Η Renault στη Διεθνή Έκθεση της Γενεύης παρουσίασε σε πρώτη προβολή το νέο και αμιγώς ηλεκτρικό Renault 5.
Η εντελώς ηλεκτρική έκδοση του μικρού γαλλικού αυτοκινήτου που παρήχθη από το 1972 έως το 1984.
Renault: Το αυτοκίνητο αυτό θα κάνει καριέρα ως αμιγώς ηλεκτρικό.
Ωστόσο, η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία δεν έχει καμία πρόθεση να εγκαταλείψει τους θερμικούς κινητήρες, τουλάχιστον για τα επόμενα 10 χρόνια.
Αυτό δήλωσε ο Φαμπρίς Κάμπολιβ, διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας.
«Η στρατηγική μας είναι να έχουμε «δύο πόδια» σε κάθε τμήμα. Ένα με μοντέλα εσωτερικής καύσης κινητήρα σε συνδυασμό με την υβριδική τεχνολογία και ένα τμήμα για αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα».
Μια δήλωση αυτή έρχεται μετά από όσα ειπώθηκαν από τον Λούκα Ντε Μέο, διευθύνοντα σύμβουλο του ομίλου, ότι για το τέλος των θερμικών κινητήρων να «ξαναμιλήσουμε» το 2040, είχε τονίσει ο Ιταλός μαρκετίρ, ένας από τους top της Ευρώπης, ο οποίος τόνισε ότι πρέπει να ξεκινήσει η κατασκευή μικρών και πιο προσιτών αυτοκινήτων ώστε να μπορούν οι καταναλωτές να τα αγοράζουν.
Από την άλλη η πώληση ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη Γηραιά Ήπειρο δεν επιταχύνεται όπως αναμενόταν ειδικά με την είσοδο πολλών μοντέλων από τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες, αλλά και από την Κίνα.
Μάλιστα η BYD ξεφόρτωσε τις προηγούμενες ημέρες στην Ολλανδία 3.000 αυτοκίνητα.
Η μείωση στην αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων εγείρει ερωτήματα σχετικά με την πραγματική επιθυμία των καταναλωτών στο να στραφούν στα plug-in, η οποία τεχνολογία είναι πιο ακριβή και εξαρτάται από την υποδομή φόρτισης που υπάρχει στην κάθε περιοχή.
Όμως το να σου επιβάλλουν κάτι με το ζόρι, είναι αυτό που δημιουργεί αντιδράσεις στην τσέπη ενός εκάστου.