με ένα «γέμισμα-φόρτιση» και φυσικά με μηδενικούς ρύπους.
Στο εσωτερικό, που θυμίζει όχημα του διαστήματος πέρα από τη σχεδίαση δεν υπάρχει κάτι το οποίο να έχει σχέση με δερμάτινες επενδύσεις, καθώς όλα είναι από ανακυκλώσιμα υλικά ενώ οι 10 συνολικά οθόνες δημιουργούν ένα μοναδικό ψηφιακό περιβάλλον με διαφορετικές λειτουργίες
Δεν υπάρχουν τα παραδοσιακά κλειδιά για την είσοδο στο αυτοκίνητο καθώς αυτό γίνεται μέσω καμερών με την αναγνώριση προσώπου που έχει αποθηκευτεί, κάτι δηλαδή που εφαρμόζεται στα τελευταίου τύπου smartphone.
Φέρει επίσης τη νέα τεχνολογία αερόσακων ενώ η καμπίνα φιλτράρει συνεχώς τον αέρα προστατεύοντας τους επιβάτες από αλλεργιογόνα σωματίδια.
Το Renault Scenic Vision Concept που σε αυτή τη φάση ζυγίζει 1.700 κιλά,
γράφει» συνεχώς χλμ. σε κάθε οδόστρωμα και με διαφορετικές καιρικές συνθήκες στο βωμό της ανάπτυξης.
Πότε θα βρει τη θέση του στα καταστήματα, παραμένει άγνωστο, καθώς δε πρέπει να ξεχνάμε αυτόν τον πονοκέφαλο που δημιούργησε το Κοινοβούλιο στις αυτοκινητοβιομηχανίες με αυτοκίνητα μηδενικών ρύπων από το 2035.
Βέβαια καθώς οι εξελίξεις τρέχουν με ταχύτητα φωτός μέχρι το 2035 πολλά μπορούν να συμβούν και να δούμε…
Πάντως η Renault “ψάχνεται” και όχι τυχαία…