Στην αυγή μιας νέας εποχής βρίσκεται η Renault, η οποία πρόσφατα ανακοίνωσε το επιχειρηματικό της πλάνο ονόματι “Renaulution”.
Στο πλαίσιο των γενικότερων αλλαγών η γαλλική εταιρεία αποφάσισε να ανανεώσει και το λογότυπό της. Για πρώτη φορά το είδαμε να προβάλλεται πίσω από τον Luca de Meo, CEO της Renault, κατά τη διάρκεια της ομιλίας του για το “Renaulution”. Παράλληλα κόσμησε φωτιζόμενο τη μάσκα του νέου πρωτότυπου και αμιγώς ηλεκτροκίνητου Renault 5.
Στη συνέχεια, χωρίς τυμπανοκρουσίες, εμφανίστηκε στη νέα διαφημιστική καμπάνια του ZOE και έπειτα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της Renault. Αναμφισβήτητα το λογότυπο της παραμένει άμεσα αναγνωρίσιμο, καθώς διατηρεί το χαρακτηριστικό σχήμα του διαμαντιού.
Renault: Πώς θα κρατήσει τη Mitsubishi στην Ευρώπη;
Ωστόσο πλέον είναι πιο λαμπερό, μοντέρνο, μινιμαλιστικό και τρισδιάστατο χωρίς περιττά εφέ ή χρώματα. Παράλληλα εξυπηρετεί καλύτερα τις ανάγκες της σύγχρονης ψηφιακής εποχής. Το γεωμετρικό σχήμα του ρόμβου σχηματίζεται με μαύρες γραμμές που έχουν έντονες γωνίες, ενώ έχει υιοθετηθεί από το μακρινό 1925.
Από τότε μέχρι σήμερα έχει αλλάξει συνολικά εννέα μορφές, αλλά ποτέ σχήμα. Οι πιο «πρόσφατες» αλλαγές του ρόμβου πραγματοποιήθηκαν το 1946, το 1959, το 1972 και το 1992. Για την ιστορία να πούμε ότι το πρώτο της λογότυπο έχει τις ρίζες του στο 1900.
To νέο λογότυπο θα εφαρμοστεί σταδιακά στα επερχόμενα μοντέλα που θα κυκλοφορήσουν τον επόμενο χρόνο. Μέχρι το 2024 ολόκληρη η γκάμα της θα έχει ενσωματώσει το νέο λογότυπο.