Την καριέρα του έχει ήδη ξεκινήσει στη χώρα μας το ανανεωμένο Renault Clio, με τους καλύτερους οιωνούς για τη συνέχιση της εμπορικής του επιτυχίας.
Η γαλλική εταιρεία πραγματοποίησε στοχευμένες σχεδιαστικές επεμβάσεις και ταυτόχρονα εμπλούτισε σε εξοπλιστικό επίπεδο το ανανεωμένο Clio, το οποίο είναι πλέον πιο ελκυστικό από ποτέ! Πάμε λοιπόν να δούμε τις βασικότερες αλλαγές στην εξωτερική εικόνα και στα ενδότερα του Clio.
Renault Clio: Ακόμα πιο ελκυστικό
Το νέο λογότυπο της γαλλικής εταιρείας δεσπόζει στην πλατύτερη μάσκα, στάνταρ είναι οι λεπτότεροι full-LED προβολείς και ελαφρώς επανασχεδιασμένος ο πίσω προφυλακτήρας. Τα επίσης τεχνολογίας Led πίσω φωτιστικά σώματα διατηρούν το χαρακτηριστικό σχήμα “C”, ενώ έχουν πιο διάφανο περίβλημα. Οι εξωτερικές διαστάσεις του Clio είναι αμετάβλητες, με μήκος 4.053 χλστ., πλάτος 1.988 χλστ. και ύψος 1.439 χλστ.
Το «νυστέρι» δε μπήκε πολύ βαθιά στο προϋπάρχον καλοστημένο εσωτερικό του Clio. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι ακόμα πιο ποιοτικά και βιώσιμα. H κεντρική οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων Easy Link, έχει μέγεθος 7 ή 9,3 ίντσες. Ανάλογα με την εξοπλιστική έκδοση ο ψηφιακός πίνακας οργάνων ενσωματώνει οθόνη 7 ή 10 ιντσών. Το μεταξόνιο βρίσκεται στα 2.583 χλστ., ενώ το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα έως 391 λίτρα.
Γκάμα κινητήρων-Τιμές
Κάθε ανάγκη καλύπτει το ανανεωμένο Clio, καθώς προσφέρεται με κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου, LPG και υβριδική έκδοση. Κάτω από το εμπρός καπό του παραμένει ο τρικύλινδρος turbo «χιλιάρης» βενζινοκινητήρας TCe, απόδοσης 90 ίππων και 160 Nm ροπής, ενώ συνεργάζεται με μηχανικό 6αρι κιβώτιο ταχυτήτων (από 20.570 ευρώ)
Διατηρητέος κρίθηκε επίσης o τρικύλινδρος turbo κινητήρας διπλού καυσίμου 1.0 TCe με ισχύ 100 ίππων, ο οποίος μπορεί να καταναλώνει εκτός από βενζίνη και υγραέριο κίνησης (LPG), ενώ συνοδεύεται από χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων (από 21.870 ευρώ).
Κόντρα στο ρεύμα της εποχής, το ανανεωμένο Clio συνεχίζει να προσφέρεται με πετρελαιοκινητήρα. Ο λόγος για τον τετρακύλινδρο 1.5 Blue dCi, των 100 ίππων και 260 Nm ροπής, που συνοδεύεται από μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων (23.970 ευρώ).
Αιχμή του δόρατος όμως αποτελεί η full Hybrid Ε-Tech έκδοση, με συνδυαστική ισχύ 145 ίππων (από 28.670 ευρώ). Παντρεύει θερμικό τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1.6 λίτρων, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων πολλαπλών λειτουργιών, μπαταρία χωρητικότητας 1.2 kWh και δυο ηλεκτρικά μοτέρ. Το πρώτο παράγει 49 ίππους, ενώ αποστολή του είναι να υποβοήθα τον κινητήρα εσωτερικής καύσης στο έργο του και να κινεί τους εμπρός τροχούς, ενώ το δεύτερο με ισχύ 24 ίππους, λειτουργεί ως γεννήτρια και φορτίζει τη μπαταρία.
Οι εξοπλιστικές εκδόσεις του ανανεωμένου Renault Clio είναι οι Evolution, Evolution Plus, Techno και η κορυφαία νέα Esprit Alpine με σπορτίφ στοιχεία (από 32.950 ευρώ αποκλειστικά με το υβριδικό σύστημα), για την οποία θα ακολουθήσει επόμενο ξεχωριστό αφιέρωμα…